Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Gamepack ⑤ Thema Familie

16 Mei 2017, 15:27

Oooh, "ouderschap", best cool! Zeker als het om die ouderschapsvaardigheden draait.

Ik vind het haar van de tiener (hahaha typische eyeroll!) op het tweede plaatje geweldig! :love:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

16 Mei 2017, 15:28

Town of Plumbobs schreef:
Afbeelding

Oeh... dit ziet er uit als huisarrest! :LOL:

Salvo
De Oliebol
Badges: 2
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

16 Mei 2017, 15:36

GO TO YOUR ROOM, BENJAMIN. You are GROUNDED for TWO WEEKS!  :[

ModMelding Kympulse ~ Quote van Kympulse verwijderd. Laatste post in zijn geheel quoten is dubbel leeswerk ;)
❃❃ I solemnly swear that I am up to no good ❃❃

Tatsje
Een Bakje Yoghurt
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

16 Mei 2017, 15:41

wow super mooie plaatjes... ben super benieuwd naar deze gamepack

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

16 Mei 2017, 16:01

Oeh oeh oeh, I spy with my little eye....

Afbeelding

Plaatje 1
- Knutselen? De tulpen links zien er karton uit (al kan het ook gewoon artstyle zijn) en bij die achterste sim een boerderijschuur - die ziet er heel geknutseld uit.
- Boven het hoofd de peuter een soort week-planbord. Ik vermoed dat het decoratie is, maar een beetje gameplay zou leuk zijn! :F
- De sims vooraan hebben een scheikunde set (dat vulkaan icoontje bij de vader! :') ). Ik ben benieuwd of peuters daar ook aan mee kunnen doen; ze staat er bij en ze keek er naar...
- Nieuwe spullen! De bank vind ik heel leuk, en is dat nou een nieuw kapsel? De kleding ziet er ook leuk uit.

Afbeelding

Plaatje 2:
- Zoals al gesuggereerd werd: huisarrest! Ik hoop alleen dat het niet zo is als in De Sims 3, want die vond ik irritant. :P Voornamelijk omdat ik als verhalenschrijver tegen de draad in wilde gaan, pfft!
- Meer knutselen? Die brug maquette aan de rechterkant - die ziet er super fancy uit. :O
- Voornamelijk heel veel nieuwe content! Die (twee) nieuwe kapsels zijn leuk, vooral die @Mari noemt inderdaad! En oh oh oh, die nieuwe meubels zien er gaaf uit! Blaast meteen zoveel meer persoonlijkheid in het leven van tieners. Vind vooral de skateboards en het basketball bord heel leuk! :F

Afbeelding

Plaatje 3:
- Dat. Douchegordijn. Ik wil het.
- Weinig gameplay te zien (behalve de troepmakende peuter), maar de nieuwe objecten zien er allemaal vrolijk en kleurrijk uit. Het behang vind ik ook erg leuk!

Afbeelding

Plaatje 4: (bereid u voor op heel veel OMG!)
- OMG! Placemats! Dat is zo'n schattige toevoeging, net als dat beschilderde bord in de keukenhoek - zo schattig!
- OMG! Maakt papa nou een lunchpakketje voor zijn kinderen?
- OMG! De kleding en kapsels zien er leuk uit en OMG! Dat omgeslagen vest, LUV IT! Ik hoop dat het een accessoire is, maar ik bereid me voor op teleurstelling. CC zal het fixen desnoods.
- Overall vind ik de sfeer van dit plaatje heel erg gezellig, geeft echt zo'n gezinsgevoel.

Parenthood / Ouderschap ... Dus maar een deel van het Levensweg waar iedereen aan dacht.
Ik denk dat dit heel geslaagd kan uitpakken, zeker omdat er met peuters, kinderen en tieners weinig content was voorheen.
Nu de trailer afwachten - ik ben benieuwd! :D
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
:

16 Mei 2017, 16:47

Wauw... sommige dingen waren mij nog niet eens opgevallen! Thanks voor je observaties Pat! ^^

Ik ben in ieder geval heel enthousiast over dit pakket. Het ziet er allemaal zo leuk uit. Waarschijnlijk moeten we wel nog minstens twee weken wachten voordat het uitkomt, maar dat horen we over een paar uurtjes. Spannend! :spring:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

16 Mei 2017, 18:55

Word een betere ouder met het De Sims 4 Ouderschap Game Pack!

Kom bij elkaar voor een familiebijeenkomst. We moeten een paar belangrijke zaken over het huishouden bespreken. Waarom? Nou, vandaag zijn we extreem blij je het De Sims™ 4 Ouderschap Game Pack* te laten zien, dat op 30 mei 2017 wereldwijd wordt uitgebracht op pc en Mac via Origin. 

Afbeelding

Dit is heel spannend voor ons omdat dit iets is waar veel om werd gevraagd in de community: meer en dieper op het gezin gerichte gameplay. Er banjeren nu eindelijk peuters rond in de huizen van Sims waar dan ook, dus we wisten dat dit de perfecte tijd was om naar het huis van je Sim te kijken om te zien welke verhalen je nog niet hebt verteld.

Afbeelding

Het De Sims 4 Ouderschap Game Pack voegt een paar belangrijke onderdelen toe die het dagelijks leven veranderen. De nakomelingen van je Sim gedragen zich nu nog slechter dan ooit, met rebellerende tieners en peuters die het leven van hun broers en zussen niet bepaald gemakkelijker maken. Maar wees gerust! De nieuwe Opvoedkundige vaardigheid geeft volwassenen de ruimte om deze problemen adequaat aan te pakken.

