Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Wasgoed Accessoires

02 Jan 2018, 22:50

Afbeelding

De Sims 4: Wasgoed accessoires
Accessoires Pakket

Release: 16 januari 2018
Adviesprijs: €9,99

Was je garderobe.
Nu kunnen je Sim was verzamelen, de wasmachine vullen en kleren in de droger gooien voor een brandschone look. Verbeter je machine om was nog sneller te wassen of geruislozer te werken zodat je huishouden niet onnodig wordt gestoord. Wil je dat jouw Sims echt een plattelandsleven leiden? Laat ze de was dan met de hand doen in een wastobbe en vervolgens aan de waslijn drogen voor vlekkeloze kleren die voor heel wat jaloerse blikken zullen zorgen.

Bouw een rustiek huis.
Transformeer het huis van je Sims met landelijke decoratievoorwerpen die op de levensstijl van je Sims aansluiten. Ontdek nieuwe manieren om kamers in te richten met houten tafels en rieten meubels. Voeg decoratieve voorwerpen toe als kleurrijke vloerkleden, manden vol bloemen en levendige planten.

Kleed je in landelijke stijl.
Steek je Sims in kleding met een landelijk thema zoals kleurige bloemenpatronen en casual denim. Stijlen bestaan uit losvallende tops plus broeken en rokken gemaakt van natuurlijke katoenvezels die je Sims een authentieke rustieke look geven. Kies voor nonchalante kapsels die de comfortabele stijl van je Sims aanvullen.

Terugzien hoe het pakket werd gevormd kan in dit topic.

Meer informatie?

Originele openingspost:
In April 2017 maakte het accessoirespakket team bekend om samen met de community een accessoirespakket samen te stellen. Vandaag kwam de nieuwe kwartaalteaser winter 2018 online met onder andere Wasgoed Accessoires.

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: De Sims 4 Wasgoed Accessoires

04 Jan 2018, 00:13

Ja, eindelijk de wasmachines! Ik hoop dat het pakket deze maand nog uitkomt! :D

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

05 Jan 2018, 13:12

Ik vind het heel leuk dat ze met de fans een pakket hebben ontwikkeld.
Zelf ben ik niet zo fan van wasgoed. De was doen... tja. Kan leukere dingen verzinnen wat ik mijn Sims wil laten doen.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Was die vieze kleren met het De Sims 4 Wasgoed Accessoirespakket!

10 Jan 2018, 18:59

Was die vieze kleren met het De Sims 4 Wasgoed Accessoirespakket!

Verlangen je Sims naar dat heerlijke moment waarop ze knuffelzachte kleding uit de droger kunnen pakken? Binnenkort kunnen ze dat met het De Sims 4 Wasgoed Accessoirespakket dat op 16 januari 2018 wereldwijd wordt uitgebracht voor PC / Mac. 

Dit pakket werd samen met onze geweldige community gemaakt die, door deel te nemen aan zes enquêtes verspreid over zes maanden, hielpen bepalen wat er in de game moest worden opgenomen. Van thema, gameplay tot zelfs de naam. We vonden het fantastisch om met jullie allemaal samen te werken en zijn dan ook ontzettend blij met het uiteindelijke resultaat. 

In het De Sims 4 Wasgoed Accessoirespakket genieten je Sims van nieuwe gameplay dat zich richt op een van de meest ontspannen huishoudelijke taken: de was doen. Sims zullen gloednieuwe wasmachines en drogers in hun huis zetten, zodat ze altijd de beste en schoonste kleren dragen. Sims die liever in de buitenlucht zijn, kunnen ook een wastobbe gebruiken en de kleding dan aan de waslijn ophangen om hun harde werk in alle rust te bekijken.

Afbeelding

Niet zo'n fan van de was doen? Geen probleem! Transformeer het huis van je Sims in een rustiek onderkomen met op het plattenland geïnspireerde meubels zodat je Sims zich één met de natuur voelen. Woonvoorwerpen bestaan uit houten tafels, rieten meubels, kleurige kleden, manden met bloemen en meer!

