MissDiwy
Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

Re: De Sims 4 Peuter Accessoires

16 Aug 2017, 15:52

Ik was ook bij de hoodie al verkocht :D zo schattig !
En dan is er straks ook een manier voor de peuters om vriendjes te maken jeej !

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

17 Aug 2017, 12:06

Vrijdagavond is er een livestream over dit pakket! Wie is erbij? :F
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

18 Aug 2017, 18:06

Weer een schattige minitrailer over speelafspraakjes! :F :spring:
Afbeelding

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

18 Aug 2017, 18:25

Oooh, die doet me een beetje denken aan de trailer van De Sims 3 Levensweg - die had ook zo'n soort idee. :love:
Ik ben excited voor dit pakket!
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

18 Aug 2017, 22:40

Livestream De Sims 4 Peuter Accessoires!

Afbeelding

Hoi allemaal,

Ik heb net de snoezige livestream over De Sims 4 Peuter Accessoires bekeken en heb hier een klein verslagje van gemaakt. Benieuwd naar het pakket? Lees verder! :F

Creëer een Sim
Dit pakket draait voornamelijk om meer Creëer een Sim (CES) opties voor peuters. Er zit verrassend veel kleding bij met superveel variatie. Bijna ieder kledingstuk heeft meerdere patroon- en effen opties. De meisjes krijgen wat meer kleding dan de jongens, maar veel kleding is ook geschikt voor allebei. :)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding 

Hieronder zie je de nieuwe kapsels voor meisjes (links) en jongens (rechts). Persoonlijk vind ik het een beetje karig, maar hé..
Leuk weetje: De kleur van de accessoires in de meisjeskapsels verandert ook als je een andere haarkleur kiest!

Afbeelding Afbeelding

Koop- en bouwmodus
Eigenlijk moet ik gewoon ' koopmodus' zeggen, want voor de bouwmodus is er alleen een tuinhekje :P

Afbeelding

Dit accessoirepakket voegt onder andere het volgende toe aan je spel:
  • Gestapelde kussens (functioneert als woonkamerstoel - je kunt er dus echt op zitten!)
  • Regisseur-stoel
  • Picnictafel
  • Een schattige koelbox op een karretje (je Sims kunnen het karretje helaas niet trekken)
  • Sfeerverlichting voor in de tuin
  • Twee kleden
  • Een nieuwe speelgoedkist
  • Een poppenhuis met eekhoornpoppen
  • Decoratieve ballonnen!
  • Een barbecue
  • Een hek in alle kleuren van de regenboog
  • Een clutter-item bestaande uit plastic bordjes, bestek en servetjes
  • Een glijbaan
  • Een ballenbak
  • Een speeltoestel met tunnels en zo
  • Een gigantische combinatie van de drie bovenstaande speeltoestellen

Speelafspraakje
Natuurlijk mocht het speelafspraakje niet ontbreken. Een tiener of ouder kan een speelafspraakje organiseren als er minstens één peuter in het huishouden is en de organisator minstens één peuter buiten het huishouden kent. Bij het organiseren van het evenement (via de telefoon) selecteer je een verantwoordelijke verzorger (tiener of ouder) en vervolgens de 'eigen' peuter(s) en de gasten. Een speelafspraakje is net als een ander feest. Het speelafspraakje kun je thuis organiseren of in een park. Je zult dus doelen krijgen om te vervullen als je van je speelafspraakje een geweldig succes wilt maken!

Leuk weetje: Als je een peuter laat spelen met een object, kan het zijn dat hij of zij, na daarop uitgekeken te zijn, meteen doorgaat naar een ander speeltoestel. Het spelen geldt dus in principe voor alles op de kavel waar mee gespeeld kan worden zolang een peuter daar behoefte aan heeft (speels).

Minder leuk weetje: Deze speeltoestellen (met uitzondering van het poppenhuis) kunnen alléén gebruikt worden door peuters en dus niet door kinderen.

