• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Op welk icoon heb jij gestemd?

Peiling eindigde op 15 Sep 2017, 19:37

A - De knijper
1 (17%)
B - De sokken
2 (33%)
C - De wasmachine
Geen stemmen
D - De wasmand
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Bepaal mee in de ontwikkeling van een nieuw accessoirespakket! [De Sims 4 Wasgoed Accessoires]

03 Apr 2017, 19:02

Bepaal mee in de ontwikkeling van een nieuw accessoirespakket!

Het accessoirespakket-team heeft besloten simmers over de hele wereld mee te laten bepalen in de ontwikkeling van een accessoirespakket. Dit pakket met het thema Ecologisch Leven zal in 2018 uitkomen. In dit topic zullen we het proces volgen!

Laatste bericht
Help ons een naam kiezen

Aankomende fase
Stemmen over het naam (6 september)

> Deze fase begint woensdag 6 september 19.00 uur!

Afgeronde fases:
  1. Stemmen over het thema (3 - 6 april):
    Selecteer het overkoepelende thema voor het pakket. Elk aspect van het pakket wordt beïnvloed door deze cruciale beslissing.
  2. Stemmen over de grafische stijl (10- 12 april):
    kies uit de voorgestelde grafische stijlen die als leidraad fungeren voor onze conceptuele vormgevers bij het ontwerpen van de voorwerpen en kleding.
  3. Stemmen over de voorwerpen en kleding (18 - 21 mei):
    Blader door de concepttekeningen die we voor het pakket hebben gemaakt en selecteer je favorieten om ons te helpen bepalen welke objecten en kledingstukken worden toegevoegd.
    Stemmen over de onderdelen (23 - 26 juni):
    Selecteer de topgameplay-onderdelen die je in het pakket wilt zien.
    Stemmen over de naam van het pakket (6 - 8 september):
    Kies de officiële naam voor dit accessoirespakket.

Laatste update: Woensdag 13 September, 17.32 uur.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Bepaal mee in de ontwikkeling van een nieuw accessoirespakket!

03 Apr 2017, 19:02

Jouw stem telt! Help ons bij het maken van een nieuw Accessoirespakket voor De Sims 4
Stemmen kan HIER! Let op! Kies bij taal voor Engels. De vragenlijst van andere talen accepteren de antwoorden momenteel niet.

Hoi Simmers! Vandaag is de eerste dag van een hopelijk vruchtbare samenwerking tussen ons bij Maxis en elk van jullie. We zijn hier vandaag om een nieuw project aan te kondigen waarin we jullie hulp vragen bij het maken van een gloednieuw Accessoirespakket voor De Sims™ 4. Hoe gaat het in z'n werk? Laten we het je uitleggen…

Afbeelding

Vandaag vind de eerste belangrijke stap plaats voor dit nieuwe Accessoirespakket en we kijken naar jou en de De Sims-community om dit pakket door de eerste cruciale ontwikkelingsfasen heen te loodsen. We vragen je dezelfde dingen als die we onszelf vragen in het ontwikkelingsproces. We weten zeker dat het een pakket wordt waarop we allemaal trots mogen zijn. Ontwikkelen bij Maxis is altijd een proces van samenwerking, alles wat we maken krijgt vorm door input van verschillende disciplines. Door jullie stemmen en feedback te gebruiken gaan we een Accessoirespakket maken dat jullie wensen weerspiegelt.

Van nu tot 6 april verzamelen we jullie stemmen onderaan dit blog om het thema voor dit Accessoirespakket te bepalen. In deze vroege pre-productiefase koppelen we potentiële onderdelen aan een thema om een beeld te geven van het pakket dat we hopen te maken. Die onderdelen staan vermeld in de enquête, maar voor alle duidelijkheid: in deze stemronde worden de specifieke onderdelen nog niet geselecteerd. Over de onderdelen wordt apart gestemd op een later tijdstip in de campagne.

De hele ontwikkeling van dit nieuwe Accessoirespakket geeft je een helder beeld van hoe Maxis samenwerkt om nieuwe ervaringen voor je Sims te maken. Niet alleen helpen jullie stemmen bepalen wat we maken maar we zijn ook van plan om tijdens het hele ontwikkellingsproces uitgebreide informatie over onze voortgang met jullie delen. We tonen je tijdens het ontwikkellingsproces plaatjes en video's van het Accessoirespakket zodat jullie kunnen zien wat wij zien tijdens het maken van het spel. Zo krijg je als het ware een venster waardoor je het proces kunt observeren, een kijkje achter de schermen van onze vergaderingen, om inzicht te krijgen hoe we op onverwachte uitdagingen reageren. En passant ontmoet je de andere ontwikkelaars in ons team en zie je ook wat hun specifieke bijdrage is.

Je kunt deelnemen aan een nieuw gedeelte van onze officiële forums verenigde staten, dat speciaal gewijd is aan dit project. In dit forum posten we regelmatig updates en zullen we deelnemen in spontane discussies. Jullie feedback in de forums is een extra manier waarmee jullie het proces helpen vormen. Deelnemen kan zo simpel zijn als stemmen. Noteer de volgende datums in je agenda en kom terug naar TheSims.com om je stem te laten horen.

• Stemmen over het thema (3 - 6 april):
    selecteer het overkoepelende thema voor het pakket. Elk aspect van het pakket wordt beïnvloed door deze cruciale beslissing.
  • Stemmen over de grafische stijl (10- 12 april):
    kies uit de voorgestelde grafische stijlen die als leidraad fungeren voor onze conceptuele vormgevers bij het ontwerpen van de voorwerpen en kleding.
  • Stemmen over de voorwerpen en kleding (18 - 21 mei):
    blader door de concepttekeningen die we voor het pakket hebben gemaakt en selecteer je favorieten om ons te helpen bepalen welke objecten en kledingstukken worden toegevoegd.
  • Stemmen over de onderdelen (23- 26 juni):
    selecteer de topgameplay-onderdelen die je in het pakket wilt zien.
  • Stemmen over het icoontje van het Pakket (herfst):
    bekijk verschillende icoontjes en selecteer het icoontje dat op de doos en in de in-gamecatalogus wordt gebruikt.
  • Stemmen over de naam van het Pakket (herfst):
    selecteer een titel die het best past bij de sfeer en content van het nieuwe pakket.

We werken al jaren hard om Sims-games te maken waarvan we denken dat jullie ze leuk vinden. Ons team is superenthousiast over deze unieke mogelijkheid om rechtstreeks met jullie samen te werken. Dus... zet je ere-producentpetje op en doe mee. Laten we er samen iets moois van maken. We kunnen niet wachten om over een paar dagen te zien wat we gaan maken!

De vijf thema's waarop je kunt stemmen weerspiegelen een paar van de elementen waar op de forums vaak om werd verzocht en die binnen de reikwijdte van dit Accessoirespakket passen. De thema's zijn…

• Ecologisch Leven accessoires
    Maak gebruik van nieuw technologie voor thuis om je Sim te helpen met de huiselijke taken en om op een ecologische vriendelijke manier te leven. Denk hierbij onder andere aan (af)wasmachines en zonne-energie.
  • Starterswoning accessoires
    Pas je huishouden aan met betaalbare, tweedehands meubels en kleding die perfect zijn voor startende Sims. Denk hierbij onder andere aan ruimtebesparende meubels, multifunctionele huishoudelijke apparaten en rommelmarktspullen.
  • Arcade accessoires
    Ga met je Sims naar een speelhal voor een vermakelijke middag met vrienden! Denk hierbij onder andere aan speelhalactiviteiten, vaardigheidsspelletjes en sociale ervaringen.
  • Gevaarlijke accessoires
    Leef op het scherpst van de snede door je Sims bloot te stellen aan nieuwe potentieel dodelijke gevaren. Denk hierbij onder andere aan het overlijden van Sims, begrafeniservaringen en meer.
  • Bruiloft accessoires
    Maak van de grote dag voor je Sim een nog groter feest met nieuwe huwelijkscontent en -ervaringen. Denk hierbij onder andere aan het vormgeven van je eigen ideale bruiloft, de ceremonie en culturele diversiteit.