Verlangen je Sims naar wat gewone, praktische kleding? Nou, dan hebben ze mazzel met het gloednieuwe landelijke thema dat bestaat uit fleurige patronen en wat stoere denim. Geniet van nonchalante kapsels voor een relaxte en comfortabele look.

We zijn benieuwd wat jullie allemaal gaan maken als het De Sims 4 Wasgoed Accessoirespakket op 16 januari 2018 wereldwijd wordt uitgebracht.

Meepraten over dit accessoirespakket? Log in of maak een gratis account aan door rechtsboven te klikken op registreren!

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

10 Jan 2018, 19:09

Die trailer-muziek - ik krijg geen lucht! :LOL: Ik moet bekennen dat ik het er allemaal heel erg veelbelovend uit vind zien. Ik weet niet of ik het direct zal aanschaffen of dat ik een sale afwacht, maar ik wil het pakket op een bepaald moment wel echt hebben. :F
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Tatsje
Een Bakje Yoghurt
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

10 Jan 2018, 19:26

geweldig, ddie ga ik volgende week gelijk kopen, want dat miste ik toch wel hoor

Kympulse
Admin
:

10 Jan 2018, 19:28

Ja, wasmachines en drogers zijn toch van die dingen die je gewoon moet hebben in de sims. Niet alleen om gewoon lekker mee te spelen, maar ook om je huisjes huiselijker te maken met bouwen en meer realisme in het spel! Ik ben blij dat het uitkomt en zo snel al! :P Had het eerder aan het einde van de maand verwacht. :P

Wat een dramatische muziek trouwens :LOL:

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

10 Jan 2018, 19:50

Hahahahaha, dit is de beste trailer die ik ooit heb gezien! :LOL: Die muziek, die effecten! :LOL:
Het vrouwtje dat in slow motion super blij (ietwat sinister) naar de wasmachine loopt - 0:18 :LOL:

Ik ben blij met dit pakket. Heb een scéne in mijn verhaal waarbij ik een wasmachine nodig heb, dus het komt als geroepen! :P Ik vind de stijl van de objecten en CAS spulletjes ook hartstikke leuk :F
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

RestoredWings
De Simbot
Badges: 7
:
2 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2017 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting

10 Jan 2018, 20:16

Door de dramatische muziek en cinematografie heb ik toch een beetje het idee dat ze deze keuze van de fans niet helemaal serieus nemen :LOL:

Ik vind het wasbord wel iets hebben though. Zou goed van pas komen voor mijn Decades Challenge!
Maar dan nog denk ik dat ik dit pakket aan me voorbij laat gaan... Vind het nog steeds een slappe keus van de community :opl:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Met De Sims 4 Wasgoed Accessoires ervaren je Sims hoe ontspannen het doen van de was eigenlijk is.

10 Jan 2018, 21:48

Afbeelding

Met De Sims 4 Wasgoed Accessoires ervaren je Sims hoe ontspannen het doen van de was eigenlijk is. Geniet van gloednieuwe voorwerpen zoals een wasmachine, droger, wastobbe, waslijn, en richt je je ideale washok in. Decoreer je huis met nieuwe landelijke voorwerpen zoals rieten meubels, planten en rustieke stijlelementen. Je garderobe kan ook aangevuld worden met landelijke items voor zowel kinderen als volwassenen.

Kympulse
Admin
:

10 Jan 2018, 21:53

Een kind kan de was doen, zo te zien! :P :LOL:

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018 1 Jaar Lid

10 Jan 2018, 22:51

Die trailer!  :LOL: Deze ga ik wel gelijk halen tho!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

15 Jan 2018, 13:27

Kympulse kreeg Early Access van EA en laat de CAS items van Wasgoed Accessoires zien!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

16 Jan 2018, 11:18

Kympulse kreeg Early Access van EA en laat de Koop- en Bouwmodus items van Wasgoed Accessoires zien!

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

16 Jan 2018, 11:44

Beide video’s zijn leuk om te kijken en heel informatief, dankjewel @
Kympulse
! ^^

Ik vind vooral de Koop-en-Bouwmodus heel leuk. Alleen voor die leuke spulletjes zou ik het pakket al kopen! :love:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |