Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Jungle Avonturen

02 Jan 2018, 23:07

Afbeelding

De Sims 4: Jungle Avonturen
Game Pack

Release: 27 Februari 2018
Adviesprijs: €19,99

Ga op avontuur in Selvadorada
Jouw sims kunnen traditioneel eten proeven, met plaatselijke gewoontes kennismaken en authentieke decoraties shoppen. Steek je sim in plaatselijke kleding, variërend van outfits met kleurrijke patronen tot robuuste kledij geschikt voor de jungle!

Verken de jungle
Verken geheimzinnige kamers waar sims waardevolle relikwieën, geweldige schatten of onheilspellende zaken kunnen vinden! Laat je sim keer op keer teruggaan om nieuwe uitdagingen aan te gaan en tal van verschillende schatten of valstrikken te ontdekken.

Ontdek een verborgen tempel
Sims trekken stevige kleding aan en bereiden zich voor op het gebaar als ze diep de jungle intrekken en oude artefacten en ruïnes ontdekken. Kijk uit voor natuurlijke gevaren en obstakels, zoals dodelijke bijen en giftige spinnen.

Verzamel oude artifacten
Sims kunnen deze waardevolle voorwerpen opgraven en wat beter bekijken op de archeologietafel om de waarde vast te stellen, maar kijk uit voor namaakvoorwerpen!

Meer informatie?

↬ Topic was op 2 januari al geopend in verband met de kwartaalteaser. Zie de originele openingspost:
In de winterteaser die vandaag online kwam, werd bekend gemaakt dat we deze winter nog het zesde gamepack voor De Sims 4 kunnen verwachten. Wat zijn jouw verwachtingen na het zien van de teaser en het pakket icoontje?
Afbeelding
Bekijk de teaser hier

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: De Sims 4 - Gamepack 6

09 Jan 2018, 19:32

Misschien wel leuk om te lezen: SimGuruJessica heeft gisteren een "hint" gegeven over de naam van dit aanstaande pakket. De naam "Avonturen" zou aardig dicht in de buurt komen. Er zullen in ieder geval geen bestaande plaatsnamen gebruikt worden, zoals we gewend zijn. :) 

Afbeelding

Hier is een link naar de volledige tweet. :)
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018 1 Jaar Lid

09 Jan 2018, 21:39

Normaal niet echt iets wat ik interessant vind... Maar goed, we zullen zien!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

06 Feb 2018, 19:47

Origin heeft informatie over het zesde gamepack Jungle Adventures gelekt

Explore a unique wilderness landscape, revealing a temple, jungle obstacles, cursed relics and treasures. Experience the culture and customs of Selvadorada, from devouring local eats to learning spicy new dance moves!

KEY FEATURES
  • Venture to Selvadorada. Travel to Selvadorada a new destination where your Sims can befriend locals at the cantina or purchase essential survival gear. Your Sims can try traditional foods, dance to new music, practice native customs and shop for authentic décor. Dress your Sims in local fashion from outfits full of colourful patterns to durable clothing suitable for the jungle!
  • Explore the jungle. Sims gear up in hiking attire and prepare for danger as they trek deep into the jungle, revealing hidden pools, ancient artifact sites and ruins. Beware of natural dangers and obstacles (from deadly bees to poisonous spiders) that will surely keep your Sims on their toes!
  • Discover a hidden temple. Your Sims will be pleasantly surprised with what they’ll find when they stumble upon a unique temple. Venture into the mysterious rooms where Sims may find priceless relics, great treasures or doom! Have your Sims visit again to experience new challenges and uncover different treasures or traps.
  • Collect ancient artifacts. Uncover hidden items as Sims seek out ancient artifacts and mysterious relics. Sims can excavate and examine these precious objects closely at the archeology table, determining their quality, but watch out for fakes!

Zo te zien gaat dit nieuwe pack overeenkomsten hebben met De Sims 3 Wereldavonturen, iets waar veel simmers al op hoopte. Zo komt er een nieuwe wereld, kunnen jouw sims kennis maken met locale bewoners, voedsel en kledingstijl. Ga op onderzoek uit in de jungle. Je sim kan gaan hiken maar moet wel opletten voor voor gevaar zoals dodelijke bijen en giftige spinnen. Ontdek de verborgen tempel en vind relikwieën, grote schatten of het noodlot! Sims kunnen nu waardevolle items van dichtbij onderzoeken op een archeologische tafel. Hiermee kunnen ze de waarde bepalen, maar let op voor nepperts.

Bron: TheSimsCommunity

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

06 Feb 2018, 19:57

Oh dit klinkt wel interessant en een nieuwe wereld is altijd welkom. Zal denk ik wel het zelfde werken als Granite Falls?

Ook leuk dat het weer wat nieuws naar De Sims 4 brengt. De afgelopen tijd hebben we veel familie achtige pakketten gekregen dus dit is weer leuk voor simmers die van avontuur houden of wat anders willen doen met single sims!

