Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Peuter Accessoires

05 Jul 2017, 19:35

Afbeelding

De Sims 4: Peuter accessoires
Accessoires Pakket

Release: 24 augustus 2017
Adviesprijs: €9,99

Geef kleine Sims snoezige kleding.
Geef uitdrukking aan het karakter van je peuters met nieuwe kleding en kapsels. Kies uit tal van tops, broeken, rokken en schoenen die hun unieke stijl onderstrepen. Kies voor vrolijke outfits zoals T-shirts met vlindervleugels, hoodies met dierenprint en zelfs regenboogschoentjes.

Stort je op het speelplezier.
Peuters kunnen hun energie kwijt terwijl ze zich uitleven op tal van speelplaatsvoorwerpen. Kleine Sims kunnen met een vriendje of vriendinnetje in de ballenbak spelen, van de glijbaan roetsjen of door kleurige tunnels kruipen. Met een klein beetje fantasie kunnen peuters doen alsof ze een piraat of een ruimte verkennende astronaut zijn!

Organiseer speelafspraakjes.
Bouw de perfecte speelplaats in een plaatselijk park of plaatselijke tuin en nodig de buren uit om te komen spelen! Peuters kunnen vrienden maken en zich uitleven terwijl ouders voor het speelgoed zorgen, verhaaltjes vertellen en hun lievelingskostje bereiden.

Meer informatie?

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: Accessoirespakket ⑫ Thema Peuters

05 Jul 2017, 19:48

Hmmmm.... de komende 2,5 maand gaat er alleen één accessoirespakket komen? Beetje karig! :/ Mag hopen dat er dan een leuke en flinke patchupdate ook onze kant op gaat komen dan.

Qua inhoud van het pakket weet ik het niet zo goed. Ik zie nieuwe items zoals dat paddenstoelenpoppenhuis en nieuwe verkleedkleding. Ik hoop dat ze ons net zo weten te verassen als dat ze deden met kinderkamer accessoires, maar momenteel ben ik nog niet echt enthousiast. :hmph:

Myrthe
De Schaduwagent
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

05 Jul 2017, 23:43

Ik heb op dit moment geloof ik zes kapsels voor mijn peuters; nogal karig. Ik hoop dan ook op een hoop leuke CAS-items voor ze. :kind:
Maar ja oke k geef er ook weer niet superveel om dus ik weet nog niet of ik dit zal kopen. Hoop dat er wel iets van unieke gameplay in zit en niet gewoon drie nieuwe poppenhuizen met allemaal net een ander design. 

Salvo
De Oliebol
Badges: 2
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

06 Jul 2017, 09:17

SimGuruGraham heeft wat vragen over het pakket beantwoord: 

http://simscommunity.info/2017/07/06/th ... uff-packs/ 
❃❃ I solemnly swear that I am up to no good ❃❃

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

06 Jul 2017, 13:19

Awnnnnn die vossenhoodie! :love:
Ik vind dit eigenlijk wel een welkome toevoeging, meer spullen voor peuters. Net zoals Kinderkamer Accessoires.
Nu ben ik wel benieuwd naar wat voor nieuwe gameplay erin zal zitten, ik kan me er niks bij voorstellen. :LOL:
Die trekkar links, is dat een zitobject? Ik vind hem er in ieder geval leuk uitzien. :chill:

Kympulse schreef:
Hmmmm.... de komende 2,5 maand gaat er alleen één accessoirespakket komen? Beetje karig! :/ Mag hopen dat er dan een leuke en flinke patchupdate ook onze kant op gaat komen dan.
Dit was mijn eerste reactie ook. :/ Misschien dat de herfst wat meer gaat bieden? Ik hoop het toch wel.
Een patchupdate is wel een goede overigens, daar had ik nog niet aan gedacht! ;O
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

06 Jul 2017, 14:28

Oei, dat komt inderdaad wat karig over.. Zat toch stiekem te hopen op een uitbreisingspakket, maar dat zal dan wel najaar worden. Hoop ik :/

Maar inderdaad op zich een welkome uitbreiding. Hoewel alle gratis peuterspullen die we met de patch kregen wat mij betreft best voldoende is, is meer keuze hebben altijd leuk. Zeker als je vaak met veel peuters speelt. Ben ook benieuwd naar de gameplay :)

@
Salvo
 Bedankt voor het delen van de Q&A! :)
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

iemand1
De Schaduwagent
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

06 Jul 2017, 20:43

Beetje teleurstellend imo :( Het volgens mij zou leuker zijn als ze spullen die bij één thema horen ook in één (eventueel duurder) pakket doen dan bijvoorbeeld 3 paketten met het thema 'tuin'. Nu komt het bij een beetje inspiratieloos over, ik had liever iets vernieuwender gezien :(

fr0zixx
Slapende Piramide
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018 1 Jaar Lid

06 Jul 2017, 21:16

Alleen studentenleven, seizoenen en huisdieren kunnen mij op dit moment gelukkig maken. De rest is allemaal een tegenvaller. :LOL:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

14 Aug 2017, 19:16

Hier is de teaser voor de officiële trailer, die morgen zal worden gepubliceerd! :F

Wil je hem in het Nederlands zien? Je kunt hem bekijken in de tweet van EA Benelux! :)

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw
De 21e Eeuw Hier vanaf het begin
Birthday

Re: [UITSLAG!] [GIVEAWAY] Bouw jouw droomhuis!