Maar daar houdt het niet mee op! Opvoeden heeft gevolgen voor de lange termijn, wat ons brengt bij de nieuwe Karakterwaarden. Als je Sims de tijd nemen hun kinderen goede manieren te leren, zoals de tafel dekken, niet boeren, niet vloeken en geen scheten laten, kunnen ze opgroeien met eigenschappen die de rest van hun leven een positief effect hebben. Of, als ze die dingen niet doen, zijn er, tja, eigenschappen met heel andere soorten gevolgen...

Afbeelding

Het draait echter en gelukkig niet alleen om zeer ingrijpende beslissingen. Kinderen komen thuis met nieuwe schoolprojecten waar ze dan met hun ouders en broers en zussen aan kunnen werken. Deze projecten leiden tot permanente, grappige voorwerpen, zoals uitbarstende vulkanen en raketten in de achtertuin. Toekomstige medische professionals kunnen hun vaardigheid met de stethoscoop oefenen op hun teddybeer. Daarnaast zijn er nieuwe kledingstijlen en perfecte huishoudelijke voorwerpen om het huis eruit te laten zien als... het huis van je verhaal.

Afbeelding

Het De Sims 4 Ouderschap Game Pack is de perfecte toevoeging voor het huis van je Sim en helpt je nieuwe verhalen vertellen die recht uit het hart van je Sims komen. Het is geestig, serieus, ontroerend en maf, en dat in één huisvormige doos. Het De Sims 4 Ouderschap Game Pack is vanaf 30 mei 2017 verkrijgbaar voor pc en Mac via Origin.

◊ ◊ ◊

Aankondiging De Sims 4 Ouderschap - Openingspost is aangepast.

fr0zixx
Slapende Piramide
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018 1 Jaar Lid

Re: De Sims 4 Ouderschap

16 Mei 2017, 19:20

Dit lijkt me toch wel heel leuk, nu nog wel studentenleven tho... :LOL:

Kympulse
Admin
:

16 Mei 2017, 20:08

ooooooh.... Ik vind dit zo leuk! Ik ben ontzettend benieuwd naar meer info en de livestreams. ^^ Vooral over dit stukje:

Opvoeden heeft gevolgen voor de lange termijn, wat ons brengt bij de nieuwe Karakterwaarden. Als je Sims de tijd nemen hun kinderen goede manieren te leren, zoals de tafel dekken, niet boeren, niet vloeken en geen scheten laten, kunnen ze opgroeien met eigenschappen die de rest van hun leven een positief effect hebben. Of, als ze die dingen niet doen, zijn er, tja, eigenschappen met heel andere soorten gevolgen...

Meer eigenschappen in de vorm van karakterwaarden. Superleuk!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

16 Mei 2017, 20:47

Meer informatie dankzij SimGuruDrake & SimGuruNinja via Twitter.

Ouders kunnen...
  • ... hun kinderen aansturen op basis van hun ouderschapsvaardigheid. Deze vaardigheid heeft 10 niveau's.
  • ... kunnen hun kinderen en tieners helpen met extreme emoties, om welke reden ze deze ook hebben.
  • ... bepalen hoelaat tieners thuis moeten zijn. Maar of tieners zich hieraan houden...?
  • ... hun kinderen instoppen.
  • ... straf geven zoals huisarrest, time-out en dat kinderen bepaalde activiteiten niet mogen doen. Meer informatie daarover volgt later.

Verder..
  • Er komt geen levensfase pre-tieners.
  • Puistjes zitten als gezichtsdetail in het spel.
  • Er komen nieuwe eigenschappen. Meer informatie daarover volgt later.
  • Er komt minstens één nieuwe levenswens.
  • De outfit waar een vest om de middel is gebonden is één volledige outfit. Geen losse CAS elementen.
  • Het beschilderde bord is decoratie. Er zijn diverse variaties beschikbaar.
  • Kinderen kunnen de verpakte lunch meenemen naar school. Als het tenminste voor ze is gemaakt.
  • De projecten die kinderen mee naar huisnemen kunnen slecht zijn, matig of geweldig. Gebaseerd op diverse factoren. Sims kunnen ze ook kapot maken.
  • Dagboeken kunnen verstopt worden zodat je nieuwsgierige broertjes en zusjes er niet in kunnen spieken.
  • Tieners kunnen stemmingswisselingen krijgen.
  • Sims kunnen nu de tafel dekken.
  • Het roepen van verboden woorden is een nieuwe interactie.

Neem regelmatig een kijkje bij deze post. Informatie kan worden aangevuld mochten de Guru's meer vragen beantwoorden via Twitter.

Deborah
Een Bakje Yoghurt
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

16 Mei 2017, 21:20

Het klinkt geweldig!
Leuke nieuwe spulletjes, maar vooral, nieuewe gameplay!
Dingen doen met je kinderen.
Nou nog kinderliedjes leren. ;)

Ik kan niet wachten. ;)

MissDiwy
Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

17 Mei 2017, 00:13

Dat klinkt super leuk !
Deze uitbreiding lijkt me ook super om verhalen meer inhoud te geven :D

Marii
De Weerwolf
Badges: 6
:
2 Jaar Lid I Brought a Friend
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

17 Mei 2017, 12:28

Lijkt me super leuk! helaas nu geen geld om het te kopen 
Afbeelding

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

17 Mei 2017, 23:34

De post met de weetjes via Twitter is aangevuld!

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

17 Mei 2017, 23:40

• De outfit waar een vest om de middel is gebonden is één volledige outfit. Geen losse CAS elementen.

NOOOOooooooooooo   ;( 
Dat vind ik echt heel jammer. Voor de rest klinkt het wel heel erg leuk (dagboeken, oeh!) maar nooooooooo....
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<