Doen alsof
Peuters hebben een rijke fantasie en kunnen fantaseren dat het grote, gecombineerde speeltoestel een ruimteschip of een gezonken piratenschip is! Wanneer dit gebeurt komen er allerlei schattige graphics tevoorschijn die eruitzien als kindertekeningen! Dit is alleen zichtbaar als je de peuter geselecteerd hebt. Volwassenen kunnen de fantasie- elementen dus niet zien. :)

Hier is een voorbeeld van het ruimteschip-scenario:

Afbeelding

.. en hier her gezonken piratenschip! :F
(Vader speelde mee en deed alsof hij een piraat was, maar alleen de peuter kan de hoed op zijn hoofd en het zwaard in zijn hand zien! :spring: )

Afbeelding

Favorieten
Mijn favoriet van deze livestream was toch wel de papa die een peutertje op- en van de glijbaan hielp! *smelt* :hart:
Het op de glijbaan klimmen en eraf glijden zijn twee verschillende interacties. Een peuter kan dus ook gewoon een tijdje lekker bovenop de glijbaan blijven zitten chillen. :chill:

Afbeelding

Verder heb ik nog een close-up van mijn favoriete objecten op een rij! :F

Afbeelding

Tot zover mijn verslagje! Ik ben benieuwd wat jullie vinden van wat we tot zover van het pakket hebben gezien. Ga he hem kopen? Of is het niets voor jou? ;)

Heb jij de livestream gemist? Kijk hem dan hier terug.
Afbeelding

MissDiwy
Moderator
:
Coole Creator 1 Jaar Lid

19 Aug 2017, 11:34

Fijn zo'n overview :D
Ik vind het jammer dat we geen nieuwe meubels voor binnen hebben, maar het is allemaal zo super cute :love:
De functionele kussens vind ik zo leuk !

In de stream cheaten ze ook de behoeftes in de behoeftebalkjes zelf, heeft iemand een idee hoe je dit doet want ik krijg het niet voor elkaar :(

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

19 Aug 2017, 12:10

Bedankt voor het verslag, @Mari ! :D Het is wel heel erg aandoenlijk allemaal! Tempting.... :mask:

@Sabrientjuh Dat zijn 'verborgen' cheats - de developers kunnen ze gebruiken, maar voor de Simmer is daar geen mogelijkheid toe; het kan zelfs niet met TestingCheats.
Er is wel een mod voor die ze beschikbaar maakt! ;) De mod zelf is hier, maar je hebt deze update nodig: http://modthesims.info/download.php?p=5031285#post5031285.
Note: Dit is wel op eigen risico. Ik heb het zelf nog niet uitgetest. Er zijn ook andere mods die meer cheats toevoegen.

Long story short: In het spel kan het niet, met mods wel. :')
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

MissDiwy
Moderator
:
Coole Creator 1 Jaar Lid

19 Aug 2017, 12:19

@Paperesque ik dacht al mis ik iets, dankjewel voor het antwoord  :D

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

19 Aug 2017, 15:38

Leuk verslagje Mari! Bedankt daarvoor :)
Zit zeker best wel wat in voor een accessoirespakket. Al deel ik je mening met de karige peuterkapsels. We hadden al niet zo veel om mee te beginnen ..

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

23 Aug 2017, 12:58

Informatie uit de Twitter Q&A

Speelafspraakjes
  • De peuter Play Date is een sociaal evenement die je start via de telefoon.
    • Je moet wel eerst andere peuters kennen voordat je dit evenement kunt starten.
  • Deze kun je op woonkavels, maar ook in parken organiseren.

Formaten speelobjecten
  • Glijbaan 3x1
  • Ballenbak 3x4
  • Tunnels 6X7
  • Jungle Gym 9X7
    • De Jungle Gym is een glijbaan, ballenbak en tunnels in elkaar geschoven.

