Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: De Sims 4 Honden en Katten

17 Okt 2017, 20:01

Ja tof dan kan ik straks mijn eigen appartement namaken. Heb ook zo'n kattenflat staan die groter is dan ik ben! :LOL:

En dat deurtje in de trailer! Te leuk :love:

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

21 Okt 2017, 22:02

IK KAN HET NIET VAAK GENOEG ZEGGEN: IK HEB HIER ZOVEEL ZIN IN!!!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

24 Okt 2017, 18:55

Open je eigen dierenkliniek!

Hallo, Simmers! Stroop je mouwen op en ga aan de slag want De Sims™ 4 Honden en Katten* heeft de beste werkplek ooit. In het nieuwste uitbreidingspakket kunnen je Sims een dierenkliniek openen en als de lokale dierenarts aan de slag gaan. Ze kunnen personeel aannemen en de kliniek precies zo ontwerpen als zij willen met behulp van de Bouwen-tool. 

Afbeelding

Je kunt uiteraard personeel opslag geven, ze ontslaan of straffen, en zelfs dwingen om belachelijke outfits te dragen. Of gewone natuurlijk, maar wat is daar nou leuk aan? Spelers die In de Natuur hebben, kunnen hun dierenarts het berenpak aan laten trekken!

Veel van de actie draait om het verbeteren van de dierenartsvaardigheden van je Sim. Dit is belangrijk omdat Sims zelf geen dierenarts zijn. Als je wilt, kun je de hele familie als je personeel trainen om het aantal patiënten dat je ziet te verhogen en op salarissen te besparen! Als eerste gaan we naar de onderzoekstafel. Hier moet je Sim het stressniveau van patiënten vaststellen en een aantal onderzoeken uitvoeren om te bepalen wat er aan de hand is. Er zijn tal van nieuwe aandoeningen in de game zoals vlooien, verguldedarmstoornis en gevorderde moerasmond. Zodra je de diagnose hebt gesteld, kun je de behandeling uitvoeren en de betaling innen.

Of je kunt een gokje wagen om te kijken waar dat naartoe leidt. Maar kijk uit! Als je de verkeerde behandeling toepast, kost je Sims dat waardevolle tijd, Simdollars en zit je met een hevig gestreste patiënt!

Afbeelding

Sommige behandelingen zijn te gecompliceerd voor de onderzoekstafel en vereisen een ingreep. Gelukkig hebben we een chirurgiestation om die ingewikkelde behandelingen uit te voeren. Je Sim kan dieren ook laten castreren en steriliseren of de castratie of sterilisatie weer terugdraaien. Helaas moeten ze dan wel een lampenkapkraag dragen, maar dat is maar van korte duur.
Als ze geen patiënten zien, kunnen je Sims ook nieuwe medicijnen maken (of personeel opdracht geven dat te doen) om in een medicijnautomaat te verkopen, op hun eigen dieren toe te passen of op de onderzoekstafel toe te dienen om patiënten te kalmeren. Er is altijd wel wat gaande in de dierenkliniek!

Betaal om je beste medewerkers te trainen of ontgrendel krachtige nieuwe voordelen om je bedrijf verder te verbeteren. Er valt zoveel te ontdekken bij de dierenarts en er zijn zoveel manieren om de ervaring naar jouw voorkeuren aan te passen.

De Sims 4 Honden en Katten heeft tal van nieuwe dingen om te doen, maar we hebben ervoor gezorgd dat spelers die graag Simdollars verdienen en verhalen vertellen dat als dierenarts precies kunnen doen. Dit is uniek voor De Sims en we kunnen niet wachten om te zien wat jullie ervan vinden. Perfectioneer je omgang met patiënten en bereid je voor op heel wat puppy- en kittenplezier!

Meepraten over dit pakket? Log in of maak een gratis account aan door rechtsboven te klikken op registreren!

Kympulse
Admin
:

24 Okt 2017, 19:24

Het is een beetje de Aan het Werk winkelsysteem meets Uit Eten meets Aan het Werk doktercarrière. Ik ben in ieder geval enthousiast. Een nieuwe actieve carrière is altijd welkom! Meer gameplay :D Al hoop ik wel dat als je dan personeelsleden in dienst neemt... ze daadwerkelijk ook echt iets gaan doen. Bij Uit Eten doen ze niet altijd hun werk goed bij mij helaas..

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

25 Okt 2017, 03:02

Nieuwe weetjes over de dierenarts(kliniek)

De kliniek
  • Er staat één kliniek in Brindleton Bay. Er komt ook één nieuwe kliniek in de bibliotheek.
  • De carrière werkt hetzelfde als het runnen van een winkel uit Aan het Werk of het runnen van een restaurant uit Uit Eten. Dat betekend dat je naast het dierenarts zijn er nog een reguliere carrière naast kunt hebben.
  • Je kunt alleen in een kliniek werken als je de eigenaar van de kliniek bent.
    • Maar je kunt ook simpelweg wat kliniekspullen in je huiskavel plaatsen en er gebruik van maken met je eigen huisdieren.
  • Je kunt eigenaar zijn van meer dan één kliniek.
  • Klinieken kun je ook bezoeken als klant.
    • Huisdiereigenaar die met zijn of haar zieke dier naar de dierenarts gaat.
      • Als je dier ziek is hoef je dus niet naar de kliniek maar kan je deze ook thuis behandelen.

Meer info
  • Je kan met meerdere dierenartsen spelen als ze in hetzelfde huishouden zitten.
  • Huisdieren zullen niet doodgaan als ze ziek zijn (en niet behandeld worden).
  • Huisdieren zullen alleen overlijden aan ouderdom. Het is niet mogelijk om dieren in te laten slapen in verband met de game classificatie (12 jaar en ouder).
  • Handigheid en charisma zijn al bestaande vaardigheden die van pas komen voor dierenartsen.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

25 Okt 2017, 17:27

Er is ondertussen ook een nieuwe render online verschenen. Deze is blijkbaar het nieuwe menuscherm voor de Sims 4 en kwam even tevoorschijn in een video van Bokado Sims.

Afbeelding

Kympulse
Admin
:

26 Okt 2017, 18:54

Leuk dat je de kliniek op twee manieren kunt gebruiken, als dierenarts en eigenaar, of als baasje van een ziek dier! :D

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

29 Okt 2017, 12:47

Hieronder zie je een screenshot van het wereldicoon van Brindleton Bay en de wereld zelf :) 

Afbeelding

Afbeelding

Bron: SimsCommunity

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

29 Okt 2017, 13:29

Brindleton Bay ziet er in ieder geval prachtig uit! :love: Zou zomaar één van mijn favoriete plekken kunnen worden.

Iets wat me wel 'irriteert' is dat de wereld (net als San Myshuno) van die bolletjes heeft met informatie over de verschillende buurten. Op zich vind ik dit een hele leuke toevoeging, en het is iets wat ze best mogen doortrekken in alle andere werelden - maar what about de voorgaande werelden? Die voelen nu een beetje achtergesteld (voor mij). Ik hoop dan ook dat die op een dag ook wat liefde krijgen, en dat er icoontjes en informatie worden ingepatcht. Maar dat zie ik helaas niet snel gebeuren. :c
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

30 Okt 2017, 19:21

Ga op verkenning uit in de nieuwe wereld van Brindleton Bay!

Hallo, Simmers!

DeSims 4 Honden en Katten wordt op 10 november uitgebracht en laat je niet alleen kennismaken met een aantal nieuwe vierpotige vriendjes, maar heeft ook een compleet nieuwe wereld om te verkennen!

Maak kennis met Brindleton Bay, een charmant kustplaatsje vol coole nieuwe buitenactiviteiten voor jou en je huisdieren. We kunnen niet wachten tot jullie je pootjes hierop leggen, dus laten we even kijken naar het plezier en de prachtige wijken die jij en je nieuwe huisdieren samen zullen ontdekken. 

Afbeelding

Je kunt de dag beginnen op het Sabelplein waar jij je pluizige gezelschap mee uit wandelen neemt naar het centrum van de stad terwijl je op een zwerm vogels jaagt, en dan snel even stoppen bij het Puppersteen Park om de behendigheid van je hond te testen met de nieuwe hindernisbaan voor huisdieren.

Maar misschien zoek je iets 'katachtigers'? Ga dan naar de Snorharenman Werf, de droomwijk van elke kat en het onderkomen van de welbekende poezenkoningin Catarina Lynx. Stuur je kat op jacht in de struiken en misschien krijg je dan wel een aantal veren die ze heeft 'gevonden'. Maar wees voorzichtig! Vogels zijn niet de enige dieren die zich verschuilen in de struiken en het kan zijn dat je trouwe makker de strijd verliest tegen een eekhoorn of stinkdier!

Welke bestemming je ook kiest, sluit je ontspannen ochtend af met een beetje avontuur bij de Ridderbaai. De Ridderbaai is een buurt aan de kust vol hoeken en gaten voor jou en je huisdier om te ontdekken. (Wie weet welke mysterieuze schatten je hond zal opgraven op het strand!)

Geen zin om op verkenning uit te gaan? Geen stress! Neem een speeltje mee van thuis en gebruik de open ruimte om te apporteren.

Afbeelding

En tot slot, als de dag bijna ten einde is, ga je naar Zeegras Eiland. Bevolking: HUISDIEREN! Er is geen enkele Sim op het eiland te bekennen, dus de perfecte plek om vriendschap te sluiten met een straatkat of -hond. En als je een sterke band opbouwt, kun je hem of haar zelfs adopteren! Maar breng eerst een bezoekje aan de vuurtoren voor je op pad gaat en geniet van de prachtige zonsondergang boven Brindleton Bay.

Een heleboel bouwers hebben gevraagd of er wel genoeg kavels van verschillende groottes zullen zijn in De Sims 4 Honden en Katten. Maak je geen zorgen! Brindleton Bay heeft kavels van verschillende afmetingen, inclusief 20x15, 20x20, 30x20, 30x30, 40x30, 40x40, 64x64 en vier van die kavels zullen leeg zijn. Dus bereid je voor om te bouwen!

En daarmee besluiten we onze rondleiding van Brindleton Bay, een spiksplinternieuwe wereld op maat gemaakt voor honden, katten en hun Sims-baasjes. Van het kattenkwaad op de Werf tot de hondenavonturen in de Baai, Brindleton Bay zit bomvol nieuwe en spannende activiteiten om van te genieten wanneer De Sims 4 Honden en Katten op 10 november wordt uitgebracht! We kunnen niet wachten om te zien welke architectonische hoogstandjes jullie allemaal gaan bouwen.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

31 Okt 2017, 17:09

Hnnngg, Brindleton Bay wordt denk ik echt wel mijn nieuwe favoriete buurt! Ik heb altijd al een voorkeur gehad voor kustplaatsen :F Leuk dat er een eiland is waar alleen dieren wonen!

Ik vond trouwens op de site van SimsCommunity een interactieve wereldkaart van Brindleton Bay. Wie meer details wil weten over de verschillende buurten en kavels kan een kijkje nemen op deze link. (Engelstalig)

Afbeelding
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
:

31 Okt 2017, 19:51

Oh ik vind deze wereld ook helemaal te gek. Plus de nieuwe bouwstijl die erbij komt!

Bij Sims 3 was Appaloosa Plains ook al een van mijn favoriete. Die landelijke sfeer. :)

Lenaflux
Oprichter
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin
De Oprichters

01 Nov 2017, 12:22

Mij kan je altijd blij maken met nieuwe werelden! :p Kan al niet wachten om het te gaan verkennen.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

01 Nov 2017, 18:03

10 dingen om je op te verheugen

We bevinden ons bijna in een status van katatonie nu de release van De Sims™ 4 Honden en Katten nadert*. Simmers, dit is voor het echie! We hebben uitgebreid geschreven over de verschillende nieuwe onderdelen in De Sims 4 Honden en Katten, dus het is verstandig om die allemaal nog een keer te lezen. Want vandaag kunnen we bijna niet stilzitten van de spanning.

Het is een bliksemsnelle ronde, jongens. Zet je schrap!

Afbeelding

Dierenkostuums
Dit vind ik zo leuk. We wilden iets maken dat echt nieuw was voor Creëer-een-huisdier en kostuums sloten daar perfect op aan. Ze zijn hilarisch, charmant en lijken griezelig goed op een heleboel foto's op het internet. We kunnen niet wachten om te zien aan welke verschrikkingen jullie je huisdieren zullen blootstellen om ze er zo snoezig mogelijk uit te laten zien.

De hond uitlaten
Ik laat mijn hond twee tot drie keer per dag uit. Als eigenaar van een hond maakt dat gewoon deel uit van mijn dagelijkse leven. We hebben ervoor gezorgd dat er tal van mooie gebieden zijn om 's avonds je hond uit te laten in Brindleton Bay, een prachtige nieuwe kustplaats. Of je nu de romantische geheimen van de vuurtoren ontdekt, vogels schrik aanjaagt bij de haven of zeldzame en wonderlijke dingen opgraaft bij de begraafplaats, je zult een heleboel lol beleven als je jouw trouwe viervoeter uitlaat.

Katten bovenop
We vonden het echt belangrijk dat honden als honden zouden aanvoelen en katten als katten. Als je ooit een kat hebt gehad, weet je dat ze elk oppervlak in het huis als hun eigendom beschouwen. We hebben heel wat tijd gestoken in deze technologie, zodat je katten op de koelkast ziet springen voor een goed overzicht, op het aanrecht om de hond uit de weg te gaan (en dat haten ze), onder het bed kruipen, op het bed en alles daar tussenin. De wereld is één grote zandbak voor katten in De Sims 4 Honden en Katten.

Dierenarts zijn
Ik vond het geweldig om een bedrijf te hebben in De Sims 4. Het is een onderdeel waar we graag mee experimenteren en we zagen een geweldige kans om spelers de kans te geven als dierenarts te spelen in dit nieuwe uitbreidingspakket. De diagnose is zowel grappig als aandoenlijk als je Sim probeert de dierenpatiënt te kalmeren om een oplossing te vinden. Het optimaliseren van de perfecte medewerkers en inrichting om de winst te verhogen, is altijd leuk. En ik daag je uit om niet te lachen als je de interactie 'castratie terugdraaien' ziet bij het chirurgiestation. Dit is een geweldige carrière en, dat durf ik gerust te zeggen, de beste manier om Simdollars te verdienen in De Sims 4.

Unieke dieren
We hebben maanden besteed aan het doorgronden van de ziel van honden en katten en hoe onze game eruit zou komen te zien. Toen we verhalen uitwisselden over onze geliefde dieren, werd het ons duidelijk dat al die dieren unieke wezens waren en dat we daar allemaal op onze eigen manier op reageren. De eigenschappen voor honden en katten zijn behoorlijk sterk in dit uitbreidingspakket. Ze veranderen echt het gedrag van een dier. Afgezien daarvan heeft elk dier unieke eigenaardigheden die je zelf zult moeten ontdekken. We willen dat elk dier je Sims een nieuw verhaal helpt te vertellen.

Afbeelding

Alle rassen
De Sims 4 Honden en Katten zit bomvol unieke rassen en elke look ziet er prachtig en onderscheidend uit. Onze vormgevers hebben werkelijk hun allerbeste werk geleverd. We zijn echt onder de indruk van het aantal dieren. Maar naast de standaardrassen die je zult verwachten, zoals de Blauwe Rus of Akita, kun je met slechts een paar klikken de mooiste combinaties van rassen maken. Het is heel makkelijk om snel de hond of kat die je voor ogen hebt te maken.

In hun koppies
Een moeilijke beslissing die we moesten maken, was of je honden en katten moest kunnen besturen zoals in De Sims 3, of juist niet, zoals in De Sims 2. We dachten even na en vroegen onszelf: waarom zou je het ene boven het andere verkiezen? Toen we dachten aan de belangrijkste ideeën achter echt unieke huisdieren, honden en katten die dingen doen die echte honden en katten doen en je Sim een band met ze te laten opbouwen, wisten we dat ze ongestuurd laten de juiste beslissing was. En dat is ook zo! Je zult zoveel lol hebben als je namens je Sims in die schattige kleine oogjes kijkt en je afvraagt: "Wat gaat er in godsnaam in Vlekkie om?" En daar draait het uiteindelijk om.

Een hele reeks voorwerpen
Er zijn zoveel nieuwe manieren om acties uit te voeren met je honden en katten in het spel! Piepspeeltjes, ballen, kattenveren, laserpennen en uiteraard meerdere kattenflats. Maar dan heb je ook krabpalen, dierenbedden, kattenbakken en kattenbakken met lasers nodig. En dan zijn we er nog niet. Maak een prachtige hindernisbaan voor je hond of kijk hoe hij acties uitvoert met gewone huishoudelijke voorwerpen. Er valt heel wat te beleven in De Sims 4 Honden en Katten!

Dieren beschilderen
We hebben geprobeerd om het heel makkelijk te maken om een ras te kiezen, of een gemengd ras te maken, en gelijk aan de slag te gaan. Maar we wilden het ook heel makkelijk maken om de perfecte witte vlek op hun hals te zetten (zoals bij mijn hond Peaches!), of hun neus rozer te maken, of het grijs van je Malamute wat lichter te maken. Het is heel makkelijk om pixel-perfecte versies van een hond of kat te maken. We denken dan ook dat je urenlang bezig zult zijn met alle mogelijkheden in De Sims 4 Honden en Katten!

Kat op een stofzuiger
Ik wil dit feit niet zomaar onder de mat schuiven. Honden en katten maken troep, zoals haarballen en haren en plas en poep. En je hebt een makkelijkere manier nodig om die troep op te ruimen, toch? Daarom hebben we een automatische huishoudelijke robot voor je Sims gemaakt. Maar, wij zijn Maxis. En dan doen we natuurlijk altijd iets extra's. Je kat kan de stofzuiger berijden. In een haaienpak. Maar volgens mij heb ik nu al teveel gezegd.

---

En er is nog iets om je op te verheugen:

Afbeelding

Doe mee met onze nieuwste TOP wedstrijd (klik)! De winnaar krijgt een activatiecode voor De Sims 4 Honden en Katten

Kympulse
Admin
:

01 Nov 2017, 18:16

Oeh een stofzuiger en geweldig dat die kat er dan op kan zitten. Heb veel leuke filmpjes op YouTube voorbij zien komen met katten die op van die robotstofzuigers zitten. Te grappig!

En kattenbakken met lasers... Klinkt interessant!