Cyn's Design
Reset Sim
Badges: 2
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

06 Feb 2018, 21:39

Ooh geweldig ik hou van avonturen en ik ben een bouwer dus ik kan me nu al helemaal dingen bedenken ookal is het er nog geen eens en weten we nog zo weinig.
Inderdaad Kym een nieuwe wereld is altijd goed.
Youtube - Origin/Galerij ID: CynthiaN3M

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

08 Feb 2018, 22:03

Oooh, dat klinkt best wel leuk allemaal. Het voelt zo wel als iets héél anders dan wat we tot nu toe hebben voor de Sims 4. Ik weet niet of ik het kan gebruiken voor mijn projecten, maar het geeft wel wat afwisseling voor wanneer je gewoon aan het spelen bent met een familie. :)

Die 'archeologie-tafel' waar je je vondsten kunt analyseren klinkt wel interessant. :geek:
Afbeelding

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

12 Feb 2018, 19:20

SimGuruNinja heeft zijn twitter profielfoto veranderd!

Afbeelding

En dat is niet alles! De Russische trailer teaser is gelekt en daarin wordt bekend dat we morgen de aankondigingstrailer kunnen verwachten! Wat is jouw eerste indruk van deze teaser?

Afbeelding

Bron: SimGuruNinja & TheSimsCommunity

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: De Sims 4 Jungle Avonturen

13 Feb 2018, 18:52

Word wild met De Sims 4 Jungle Avonturen

Het is het nieuwe game pack vol leuke ontdekkingen.

Heb je zin om iets nieuws te verkennen? Misschien wel iets exotisch? Dan hoef je niet verder te kijken! We zijn verheugd aan te kondigen dat De Sims 4 Jungle Avonturen* op 27 februari op PC en Mac wordt uitgebracht! In De Sims 4 Jungle Avonturen kun je je Sims op een mysterieuze tocht sturen, een onbekende cultuur laten ontdekken en naar een unieke wildernis laten reizen. Er valt zoveel te ontdekken! Hier is een voorproefje van het plezier dat je Sims gaan beleven!

Afbeelding

In dit pack reizen je Sims naar een ver land, Selvadorada. Ze kunnen de jungle verkennen, geen steen (of verborgen poel) onberoerd laten, oeroude relikwieën ontdekken en nog veel meer. Als extra dot plezier vinden je Sims een verborgen tempel, waar ze naar binnen kunnen gaan om de mysterieuze vertrekken te verkennen. De weg van een avonturier is geplaveid met grote schatten en gevaren. Kijk uit voor dat rotsblok!

Niet in de stemming voor knotsgekke avonturen, maar mag het allemaal wel wat pittiger? Je Sims kunnen traditionele gerechten proeven, zich op de dansvloer uitleven met nieuwe muziek en zich uitdossen in kleurrijke klederdracht. Ze kunnen ook kostbare voorwerpen opgraven en onderzoeken die ze mogen meenemen om thuis mee te pronken. Graven ze iets ouds, moois of zelf mystieks op? Misschien wel alle drie, maar kijk uit voor namaakvoorwerpen, die zijn totaal waardeloos!

Tja, we weten dat dit allemaal supervermakelijk klinkt, maar geen avontuur is zonder risico's, toch? Houd er rekening mee dat je Sims op hun tochten moeten oppassen voor bijen, giftige spinnen en andere dodelijke beesten. En laten we ook ander natuurgeweld niet vergeten. Zeg niet dat we je niet hebben gewaarschuwd!

Klaar om je uit te rusten voor deze gloednieuwe ervaring? We kunnen niet wachten om te zien wat je ontdekt in De Sims 4 Jungle Avonturen dat vanaf 27 februari 2018 wereldwijd verkrijgbaar is op PC en Mac. Volg ons via Twitter,Instagram en Twitch, vind ons leuk op Facebook en abonneer je op onsYouTube-kanaal.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

13 Feb 2018, 19:51

Ooooh, dit pakket ziet er wel interessant uit! :O Ik denk dat ik er wel snel voor ga vallen.
Ik ben vooral benieuwd naar de livestreams die gaan komen :F
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

14 Feb 2018, 17:40

SimGuru Twitter Q&A
Simguru's hebben na de aankondigingstrailer de tijd genomen om vragen over Jungle Avonturen te beantwoorden. Dit is de nieuwe informatie:

Verkennen
  • Je sim hoeft niet alleen op onderzoek uit, maar kan samen met andere sims (uit het huishouden) op onderzoek gaan. Buurtbewoners, peuters, kinderen, huisdieren. Iedereen mag mee!
  • De lay out van de tombes kunnen verschillen per opgeslagen spel. Die boobytrap zal dus niet in elk spel op dezelfde plek zitten.

Selvadorada
  • Selvadorada is een vakantiewereld. Je kunt er niet wonen.
  • Er zijn Selvadoradiaanse villa's die je kunt huren, ingericht in de stijl van de wereld.
  • De tempel kan niet worden aangepast in de koop/bouwmodus.