Meer...
  • De nieuwe peuterobjecten zijn alleen te gebruiken door peuters. Ouders kunnen hun peuters wel helpen op enkele objecten.
  • Twee peuters kunnen tegelijkertijd in de ballenbak spelen.
  • Kinderen kunnen gebruik maken van het nieuwe poppenhuis en speelgoedkist.
  • Het wagentje is een koelbox, net zoiets als degene uit In de Natuur met drinken en snacks erin.
    • Sims, inclusief peuters, kunnen erop zitten.
      • Peuters hebben wel hulp nodig als ze iets te eten of te drinken willen uit de koelbox
  • De nieuwe buitenspeelobjecten kunnen niet gesaboteerd worden.
  • De kussenstapel werkt als een stoel.
  • Er komt een nieuwe al kant en klare peuterkamer met dit pakket.

Wat er niet komt
  • Het clubsysteem van Beleef het Samen blijft voor kinderen en ouder. Peuters worden hier niet aan toegevoegd.
  • Er komen geen nieuwe kaveleigenschappen met dit pakket.
  • Er komen geen nieuwe peutereigenschappen met dit pakket.
  • Er komen geen nieuwe kavels met dit pakket. Dus denk zelf maar eens aan het updaten van jouw parken.
  • Geen nieuwe radiostation.

Niet voor een accessoirespakket
  • Stapelbedden is iets waar het team al naar had gekeken voor Kinderkamer accessoires. Maar dit is een feature dit in een groter pakket hoort.
  • Schommels is iets wat niet gemaakt kan worden voor accessoirespakketten. Deze feature zou eventueel moeten komen in een groter pakket.
  • Sims kunnen nog steeds niet gaan picknicken.
    • Dit is een feature waar al naar gekeken werd voor Romantische Tuinaccessoires, maar het team vond dat dit iets is wat in een groter pakket thuishoort.

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw
De 21e Eeuw Hier vanaf het begin

24 Aug 2017, 18:34

HIJ IS ER HIJ IS ER :D :D @Mari  xD

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

24 Aug 2017, 18:42

Hahaha ik heb het gezien. We regelen eerst even het nieuws als je het niet erg vindt :P
Afbeelding

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw
De 21e Eeuw Hier vanaf het begin

24 Aug 2017, 18:46

Ik heb álle geduld... -NOT- (Grapje hoor.. xD)

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

24 Aug 2017, 19:01

Maak een speelafspraakje met het De Sims 4 Peuter Accessoirespakket, nu verkrijgbaar!

Vandaag is de dag! Het De Sims™ Peuter Accessoirespakket * is nu verkrijgbaar en bevat een aantal geweldige nieuwe voorwerpen en kledingstukken om de creativiteit van je peuters te ontwikkelen.

Afbeelding

Een van de nieuwste aanvullingen van dit accessoirespakket is de mogelijkheid om kleintjes naar een speelafspraakje te sturen. Het levensstadium van een peuters is een belangrijke tijd voor kleintjes waarin ze leren lopen, uiting geven aan hun gevoelens en hun eigen kleine persoonlijkheden beginnen te vormen. Een speelafspraakje is een geweldige manier voor peuters om relaties op te bouwen en hun creativiteit te voeden.

Om een speelafspraakje te houden, selecteer je een volwassen Sim in het huishouden en gebruik je de telefoon om 'Een sociaal evenement plannen' en 'Speelafspraakje' te selecteren. Hier kun je de Sims selecteren die je uit wilt nodigen voor een speelafspraakje (maak je geen zorgen, de verzorgers van de kleintjes komen mee!). Zodra een speelafspraakje is begonnen, kunnen je peuters en hun vriendjes met het nieuwe poppenhuis spelen, van de nieuwe glijbaan roetsjen of door kleurrijke tunnels kruipen.

Sims-ouders kunnen ook wat heerlijke hapjes maken in de achtertuin met de nieuwe grill. Zet de nieuwe parasol op je kleintjes te beschermen tegen de schadelijke zonnestralen en versterk je band met andere ouders terwijl de kleintjes spelen.

We kunnen niet wachten om te zien wat voor pret jullie kleintjes allemaal gaan beleven met het De Sims™ Peuter Accessoirespakket.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

13 Sep 2017, 11:49

De nieuwe patch heeft de peuter-ballenbak verbeterd! :F
Ik zal eens een screenshot maken. ;)
Afbeelding