RestoredWings
De Simbot
Badges: 7
:
2 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2017 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting

Re: De Sims 4 Wasgoed Accessoires

16 Jan 2018, 13:39

Ik vind de spullen ook heel leuk eigenlijk! Maar verder... tja :opl:

redspartian
De Tragische Clown
Badges: 1

16 Jan 2018, 16:30

ik ben geloof ik net te laat voor de actie om de code hiervan te krijgen ? Heb echter Sims 4 net pas op xbox gekocht met pakket uit eten maar moet nog nagaan wat er mis is want het spel blijft op startpagina hangen. Mss moet ik een volledige reinstall doen want het basisspel werkte wel
uitbreidingen vindt ik leuk. Het echte leven zo goed mogelijk nabootsen. Deze accessoires vind ik dus ook leuk. Nadeel dan weer wel dat je Sim nog meer te doen krijgt (vond het nu al stressvol om bij thuiskomst na het werk je sim alles te laten doen : te laten koken, afwassen, douchen, nog even boek lezen en op tijd gaan slapen). Maar in het echte leven doe je natuurlijk ook je was niet elke dag maar bvb. in het weekend.
zouden andere sims je negatief waarderen als je kleren niet gewassen zijn of hangt dit enkel samen als je sim zich niet wast ?
leuk idee mss voor een nieuw bedrijfje : een automatisch wassalon openen zodat de simdollars blijven binnenrollen ? 

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Wasgoed Accessoires - Release!

16 Jan 2018, 19:03

Vandaag is de dag! Nu verkrijgbaar! Je Sims kunnen eindelijk hun vieze kleren wassen met De Sims™ 4 Wasdag Accessoires

Afbeelding

Nu je wat ruimte hebt vrijgemaakt in je huis voor de nieuwe wasmachine en droger, of wat ruimte in de tuin voor de nieuwe wastobbe en waslijn, vraag je je waarschijnlijk af hoe je deze voorwerpen moet gebruiken. Om een stapeltje vies wasgoed te kunnen maken voeg je een van de nieuwe speelvoorwerpen voor wasdag aan je huis toe. Door een wasmand ergens op je woonkavel neer te zetten, worden vieze kleren van elk lid van het huishouden automatisch verzameld tot de mand vol is. Als je wasmand vol is, of als je helemaal geen mand hebt, creëren je vieze kleren een stapeltje kleding op de grond in de buurt van je Sim. Sims met de eigenschap 'slons' generen ook stapels met kleding op de grond in plaats van dat hun kleding automatisch in de wasmand terecht komt.

Hoe je de kleding ook wast, met een wasmachine of wastobbe, je kunt wasmiddel aan je wasgoed toevoegen voor wat aanvullende effecten. Je kunt de kleding verbeteren met een frisse geur door bloemen in de tuin te plukken en de bloemblaadjes aan de was toe te voegen voordat je het wasgoed in de wasmachine legt. Deze bloemengeur geeft een positief effect aan je Sims als ze hun schone kleren aantrekken. Heb je toevallig een Sim die niet goed op kan schieten met zijn kamergenoot? Laat hem dan eten aan de wasmachine of wastobbe toevoegen en de kamergenoot krijgt een negatief humeur als hij de 'schone' kleren aantrekt.

Afbeelding

Sims die ondeugender zijn aangelegd kunnen extra zeep aan de wasmachine toevoegen voor wat chaos in het huishouden. Of je nu iets positiefs, negatiefs of speels aan je was toevoegt, je hebt altijd de grootste lol. We hopen dat je veel plezier beleeft aan je Sims die de was doen (zeker die met de eigenschap netjes). Als je een wasruimte in het huis van je Sims hebt gemaakt, deel die dan op onze social media-kanalen en in de galerie met #TS4LaundryDayStuff.

Volg ons via Twitter, Instagram en Twitch, vind ons leuk op Facebook en abonneer je op ons YouTube-kanaal.

*OM TE SPELEN HEB JE DE GAME DE SIMS 4 (LOS VERKRIJGBAAR) EN ALLE UPDATES VOOR DE GAME NODIG.

Nieuwsgierig naar De Sims 4 Wasgoed Accessoires? Bekijk de Q&A van @
Kympulse
!

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

16 Jan 2018, 23:55

Ah leuk mijn video erbij! Hoop dat iedereen veel plezier heeft met het pakket.

Wel even een dingetje: Er zit een bug in het spel dat als je planken aan de muur hangt, waar ook je wasmachine tegenaan staat, dan werkt de wasmachine niet. Dus voorlopig even een ander plekje kiezen voor je planken! ;)

redspartian
De Tragische Clown
Badges: 1

17 Jan 2018, 11:11

ja lijkt me een leuke / realistische toevoeging (al heb ik met mijn éne Sim tot hiertoe geen vuile was zien liggen). Het zijn wel leuke hebbedingetjes.

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

17 Jan 2018, 14:17

De was-gameplay begint pas te werken als je ... een van de drie nieuwe wasmanden, de wasmachine, de droger, de wastobbe en/of de waslijn in je kavel plaatst. Als je die items er niet hebt staan. Zullen de sims geen vieze was creëren.