En verder..
  • Nieuwe levenswensen.
  • Nieuwe kaveleigenschappen.
  • Nieuwe vaardigheden.
  • Er komt geen nieuwe carrière, maar de archeologische vaardigheid zou wel wat geld in het laatje kunnen brengen.
  • Er komen meerdere nieuwe radiozenders bij.
  • Nieuwe gewassen om te oogsten en nieuwe vissen om te vangen.

Afbeelding

Een aantal dingen kunnen de dood van je sim als gevolg hebben. Levende gevaren in de natuur, valstrikken, mysterieuze vervloekingen. Sommige hebben een al bestaande dood als gevolg, sommige zullen een nieuw dood-type als gevolg hebben.

Met dank aan alle simmers voor de interessante vragen en de simguru's voor de antwoorden.

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

15 Feb 2018, 12:58

OH IK BEN HELEMAAL ENTHOUSIAST!!!

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

15 Feb 2018, 17:28

Hmmm, het komt met genoeg nieuwe dingen die het voor mij de moeite waard maken om het te kopen (bij een sale). Maar... Tja... Ik vind de wereld mooi en het idee in principe heel leuk, maar ik denk dat ik er 'inhoudelijk' weinig mee zal doen. Als ik een tombe wil ontdekken start ik wel één van mijn 10 Tomb Raider games op :LOL: :mask:

Maaaar ik blijf erbij dat het leuk is dat er iets wordt toegevoegd aan de Sims 4 wat een beetje 'out of the box' is, al is het niet helemaal nieuw voor de Sims serie (Wereldavonturen). :)
Afbeelding

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

15 Feb 2018, 17:28

Ik ben zeker benieuwd naar dit pakket! Ga vanavond zeker de livestream kijken! :D Die nieuwe wereld waarvan ik de naam niet op een normaal tempo nog kan uitspreken is echt prachtig mooi! :love:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Jungle Avonturen: Een dag uit het leven

20 Feb 2018, 19:12

Jungle Avonturen: Een dag uit het leven

Hallo, Simmers!

De Sims™ 4 Jungle Avonturen* is vanaf 27 februari verkrijgbaar en laat je Sims kennismaken met een gloednieuwe culturele bestemming: Selvadorada. Met zoveel te ontdekken, moet je ons een beetje als je gids zien met advies over hoe je het meeste uit een dag in de jungle haalt.

Ga eerst naar Puerto Lllamante, de plaatselijke markt die survivalgear, snuisterijen, fotokansen en meer biedt om je Sims voor te bereiden op hun reis. Sommige items kunnen je Sims beschermen tijdens hun avontuur, zoals spinnenverdelger en een antidotum. Verbeter daarnaast je Selvadoradiaanse cultuurvaardigheid om geheime avonturenuitrusting te bemachtigen die Sims tijdens hun reizen bijstaat. Goed, nu ben je klaar om op verkenning te gaan. Laten we gaan!

Wacht eens even. Woeste watervallen. Fluitende vogels. Wauw, dit prachtige landschap verdient het om gezien te worden! Voordat er mogelijk paniek en chaos uitbreekt, moeten je Sims echt even om zich heen kijken om te zien hoe mooi en groen Selvadorada wel niet is. Geen wonder dat ze deze plek een natuurwonder noemen.

Afbeelding

Goed team, we gaan verder! Zodra je weet waar je bent, kun je op zoek gaan naar de Omiscaanse tempel. Daar kunnen je Sims schatten vinden die hun stoutste dromen overtreffen! Maar niet zo snel... Er zijn een heleboel valstrikken en sommige zijn zelfs dodelijk. Door ze op te lossen, kunnen je Sims dieper de tempel in trekken waar ze tal van verrassingen wacht. Zorg dat je regelmatig terugkeert naar de geheime tempel. Omdat hij magische krachten heeft, is de tempel bij elk bezoek weer anders. Whoa.

Hoe hebben ze dat gedaan? Als je terugkeert naar het basiskamp, verbeter dan je archeologievaardigheid als je de spullen die je hebt verzameld onderzoekt. Je kunt artefacten, mystieke relikwieën en kristallen ontdekken. Je Sims kunnen deze zelfs mee naar huis nemen als aandenken (of bewijs!) van hun wilde avonturen.

Na al die verkennerij zullen je Sims wat stoom af willen blazen! Ga naar de cantina om je moedige dag te vieren, kennis te maken met de locals en iets over hun tradities leren. Dans tot de vroege uurtjes met een aantal pittige dansmoves en hef het glas op je jungle-avontuur!

Klaar om je uit te rusten voor deze gloednieuwe ervaring? We kunnen niet wachten om te zien wat je allemaal ontdekt in De Sims 4 Jungle Avonturen dat 27 februari 2018 wereldwijd op de PC en Mac wordt uitgebracht. Volg ons via Twitter, Instagram en Twitch, vind ons leuk op Facebook en abonneer je op ons YouTube-kanaal.

*Om te spelen heb je de game De Sims 4 (los verkrijgbaar) en alle updates nodig. Zie minimale systeemeisen voor dit accessoirepakket.

Nieuwe video! :!: