ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: Accessoirespakket ⑪ Thema Sport

07 Jun 2017, 19:34

Oeh, een klimwand! :O Volgens mij was dat een optie die niemand van ons in gedachten had. :LOL:
In de Sims 3 zat een (store) klimwand, die was grappig! Ik zag ook laatst dat iemand zelf een klimwand-mod had gemaakt. 
Respect daarvoor, maar de animaties waren... barslecht. Gelukkig zal het met een officieel pakket beter gaan. :F
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018 1 Jaar Lid

07 Jun 2017, 19:42

Ziet er wel leuk en grappig uit maar niet iets wat ik echt nodig vind in de game.

MissDiwy
Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

07 Jun 2017, 20:06

de klimwant ziet er erg leuk uit :D Ben benieuwd naar de trailer...

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

07 Jun 2017, 22:53

Ja klimwand zou ik ook niet zo snel aan denken. Maar dat is ook niet iets wat ik zelf ooit beklommen heb en ooit zal doen. Hmmm.. Ben benieuwd naar meer maar op dit moment heb ik niet iets van.. Oh die moet ik hebben!

MissDiwy
Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

08 Jun 2017, 08:29

dat gevoel heb ik ook niet echt...

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: De Sims 4 Fitness Accessoires

08 Jun 2017, 18:53

Word fit met het De Sims 4 Fitness Accessoirespakket!

Opgelet fitness-Simmers! De Sims 4 Fitness Accessoires is vanaf 20 juni verkrijgbaar en draait volledig om de belichaming van een actievere levensstijl.

Binnenkort kunnen je sportieve Sims, of Sims die ein-de-lijk eens van die bank af willen komen, een nieuwe uitdaging aangaan op de bergbeklimmende loopband. Ja, je hoort het goed, een bergbeklimmende loopband! Dit moderne nieuwe apparaat geeft je Sims een intensieve workout om gewicht te verliezen en tegelijkertijd wat spiermassa op te bouwen. Naarmate je Sims meer ervaren worden in het boulderen, kunnen ze steeds lastigere beklimmingen aangaan en het tegen anderen opnemen voor de hoogste scores. 

Is de bergbeklimmende loopband een beetje teveel van het goede voor je onhandige Sim? Geen zorgen! Sims kunnen nu van nieuwe trainingsvideo's genieten om zich in de plaatselijke sportschool in het zweet te werken of gewoon lekker thuis. Als bouwen meer je ding is, kun je ook de plaatselijke sportschool een make-over geven of een fitnessruimte bouwen met voorwerpen en decoraties geïnspireerd op Moeder Natuur.

Wil je naar de sportschool, maar word je liever niet door het aanwezige gepeupel afgeleid? Doe de spiksplinternieuwe oordopjes in en zet de muziek op tien om die spieren lekker los te gooien. Deze veelzijdige oordopjes volgen je Sim overal zonder andere Sims in de nabijheid te storen. Maar wat als je na een energieke workout gewoon lekker thuis wilt ontspannen? Ook daar is aan gedacht. Er zijn nieuwe voorwerpen beschikbaar om het huis van je Sims in een ontspannen heiligdom te veranderen, inclusief een set voorwerpen voor de badkamer om na afloop van een pittige training even helemaal tot rust te komen.

Afbeelding

Een van de leukste dingen aan het trainen is het dragen van trendy sportkleding, je wilt er natuurlijk wel een beetje goed uitzien voor je mede-sportfanaten. Geniet van kleurrijke setjes die tot beweging inspireren en je Sims aansporen om hun afgetrainde lichaam te laten zien. Maar je hoeft uiteraard niet te sporten om die trendy nieuwe yogabroek te dragen!

Voor Sims die een nieuwe workout zoeken of eindelijk eens in beweging willen komen, is er vanaf 20 juni 19.00 uur heel wat te beleven in De Sims 4 Fitness Accessoires om ze een complete workout te geven.

-=-
Openingspost is aangepast!

Kympulse
Admin
:

08 Jun 2017, 19:14

Oeh dit ziet er toch leuker uit dan ik van te voren had verwacht. Al blijf ik toch wel bij mijn standpunt over de klimmuur. Ik denk niet dat dat iets is wat ik veel zal gebruiken. Mijn Levenslijn personages zijn ook niet echt sportieve types! :LOL:

Maar de nieuwe voorwerpen zien er supertof uit, wat extra sportkleding is natuurlijk altijd welkom en dat kapsel van die klimster in de trailer vind ik zooooo leuk! :love:

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

08 Jun 2017, 19:36

Oh, ik ben eigenlijk wel enthousiast :LOL: Ik vind de stijl van kleding en meubels hartstikke gaaf - en oordopjes :love:
De klimwand is grappig, maar een beetje random? Ik had liever van die roeimachines of fietsmachines gehad - wat extra fitnessapparaten.
Maar, ik ben positief verrast! 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Salvo
De Oliebol
Badges: 2
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

09 Jun 2017, 10:12

Oordopjes, yayy! Music everywhere! 
❃❃ I solemnly swear that I am up to no good ❃❃

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

09 Jun 2017, 11:48

SimGuruGraham heeft op het officiële forum gezegd dat er drie nieuwe features in De Sims 4 Fitness Accessoires zullen zitten! Naast de klimmuur, natuurlijk nummer één van de features, zullen je Sims ook overal en altijd muziek kunnen luisteren door middel van oordopjes en kunnen ze instructiefilmpjes kijken om oefeningen te doen. Dit was allemaal natuurlijk ook in de trailer te zien, maar het is leuk om te lezen dat de oordopjes en instructiefilmpjes ook echt wat nieuws toevoegen qua gameplay.

Afbeelding Afbeelding

De originele post vind je hier:

Afbeelding
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

10 Jun 2017, 15:03

SimGuruGraham heeft op Twitter een aantal vragen beantwoord over De Sims 4 Fitness Accessoires! Ik heb ze hieronder vertaald. :)

• Er komt geen nieuwe radiozender in de Sims 4 Fitness Accessoires
  • De oordopjes kunnen wel alle bestaande radiozenders afspelen
  • De oordopjes vormen geen belemmering voor andere activiteiten omdat ze geïmplementeerd zijn voor het multitasken
  • Je kunt de oordopjes gebruiken vanuit de inventaris van je Sim
  • De oordopjes hebben dezelfde opties als een gewone radio. Je kunt dus nummers overslaan en van zender wisselen, etc.
  • Tijdens het 'vuurklimmen' bestaat er een kans dat je Sim in brand vliegt
  • De klimwand kan niet gebruikt worden door kinderen en jonger
  • Er zitten geen nieuwe doodsoorzaken, evenementen en carrières in dit pakket
  • Het is niet mogelijk om 'o jaa!' te doen in het hoekbad
  • De instructievideo's zijn bedoeld voor individuele Sims om te trainen. Er worden geen groepslessen aangeboden
  • Het gebruik van de klimwand verbetert je fitnessvaardigheid. Graham heeft het ook over een verborden klimvaardigheid
  • Je kunt proberen de recordtijd van een andere Sim te verbreken op de klimwand, maar het is niet mogelijk om met twee Sims tegelijk een wedstrijd te doen
  • Het ontgrendelen van klimuitdagingen met een hogere moeilijkheidsgraad is niet verbonden aan het niveau van je fitnessvaardigheid, maar aan het behalen van de voorgaande uitdagingen

Met dank aan SimGuruGraham @ Twitter ! ^^
Afbeelding

Lenaflux
Oprichter
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin
De Oprichters

12 Jun 2017, 21:50

De oordopjes en de nieuwe kledij vind ik wel leuk, maar voor de rest blijf ik wat lauw over deze :p De klimwand ziet er uit als iets wat ik leuk zou vinden voor even maar voor de rest niet veel op zou letten. Maar het lijkt me wel een toffe toevoeging voor mensen die van fitness houden!
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

16 Jun 2017, 23:24

@
Kympulse
 en ik hebben net samen via Skype naar de livestream gekeken en het één en ander voor jullie op een rij gezet. :)

Creëer een Sim
De stream begon met een snelle blik op de nieuwe CAS- items. Deze keer zijn er geen nieuwe kapsels, kleren en accessoires voor kinderen bijgekomen. De focus van dit accessoirepakket ligt bij Sims die gebruik kunnen maken van fitnessapparatuur en natuurlijk de klimwand.

Kapsels
Er zijn vier nieuwe kapsels voor vrouwen en één voor mannen (al kun je de vrouwenkapsels sinds de 'Word fit' patch ook voor de mannen gebruiken! :) ). 

Afbeelding

Kleding
Het zal niet als een verrassing komen dat het thema hier 'fitness' is! Voor mannelijke en vrouwelijke Sims zijn er een hoop sportieve kledingstukken bijgekomen om mee te combineren! De dames krijgen 5 tops (2 truien, 1 crop-top, 2 vesten), 1 lange broek, 1 kort rokje, 2 leggings (1 lang, 1 driekwart) en een paar sportieve schoenen. De kledingkast van de heren wordt aangevuld met 4 tops (2 vesten, 1 trui, 1 hoodie zonder mouwen), 2 broeken (1 kort en 1 driekwart). De heren kunnen de leggings en schoenen natuurlijk ook dragen. Tot slot zijn er (in ieder geval voor de dames) twee uitgelichte looks bijgekomen.

Afbeelding Afbeelding

Bijna alle nieuwe kledingstukken en accessoires hebben veel verschillende kleuren- en patronenopties. De schoenen hebben zelfs een paar All-star looks, yay! :spring:

Bouw- en koopmodus
Nieuwe spullen in de bouw- en koopmodus

Afbeelding

Meubilair
  • 2 stoelen
  • 1 tweezits-bankje
  • 1 glazen eettafel voor max. 8 Sims
  • 1 koffietafel
  • 1 zijtafel
  • 1 hoektafel
  • 2 muurplankjes (in één)
  • 1 Wastafel
  • 1 toilet
  • 1 douche
  • 1 hoekbad (hier kun je géén 'O jaa!' in doen ;) )
  • 1 plantenbak
  • 2 muurdecoraties (veel diverse opties)
  • 2 spiegels (1 grote dubbelzijdige spiegel & kleine muurspiegeltjes, allebei met verlichting! :spring: )
  • 2 vloerkleden
  • 1 kapstok
  • 3 plafondlampen
  • 1 muurlamp in de vorm van klimstenen
  • 1 loopband
  • 1 fitnessapparaat

Ramen & deuren
  • 2 ramen (verschillende opties voor de kleur van het glas)
  • 1 (voor)deur

Speciale voorwerpen
  • Klimwand (zie Kym's post voor meer informatie! :) )
  • Oordopjes (zie Kym's post voor meer informatie! ;) )

Favorieten
Mag ik even kwijlen naar deze spiegel? Ik ben zo'n enorme fan van dit ding! :love: De spiegel is dubbelzijdig en het licht heeft meerdere kleurenopties! Het lijkt ook alsof de spiegel in de lucht hangt, maar misschien bedriegen mijn ogen me. Of misschien heeft Graham hem wel gewoon stiekem laten zweven met de alt+9 truc :P

Afbeelding

Daarnaast vind ik de nieuwe ramen en voordeur helemaal te gek! Er zijn verschillende kleuren beschikbaar en als je goed kijkt zie je dat de kleur van sommige ruitjes ook verandert :F

Afbeelding

Al met al heeft deze stream mij een stuk enthousiaster gemaakt voor De Sims 4 Fitness Accessoires! Benieuwd naar meer informatie over de gameplay, klimwand en oordopjes? Lees hieronder @
Kympulse
 's bevindingen! :)
Afbeelding

Kympulse
Admin
:

16 Jun 2017, 23:25

Livestream De Sims 4 Fitness Accessoires
Onderdeel Gameplay

Tekst: Kympulse - Screens: Mari

Nadat SimGuruGraham en een overenthousiaste RoryPlaysTheSims CAS en de koop/bouwmodus al door gestruind waren, was het tijd om de nieuwe gameplay van dit pakket te ontdekken. Maar één voorwerp was nog niet aan bod gekomen, namelijk de muziekoortjes. Deze koop je namelijk via de computer en zijn beschikbaar in verschillende kleuren. Je kan ze vervolgens ergens in huis neerleggen, bewaren in de inventaris of natuurlijk in je oren stoppen. Zodra je sim ze in heeft, kan je gewoon op de sim zelf klikken voor opties voor de oordopjes.

Afbeelding

Een heel leuk trucje wat in het spel zit in het geval van meerdere sims in je huishoudens is het volgende. Als dochter oortjes in heeft en muziek aan het luisteren is, en je klikt vervolgens de moeder aan om te bestuderen, dan hoor je de muziek niet meer. Oh, en ze zijn waterproof. ;)

Als je de O Jaa geluiden van je partner niet kunt waarderen, kun je ze ook tijdens deze daad inhouden.

Ik zelf moest in het begin trouwens eerder aan gehoorapparaten dan muziekoortjes denken toen ik ze bij het meisje in de oren zag zitten. En als ik er nu naar kijk denk ik meteen aan die bluetooth oortjes waarmee sommige mensen handsfree mee bellen! :P

Vervolgens gingen Graham en Rory Happy Happy Joy Joy naar de sportschool en kregen we de klimmuur uitgebreid te zien. De muur heeft verschillende opties, zoals een "gentle" klim waarbij de muur niet verticaal staat, maar lichtelijk gekant is en het iets makkelijker is om hem te beklimmen. Al scheelt het niet heel veel met de verticale optie. Naast de gentle modus kregen we ook de vuurmodus te zien waar Rory erg nieuwsgierig naar was. Stiekem hoopte ze dan ook dat er een sim zou komen te overlijden door het vuur. Want Let op! Je sim kan hier aan dood gaan als het niet goed gaat.

Afbeelding

De muur heeft ook een optie om de uithoudingsvermogen challenge te doen. Je sim klimt dan zolang hij of zij kan volhouden om een recordtijd neer te zetten. Dit zal te zien zijn als je de klimmuur aan klikt bij de opties. Als je een uithoudingsvermogenchallenge doet, krijg je bij de notificatie een melding om een paar uurtjes te wachten voordat je nog een poging doet. Een uithoudingsvermogen challenge is best pittig.

Er is geen zichtbare klimmuurvaardigheid. Deze vaardigheid is een 5 level verborgen vaardigheid. Dit is te vergelijken met het eten met stokjes vaardigheid uit Stedelijk Leven. Je zal het alleen zien aan de soepelheid waarmee de sim omgaat met de klimmuur, maar niet in je vaardigheden paneel.

Ander nieuw gameplay is de workout video's op TV. Sims zullen proberen om de bewegingen van de sims op televisie te volgen en bij te houden. Dit is ook de reden waarom in deze gevallen er sims 4 simmetjes op de televisie te zien is in plaats van sims 3 simmetjes. Zo zal het er mooi synchroon uit komen te zien.

Afbeelding

SimGuruGraham liet vervolgens ook een geheimpje zien. Vaak wordt er na het uitkomen van trailers gevraagd van vele simmers of de guru's de kavels online willen zetten op de galerij. Maar deze kavels zien er niet zo geweldig uit als je zou denken. Zo kregen we een grote kale kavel te zien waarbij een hoekje was ingericht voor de trailer. Eigenlijk ontzettend vergelijkbaar met een set van televisie of film waar ook bepaalde delen ingericht zijn voor opnames, en alles buiten beeld kaal is.

Vervolgens was er even een uitstapje naar Ecologisch Leven accessoires. De guru's hadden last van een gamecrash. Best apart want je verwacht toch dat de mensen die het spel maken best goede pc's hebben die het spel soepel kunnen laten lopen, maar ook zij worden niet gespaard met de 'Het spel werkt niet meer' venster. Graham besloot daarom om alle afgelopen stemrondes van Ecologisch Leven door te lopen en de brainstorm screen voor de aankomende stemronde nogmaals te delen. Een handige manier om toch de tijd op te vullen zodat in de tussentijd het spel kan worden herstart, maar als je al op de hoogte bent was het wel even een saai moment in de livestream. Ben je niet op de hoogte en wil je meer weten over Ecologisch Leven accessoires? Voor meer informatie over dit pakket is te vinden in dit topic.

Daarna was het tijd voor een Q&A. Zo hebben we geleerd dat sims uit zichzelf geen oordopjes gebruiken. Dat is iets wat jij als speler bestuurt. Aan de ene kant wel prettig. Een gesprek aanknopen met een andere sim terwijl die oordopjes in heeft is best vreemd en onbeleefd als die oordopjes in blijven zitten. Maar het is wel jammer dat je geen joggende buurtbewoners met oordopjes in hun oren voorbij ziet rennen.

En uiteraard mogen sims die zwanger zijn de klimmuur niet op. Niet echt een verrassing. Lijkt mij ook een beetje lastig met zo'n buik.

Mocht je sim aan het klimmen zijn op een muur, maar die gaat op dat moment stuk dan zal die als een steigerend paard je sim van de muur af schudden. Je sim zal hier niet aan doodgaan, maar een zachte landing is niet gegarandeerd.

Verder is de klimmuur 3x4 tegels groot en kunnen in kavels geplaatst worden waarvan de muren op maximale hoogte staan.

Matcha
Hoofd Moderator
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob

19 Jun 2017, 17:06

Wil je vast meer weten over Fitness Accessoires voordat het pakket morgen uitkomt? Vanaf 16:00 vandaag is het embargo vervallen en kun je previews van communities en YouTubers met early access bekijken!

Persoonlijk geniet ik altijd enorm van LGR's reviews :P

Afbeelding