14 Aug 2017, 21:13

AAAHHHH MORGEN KOMT DE TRAILERRRRRR... SO EXCITEDDDD :D :D 

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

15 Aug 2017, 19:10

Het wordt binnenkort allemaal nog snoeziger met De Sims 4 Peuter Accessoires!

Bereid je voor op een snoezige tijd met het De Sims™ 4 Peuter Accessoirespakket, verkrijgbaar vanaf 24 augustus 2017! 

Sinds de toevoeging van peuters in De Sims 4 begin dit jaar, hebben we tal van Sims gezien die hun familie hebben uitgebreid met unieke en snoezige kleintjes. Nu, met het De Sims 4 Peuter Accessoirespakket, krijgen de hummels van je Sims een aantal extra manieren om uitdrukking te geven aan hun persoonlijkheid naarmate ze hun karakter, interesses en vriendschappen ontwikkelen.

Het De Sims 4 Peuter Accessoirespakket biedt tal van snoezige nieuwe outfits. Of ze nu gekleed zijn als schattige vosjes of lieve elfjes, de verbeeldingskracht van je peuters kent geen grenzen. Maar maak je geen zorgen, de kleding is niet alleen bedoeld om in te spelen. Je modieuze peuters kunnen ook van hippe outfits en nieuwe kapsels genieten om hun unieke stijl te onderstrepen. 

Afbeelding

En wat is nu een peuterpakket zonder nieuw speelplaatsmateriaal?! Van ravotten in de ballenbak tot roetsjen van de nieuwe glijbaan of kruipen door kleurige tunnels, er valt heel wat pret te beleven. Daarnaast kunnen peuters 'net doen alsof' zoals astronaut in de ruimte zijn of ronddwalen in een gezonken piratenboot op de bodem van de zee. De keuze is aan hen! Je kunt zelfs de kinderen van je buren uitnodigen voor een speelafspraakje! Dus chill, maak nieuwe vrienden en laat je Sim-ouders voor nog meer pret zorgen door spannende verhalen te vertellen en het lievelingseten van hun kroost te bereiden.

Ga je toevallig naar de Gamescom in Keulen van 22 tot 26 augustus? Dan kun je alvast het De Sims 4 Peuter Accessoirespakket spelen! Bezoek ons in de Family & Friends Zone in Hal 10.2.

We kunnen niet wachten om te zien welke nieuwe speelgebieden jullie allemaal voor de kleintjes gaan maken als De Sims Peuter Accessoires uitkomt op 24 augustus 2017.

Orange2Dutch
Lazy Upthunder
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw
De 21e Eeuw Hier vanaf het begin
Birthday

Re: De Sims 4 Peuter Accessoires

15 Aug 2017, 20:55

Ik stap nu dus regelrecht in de trein naar Keulen. Vaarwel Nederland, hallo peuters.. :D  Ik ben zó vréselijk blij dat er geen drie kapsel ofzo worden toegevoegd. Het zijn superveel! Ik herken ook een paar geconverteerde ertussen, misschien is samenwerking met georgiaglm (tumblr)? 

Verder zie ik superveel kleding en een reusachtig speelapparaat. Een ballenbak en een glijbaan. Mijn dag kan niet meer stuk. Ook zie ik in de laatste paar seconden iets van zo'n driehoekig kleed die je boven je zithoek buiten hangt. Geweldig! Ik hoop dat deze ook in wat neutralere kleuren is. 

Verder zie ik veel nieuwe kleden in verschillende soorten en maten, en niet te vergeten, gloeilampjes voor in de tuin <3 En  een nieuwe bbq en OHH DAT RODE JURKJE OP 0:28, SMELT.. 

Awesome.. :D

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

15 Aug 2017, 22:11

Aaah! Dat ziet er toch wel heel erg leuk uit! :F Die glijbaan! En een ballenbak..! :spring:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

RestoredWings
De Simbot
:
2 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2017 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting

16 Aug 2017, 10:44

Ik weet niet of ik ooit zo enthousiast ben geweest over een Accessoirepakket! Normaal gesproken wacht ik totdat ze in de uitverkoop zijn op Origin (wat heleaas veel te weinig gebeurt) maar hier wil ik best de volle prijs voor betalen :spring:

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

16 Aug 2017, 15:03

Om eerlijk te zijn was ik vanaf de vossen-hoodie in de kwartaalteaser al verkocht. :opl:
Het ziet er veelbelovend uit - lekker vrolijk, en zoals ze zeggen - peuters hebben buitenshuis ook nog nut nu!

Wat ik wel jammer vind is dat kinderen niet in de ballenbak kunnen spelen, of van de glijbaan kunnen (al is de glijbaan ook pittig klein). Maar idem ditto met het kinder-pakket.
Ik vind het een goede toevoeging, die met een paar andere pakketten een uitgebreide familie-ervaring creëert. :F
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<