Stemmen kan HIER! Let op! Kies bij taal voor Engels. De vragenlijst van andere talen accepteren de antwoorden momenteel niet.

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: Creëer een nieuw accessoirespakket voor De Sims 4!

03 Apr 2017, 19:20

Ooooh zo tof dat EA dit doet en dat wij invloed krijgen, als is het redelijk klein want je moet uit al bedachte thema's kiezen.

Mijn top 5 die ik op het officiële stemlocatie heb ingevoerd is:
  1. Ecologisch Leven
  2. Starterswoning accessoires
  3. Gevaarlijke accessoires
  4. Bruiloft accessoires
  5. Arcade accessoires

Zelf heb ik het meest interesse in het ecologisch leven, want... Wasmachines!  :D Voor de rest zou ik een pakket met extra starterswoningspullen ook leuk vinden en maakt die begrafeniservaring mij nieuwsgierig. Maar Ecologisch Leven op 1 en dat heb ik ook gestemd op de poll in dit topic!

Boven aan het topic is een poll toegevoegd. Dit is uiteraard niet het officiele stemsysteem, daarvoor moet je klikken op de link in de openingspost. Maar wij zijn nieuwsgierig waar de voorkeur bij ligt dus stem ook vooral daar!

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

03 Apr 2017, 19:28

Oh, nou kijk dit is hoe je met je community omgaat! :F
Ik vind dit echt een héél leuk concept, en ik hoop dat het voor het team ook heel goed uit gaat pakken want dit zou ik in de toekomst vaker willen zien.
Ook lijkt het me echt heel interessant om het proces te volgen. (:

Wat betreft de thema's zijn ze allemaal wel leuk. 'Wel leuk', als in, niet bepaald baanbrekend. :')
Alhoewel, het zijn wel dingen die heel cool klinken. Het liefst heb ik ze allemaal? (A)
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

03 Apr 2017, 19:34

FAQ

Wat is dit voor project?
Het idee dat creativiteit overal vandaan kan komen is altijd belangrijk geweest voor Maxis en we vinden het altijd mooi om te zien hoe gepassioneerd spelers over De Sims zijn. We krijgen de laatste tijd steeds meer vragen over hoe de ontwikkeling in zijn werk gaat en hoe we De Sims tot leven laten komen. Daarom starten we dit initiatief om een deel van dat proces samen met jullie te doen.

Wat is een accessoirespakket?
Accessoirespakketten richten zich op een aantal belangrijke voorwerpen en ervaringen die binnen een thema vallen. Deze pakketten zijn voor ons een ideale mogelijkheid om de input van de community bij het ontwikkelproces te betrekken omdat dit een kleinschalige versie is van het ontwikkelen van een groter Uitbreidingspakket (of een hele game!).

Moet ik betalen voor dit Accessoirespakket als het uitkomt?
Ja, dit Accessoirespakket wordt op een latere datum uitgebracht zodra de ontwikkeling is afgerond.

Hoeveel kost dit Accessoirespakket?
De prijs wordt hetzelfde als andere Accessoirespakketten: €9,99.

Waarom kunnen we zelf geen content indienen waarop gestemd kan worden?
De keuzes die we je voorleggen zijn geëvalueerd door het team om ervoor te zorgen dat we de juiste middelen beschikbaar hebben om de input die we uit de community ontvangen te onderzoeken en te implementeren.

Hoe lang duurt de stemperiode?
Voor elk onderdeel kan er drie dagen worden gestemd.

Waarom zijn er nog geen datums bepaald voor bepaalde stemopties?
Bepaalde onderdelen zijn afhankelijk van de voltooiing van andere mijlpalen voordat ze met zekerheid op onze agenda kunnen worden gezet en de datums kunnen worden bevestigd.

Waarom kan ik niet zien hoeveel mensen voor een optie hebben gestemd?
Om te voorkomen dat mensen met slechte bedoelingen het stemmen beïnvloeden laten we het aantal stemmen op de verschillende onderdelen niet zien.

Wanneer zal dit Accessoirespakket verkrijgbaar zijn?
Dit Accessoirespakket is volgend jaar verkrijgbaar als de ontwikkeling is voltooid.

Waar kan ik tijdens het ontwikkelingsproces feedback geven?
Er kan op meerdere momenten tijdens de ontwikkeling worden gestemd. De datums staan vermeld in ons aankondigingsblog. Ga naar de speciale forumpagina op het officiële forum Verenigde Staten om verder te discussiëren of voor andere mogelijkheden om feedback te geven.

MissDiwy
Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

03 Apr 2017, 19:40

Wat leuk dat we mee mogen beslissen, heb al gestemd ;)

Lenaflux
Oprichter
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin
De Oprichters

03 Apr 2017, 20:12

Ik zou het liefst gaan voor de gevaarlijke accessoires, want ik ben nu eenmaal raar qua dat soort dingen. (Meer kansen om de Sims 4 tragisch en pijnlijk te maken? Sure!)
( ͡° ͜ʖ ͡°)

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

03 Apr 2017, 20:23

Waarom verbaasd dat me niks, @
Lenaflux
 ? ;) Alhoewel, het geeft dramatische verhalen in De Sims de kans om nog dramatischer te worden.
Gotta luv dat drama!

Persoonlijk neig ik naar Ecologisch leven en Starterswoning, omdat die de manier van leven in De Sims toch wat aanpassen/uitbreiden.
Momenteel lijkt het leven in De Sims zo linear; een arm gezin leeft ongeveer hetzelfde als een rijk gezin - enkel andere meubels en ruimte.
Als je een heel milieubewust gezin kan maken, of écht een hutjemutje klein huis kan maken met all-in-one spullen, dat zou een leuke toevoeging zijn.
Maar ik ben er nog niet echt over uit. :')
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

04 Apr 2017, 01:25

SimGuruGraham beantwoordt vragen!

Hoe lang kan het creëren van een accessoirespakket duren? Is het maanden/weken?
We volgen hetzelfde ontwikkelingsschema voor dit accessoirespakket als voor alle anderen. In de FAQ voor dit accessoirespakket, hebben we laten weten dat we dit pakket volgend jaar gaan uitbrengen. Maar, dat betekent niet dat we exclusief aan dit pakket zullen werken vanaf nu tot en met de releasedatum. Ruim van tevoren denken we al na over pakketten. Het is een fase die we de pre-productie noemen. In deze periode selecteren we een thema, maken we concept art en brainstormen we over features. Maar ondertussen zitten we ook middenin de ontwikkeling van andere projecten... Dit accessoirespakket zal niet het eerstvolgende accessoirespakket worden dat uitkomt. Er is dus genoeg om ons bezig te houden. Het daadwerkelijke interne ontwikkeling van features van dit pakket, wat we de entering productie noemen, zal niet begin voor het einde van de zomer.

Zijn er al ideeën voorbijgekomen die te veel werk zijn om op te pakken in het geval van een accessoirespakket?
Ik zie genoeg ideeën waarover gediscussieerd wordt op het forum wat te groot is voor ons om te bereiken in een accessoirespakket. Het is een lastig concept om te bedenken wat dan wel "past", wanneer we niet traditioneel overlegd hebben over tijd/budget dat nodig is om een specifiek onderdeel te creëren. Hoewel ik niet kan zeggen hoe hoog het budget is waarmee we werken aan dit pakket, hoop ik wel dat ik een hoop kan delen over hoe lang het duurt om bepaalde dingen te creëren. Ik denk dat een goed voorbeeld hiervan is, is dat veel mensen niet begrijpen waarom ik heb gezegd dat we geen lounge stoelen kunnen creëren in accessoirespakketten. Het voorwerp ziet er misschien heel simpel uit, maar er hangt ontzettend veel animatiewerk aan om het multitasking mogelijk te maken. En dat kost meer tijd dan er beschikbaar is voor de ontwikkeling van accessoirespakketten.

Wie komt er op de ideeën voor accessoirespakketten die al geweest zijn en nog gaan komen?
Er is niet echt een persoon die met ideeën komt voor een pakket. We werken samen als een team en het begint meestal met een brainstorm sessie. We overwegen meerdere factoren... waar spelers om vragen, welke delen van het spel wij denken dat meer kan gebruiken, welke periode het pakket uitgebracht zal worden, wat gaat er nu rond in culturen, etc. De disciplines die betrokken zijn in het vroege stadium van het beslissen van een thema zijn design, productie, kunstrichting en marketing.

Wat is het moeilijkst om te creëren? Objecten of bouwmodus?
De moeilijkheid van het creëren van objecten vergelijken met die van de bouwmodus is een brede vraag om daar echt een goed antwoord op te geven. Je moet eerder twee specifieke features kiezen en deze vergelijken in de complexiteit van het creëren ervan. Soms is een feature niet zo moeilijk om te maken, maar kan het wel veel tijd kosten. Soms kan een verandering snel worden gedaan, maar is het erg riskant en vraagt het veel tijd om te testen en het oplossen van bugs. Elke feature komt met zijn eigen unieke uitdagingen die we moeten overwegen. De reden waarom we geen bouwfeatures creëren voor accessoirespakketten, heeft niet te maken met de moeilijkheid ervan, maar we hebben simpelweg geen bouwmodus ingenieurs in het accessoirespakket-team. De bouwmodus ingenieurs zijn allemaal toegewezen aan de grote gamepacks en uitbreidingspakketten. Deels heeft dit te maken met het feit dat nieuwe features in de bouwmodus beschikbaar moet zijn in patchupdates voor alle simmers, zodat zij door kunnen gaan met het downloaden en delen van content via de galerij om het werkend te houden in ieders spel. Omdat wij alleen maar een klein aantal nieuwe dingen maken per accessoirespakket, moet het accessoirespakket-team goed gebruik maken van de hulpmiddelen om een overtuigende content te maken die mensen interesseert het pakket te kopen.

Kympulse
Admin
:

04 Apr 2017, 15:53

Hahahaha Lena! :devil: En ja ik denk dat met Ecologisch Leven en Starterswoning accessoires er weer mooie pareltjes van kavels kunnen worden gebouwd!

Handig trouwens om te weten, die info van SimGuruGraham!

Lijanneke
De Plumbob
Badges: 2
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid

06 Apr 2017, 12:13

Ik ga ook voor ecologisch leven en startersims, lijkt me echt een leuke toevoeging! Heb ook al gestemd :D
Op het officiële sims forum post ik onder de naam Vlinderlavendel :)

Wesley
De Dreuzel
Badges: 3

06 Apr 2017, 16:24

Een accesoirespakket met kleding voor peuters ,haar voor peuters, knuffels, speelgoed,  buggy's voor peuters en nieuwe bedden en kinderstoeltjes! :) 

Kympulse
Admin
:

06 Apr 2017, 16:39

Dat is helaas niet een van de 5 opties waaruit je kan stemmen @
Wesley
maar wie weet komt dat wel in deze gamepack! ;)

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

06 Apr 2017, 16:52

Ik kies voor ecologisch! Leuk idee.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

06 Apr 2017, 17:20

Ahhh, heel leuk deze enquête! =O

Ik heb mijn top 5 doorgegeven. Het startersthema (en dan vooral vanwege de ruimtebesparende meubels) staat bij mij op nummer 1. ^^
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9