Myrthe
De Schaduwagent
Auteur
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

Favoriete pakketten?

23 Jun 2017, 13:36

Hee  :kind:

Nu het zomervakantie is wil ik mijn kleine basisspel iets gaan uitbreiden.. maar waarmee? Wat zijn jullie absolute aanraders? 
Ik geef eigenlijk niks om accessoirepakketten, maar zowel gamepacks als uitbreidingspakketten vind ik leuk.  @D@

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: Favoriete pakketten?

23 Jun 2017, 14:11

Hmm.... Van de uitbreidingspakketten is Stedelijk Leven mijn favoriet. Het brengt echt iets nieuws in je spel met nieuwe stijl aan kleding en voorwerpen, nieuwe stad met nieuwe woonvorm, nieuwe beroepen met thuiswerkopties. Minpuntje vind ik alleen dat geluidsoverlast van buren. Je sim wordt daar altijd boos van, en altijd wakker van als hij of zij slaapt. En het is jammer dat je appartementen niet als appartement in de galerij kan zetten, maar daar is wel een truukje voor! ;)

Qua gamepacks weet ik het nog niet zo goed. Ik heb ouderschap nog niet echt kunnen uittesten, maar al voordat deze uitkwam was ik er erg enthousiast over. Maar voor deze gamepack ga ik nog een review maken dus die zie je vanzelf wel verschijnen dan! :P

Myrthe
De Schaduwagent
Auteur
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

23 Jun 2017, 15:02

Bedankt voor je snelle antwoord, Kym! Naar aanleiding van je reactie ben ik wat reviews gaan opzoeken en ik denk dat ik inderdaad voor Stedelijk Leven ga!
Daarnaast wil ik ook de bundel met de Vampieren en de spullen voor buiten en kinderen (ik ken de titels niet haha). Wat vind je van die drie?
Het Ouderschapspakket ziet er ook gaaf uit, Generaties was vroeger ook mijn favo pakket :) Helaas zit ie in een bundel met bowlen en (ik geloof) luxe accessoires? En de vind ik allebei echt totaal onzin dus dat vind ik zonde and mijn geld voor nu.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

23 Jun 2017, 15:11

Leuk dat je weer tijd hebt om te simmen, Myrthe! :F

Ik zou denk ik ook Stedelijk Leven aanbevelen omdat dat uitbreidingspakket het meest divers is met het meeste om te doen. Maar het is natuurlijk ook maar net waar je van houdt. Een beroep actief uitoefenen of een winkel openen? Aan het Werk. Sociaal doen met andere Sims in een club en een oud-Europese wereld? Beleef het samen. (Multiculturele) festivals en een moderne stad als wereld? Stedelijk leven.

Qua gamepacks is Ouderschap denk ik mijn favoriet, al heb ik er helaas ook nog niet zo veel mee kunnen spelen. Ik heb in de natuur wel, maar zoveel vind ik dat niet echt toevoegen. Het is leuk om eens een keer zo'n vakantie te doen, maar ik heb Granite Falls zelf maar één keer bezocht.. Vampieren heb ik niet omdat dat niet zo mijn ding is, dus daar kan ik niet over meepraten. Wellnessdag vind ik ook een coole gamepack! @
Kympulse
 heeft daar trouwens een uitgebreide review over geschreven. Uit Eten vind ik ook super! Gaat mooi samen met 'Aan het werk'. :)

Wat accessoirepakketten betreft is Romantische tuinaccessoires zeker mijn favoriet! Zoveel mooie spullen voor in de tuin, bloemen en planten.. :$ Achtertuinaccessoires erbij maakt het compleet. Filmavond heeft leuke boho-spullen, maar persoonlijk doe ik niets met het gênant grote beeldscherm :LOL:

Hopelijk heb je hier wat aan. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat aanschaffen :F
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |