• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Op welk icoon heb jij gestemd?

Peiling eindigde op 15 Sep 2017, 19:37

A - De knijper
1 (17%)
B - De sokken
2 (33%)
C - De wasmachine
Geen stemmen
D - De wasmand
3 (50%)

Totaal aantal stemmen: 6

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Bepaal mee in de ontwikkeling van een nieuw accessoirespakket!

31 Aug 2017, 17:09

Deze keer deelt SimGuruGraham een ander voorproefje met ons, en wel een paar verschillende objecten die te maken hebben met het hele laundry-proces! =O

Afbeelding

Zie hier ook nog wat Concept Art van de wasmachine, droger en waslijn! :)

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

06 Sep 2017, 19:09

Help ons een naam kiezen voor het nieuw Accessoirespakket dat we samen met jullie maken!

Welkom Simmers! De ontwikkeling van het Accessoirespakket dat we samen met jullie maken is flink gevorderd en het wordt tijd dat het een officiële naam krijgt. Als dit de eerste keer is dat je iets over dit project leest: dit is de vijfde stemming die wordt gehouden om de ontwikkeling van dit pakket te sturen en ik wil je uitnodigen om meer te weten te komen over de uitslag van eerdere stemmingen. We zijn kort geleden op volle kracht met de productie begonnen, wat betekent dat we hard werken aan een aantal onderdelen om wasgoed aan de game toe te voegen... waarover straks meer. 

Afbeelding

Vandaag stemmen jullie op één van uitvoerig gescreende namen. Elk van deze namen heeft hetzelfde nauwgezette selectieproces doorlopen dat we voor elk pakket hanteren. Het begint met producenten en medewerkers van ons marketingteam die met ideeën komen voor een eerste lijst. Deze lijst dient als basis om tot een paar favorieten te komen. Nadat we deze lijst aan diverse interne bedrijfsgroepen hebben voorgelegd, sturen we de namen naar de EA-teams in de verschillende regio's van de wereld waar De Sims op de markt is. Zij voeren een allerlaatste controle uit om ervoor te zorgen dat de vertalingen de lading van de titel dekken en dat ze niet leiden tot onverwachte cultuur- of taalproblemen.

We hebben de hierboven beschreven stappen doorlopen en hebben vier potentiële namen geselecteerd voor dit Accessoirespakket. Al onze regio's zijn akkoord. Nu willen we alleen nog iets van jullie horen:

De stemronde eindigt op 8 september 2017 om 19.00 uur.

Het is nu tijd om te stemmen voor de officiële (Engelstalige) naam voor dit accessoirespakket.

• The Sims 4 Rustic Lifestyle Stuff / Landelijk Leven accessoires
  • The Sims 4 Rustic Home Stuff / Landelijk Wonen accessoires
  • The Sims 4 Laundry Day Stuff / Wasdag accessoires
  • The Sims 4 Laundry Stuff / Wasgoed accessoires

Stemmen kan hier!

Het primaire selectiecriterium voor een naam is dat de naam iets beschrijvends zegt over de inhoud van het pakket, om de aandacht van mensen te grijpen. Accessoirespakketten zijn smaller in hun definitie dan de andere pakketten voor De Sims, dus deze namen zijn meestal vrij rechttoe rechtaan. De recente release van 'Peuter Accessoires' is een goed voorbeeld van een naam waardoor je meteen weet of je meer wilt weten over de inhoud van het pakket. Verder terugkijkend in de catalogus is 'Coole Keukenaccessoires' een voorbeeld waar we slim wilden zijn en zowel de gameplay als de stijl in de titel wilden laten weerspiegelen. 'Cool' als verwijzing naar de ijsmachine en 'Keuken' uiteraard naar de algemene setting. Ik vraag me wel eens of deze dubbelzinnigheid zich goed naar andere talen liet vertalen?

Voor deze enquête wil ik twee leuke voorbeelden met jullie delen die we wel hebben overwogen, maar die het uiteindelijk niet tot het lijstje met namen hebben geschopt waar jullie op mogen stemmen. De eerste was een serieuze poging om 'Stuffy McStuff Pack' als keuze toe te voegen. Als je niet meteen ziet waar deze naam naar verwijst, moet je als je wilt lachen even zoeken naar 'Boaty McBoatface'. Deze naam heeft de satirische humor waar De Sims om bekend staat, maar om snel informatie over te brengen over de inhoud van het pakket vonden we hem minder geschikt. We hebben ook nagedacht over een naam die vertegenwoordigt wat dit op de community gerichte project behelst en kwamen op 'Player Choice Stuff'. Uiteindelijk vonden we dat deze naam de mensen die niet aan het project mee hebben gewerkt een beetje buitensloot. Ook is er geen speciaal webportaal waar spelers de komende jaren de geschiedenis van dit pakket kunnen bekijken.

Anders nieuws: de ontwikkeling van het pakket is in volle gang. Vorige week is de 'productie' officieel begonnen. Alle afdelingen werken actief aan de nieuwe onderdelen van dit nieuwe pakket. Voorheen bevonden we ons in de zogenaamde 'pre-productiefase', die in april begon, vlak nadat het project was aangekondigd. Pre-productie is de fase waarin we alles doen om nauwgezet te plannen wat we allemaal moeten maken om de productie soepel te laten verlopen. Tijdens de pre-productie schrijven we designs, maken we conceptschetsen en vergaderen we over hoe we nieuwe onderdelen willen implementeren. Nu de productie in volle gang is, delen we binnenkort echte in-game-ontwikkelingen met jullie!

Na de enquête van vandaag, krijgen jullie nog één kans om de ontwikkeling van dit pakket rechtstreeks met je stem te beïnvloeden. Kom volgende week terug om mede te bepalen welk icoontje er voor dit pakket wordt gebruikt.

iemand1
De Schaduwagent
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

06 Sep 2017, 19:23

Ohh ik vind van die achter de schermen/concept art dingen altijd super leuk! :D

Ik heb gekozen voor Laundry Day Stuff :)

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

06 Sep 2017, 19:24

Hmmm... Beetje jammer dat we niet kunnen zien hoe de titels zijn in het Nederlands. Maarja...

Ik heb zelf gestemd op "The Sims 4 Rustic Lifestyle Stuff". Ik vond dit wel mooi passen bij de stijl die ook gekozen is met het pakket en Laundry (day) stuff vond ik te mwhh, net als met Peuter accessoires. En daarnaast denk ik dat die naam in het Nederlands echt niet leuk zal zijn! The Sims 4 Rustic Lifestyle Stuff kan vertaald worden naar Rustieke Levensstijl accessoires. Vind ik wel fancy klinken. Beetje Riviere Maison ofso! :P

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

06 Sep 2017, 19:28

Wij hebben een poll bovenaan dit topic gestart! ... want wij zijn benieuwd! Waar heb jij op gestemd?

Let op :!: Dit is niet de officiële stemming. Die vind hier plaats!

RestoredWings
De Simbot
Badges: 7
:
2 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2017 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting

06 Sep 2017, 20:27

Ik heb ook gestemd op Rustic Lifestyle ^^

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

06 Sep 2017, 23:10

Ik heb gestemd op 'Rustic Home Stuff', omdat ik er vrij weinig 'lifestyle' in terug zie komen. Ik bedoel, kleding wassen is niet uniek aan een 'rustieke levensstijl'.

Stiekem hoop ik dat het 'eco living' ooit een keer recycled wordt, vond het een mooie naam - helaas niet meer passend voor het project.
Dan zou ik wat meer op het 'eco' gerichte gameplay en spullen willen zien, zoals zonnepanelen e.d. zoals we op de store in De Sims 3 hadden. ;)
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Love Simming
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Vrouw De Bonsai
Hier vanaf het begin

07 Sep 2017, 14:56

Ik heb ook op Rustic Home Stuff gestemd..
Afbeelding
Love Simming voorheen ♥Just Rosa♥

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

07 Sep 2017, 15:12

De Nederlandse namen zijn bekend:

• Landelijk Leven accessoires
  • Landelijk Wonen accessoires
  • Wasdag accessoires
  • Wasgoed accessoires

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

07 Sep 2017, 18:36

Hmmm, ik heb gestemd op Landelijk Leven accessoires :P
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

07 Sep 2017, 20:09

Ik had niet gedacht aan het woord 'Landelijk', in mijn hoofd vertaalde ik het met 'rustiek' :LOL:
Ook in het Nederlands vind ik mijn keuze toch het beste passen; Landelijk Wonen.
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

13 Sep 2017, 17:29

De resultaten van onze poll over de nieuwe gameplay feature hadden we nog niet gedeeld.

Afbeelding

Verder zijn de meeste stemmen van forumleden gevallen op de naam Landelijk Leven accessoires. Vanavond komt de nieuwe stemronde voor het pakketicoon online en dan wordt ook de naam van het pakket bekend gemaakt!

Afbeelding

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

13 Sep 2017, 19:03

Jouw stem telt! De Sims 4 Wasgoed Accessoires
Kies je favoriet! Stemmen kan hier! De stemronde eindigt op 15 september 2017 om 19.00 uur.

Mogen we je voorstellen aan... De Sims 4 Wasgoed Accessoires! Net zoals je vorige week hebt geholpen om een officiële naam te selecteren, willen we je vandaag uitnodigen om mee te doen aan de laatste stemronde voor dit pack. Dat gezegd hebbende, is het zeker niet de laatste mogelijkheid om je invloed uit te oefenen op wat er wordt gemaakt. We zitten middenin de productie en de dingen gaan snel. Updates over de ontwikkeling vind je op mijn twitter, @SimGuruGraham, en op het speciale gedeelte van de officiële forums, SimGuruGraham’s Corner.

Afbeelding

Het is nu tijd om te laten weten wat je van de dingen tot nu toe vindt en om met je feedback te komen.

Het selecteren van een icoontje voor een pack is een proces dat op ongeveer dezelfde manier start als het kiezen van een naam. Productie en marketing delen over en weer ideeën, alleen dit keer met grafisch materiaal erbij om de bal aan het rollen te krijgen. Zodra er een paar concepten zijn wat het pack visueel kan vertegenwoordigen, besteden we die ideeën uit aan een merkontwerpbureau dat elk idee uitwerkt tot een icoontje dat we mogelijk voor het pack gaan gebruiken.

Dit bureau heeft de identiteit van het verpakkingsmateriaal van De Sims 4 dat je in de winkel ziet tot en met het basisspel, terug tot de basisversie van het spel, mede bepaald. We werken nog steeds met dit bureau samen bij de ontwikkeling van de branding voor elk pack dat we uitbrengen. Soms springt een bepaald icoontje er meteen uit de juiste keus. Op andere momenten brengen we het aantal kandidaten terug en vragen we om ideeën die we veelbelovend vinden verder uit te werken.

Je stem van vandaag helpt ons bij deze laatste stappen van dit proces. Samen met onze partners hebben we vier verschillende icoontjes om dit pack weer te geven. Kies je favoriet! Stemmen kan hier! De stemronde eindigt op 15 september 2017 om 19.00 uur.

Afbeelding

Als je de Stuff Packs volgt, herken je de hieronder gedeelde afbeelding direct uit De Sims 4 Achtertuin Accessoires. Je ziet dat we een paar andere ideeën hebben overwogen die uiteindelijk niet zijn gebruikt. We vonden het paaltjeshek een behoorlijk iconische (sorry voor dit woordgrapje) afbeelding die mensen in verband brengen met hekken om een tuin, maar over de nieuwe gameplay zei dit beeld niets. We hebben gespeeld met het idee het belangrijkste gameplayvoorwerp in het pack in het icoontje te gebruiken en gekeken hoe verschillende vormen van waterglijbanen als icoontje zouden werken. Het bleek een uitdaging om een dergelijk langwerpig, smal voorwerp in een klein icoontje te passen. Uiteindelijk besloten we te kiezen voor het eenvoudige beeld van een glas limonade. Het stond voor de nieuwe drankjeskan in het pack en zei ook iets over het 'achtertuin'-gevoel waar het pack naar streefde.

Afbeelding

Naarmate de ontwikkeling van De Sims 4 Wasgoed Accessoires vordert, zien we steeds meer gameplay vorm krijgen. Na de officiële start van de productie, is de volgende belangrijke datum in het ontwikkelingsplanning 6 oktober, de dag dat we een Alpha-versie van het pack willen hebben. Een alpha-mijlpaal betekent dat alle onderdelen in het pack zitten (d.w.z. dat elk stukje functionaliteit in het ontwerpdocument in de game is geïmplementeerd).

Om dat voor elkaar te krijgen, was het eerste wat we deden in de eerste week na de start van de productie een werkend gameplayprototype maken. Dit stelde ons in staat om te zien hoe Sims stapels kleding maakten als ze zich verkleden en dat we die kleren in de game naar een wasmand konden brengen, van een wasmand in de wasmachine en van een wasmachine naar de droger. We kunnen dus een volledige gameplay-loop voltooien om een idee te krijgen hoe de onderdelen spelen in de game. De kernfunctionaliteit is nu af, maar er is nog steeds een hoop werk te doen om het volledige wasgoedsysteem te realiseren.

Afbeelding

De stemming van vandaag over het icoontje is de laatste enquête voor De Sims 4 Wasgoed Accessoires, maar we blijven graag je feedback ontvangen over onze ontwikkelingsupdates. Je opmerkingen zijn van invloed op de beslissingen die we nemen en er is nog heel veel werk te doen voor dit pack. De beste plek om je gedachten te delen en om vragen te stellen, blijft SimGuruGraham’s Corner, het speciaal aan dit project gewijde deel van het officiële forum verenigde staten.

Meepraten over deze update? Log in of maak een gratis account aan door rechtsboven te klikken op registreren!

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

13 Sep 2017, 19:16

Ik heb gekozen voor icoon D, de wasmand. Die vind ik het beste passen bij het pakket qua wat ik ervan weet. Het past bij sims die wassen met de wasmachine en droger, maar ook voor sims die kiezen voor de handwas en het droogrek.

En wasgoed accessoires... bleg wat een naam :schaam:

Love Simming
Graaien in een bak met Pinda's
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Vrouw De Bonsai
Hier vanaf het begin

13 Sep 2017, 19:31

Ik sluit me volledig aan bij @
Kympulse

Afbeelding
Love Simming voorheen ♥Just Rosa♥
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9