Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 "Secret Garden"

05 Dec 2016, 16:21

SPECULATIE: Let op! Deze informatie is niet bevestigd in een teaser/trailer/blog of door SimGuru's. Er is een mogelijkheid dat de informatie (deels) niet klopt!

Afbeelding

Deze afbeelding is gemaakt door Alala Sims. Het is geen officiële screen van EA.

In de EA Playtesting lijst is een tot nu toe onbekende sims 4 titel opgedoken. Wordt dit het 10e accessoirespakket?

Afbeelding

Bronnen: Alala Sims & The Sims Style

Meepraten over dit accessoirespakket? Log in of maak een gratis account aan door rechtsboven te klikken op registreren!

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: De Sims 4 "Secret Garden"

05 Dec 2016, 16:25

Dat "secret" klinkt wel heel spannend, maar serieus... wat voor nieuws kunnen ze überhaupt nog maken voor de tuin? :LOL: :irri:

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

05 Dec 2016, 18:23

Er staan geen andere accessoires-pakketten op de lijst, dus dat zou suggereren dat het een Game Pack of Expansion Pack zou zijn. :O
Ik heb géén idee wat het zou moeten zijn though. Wat ik ook heb gelezen is dat het misschien een fout is, en het Romantic Garden moest zijn.
Maar dat is speculatie over de speculatie natuurlijk. :LOL:
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

05 Dec 2016, 18:31

Bizar inderdaad, er zijn al zoveel tuinpakketten =O Niet dat ik dat vervelend vind, ik ben dol op plantjes :F

Benieuwd of het een accessoirepakket of iets groters wordt. Wat zou daar dan allemaal inzitten?

Misschien is het een oude lijst aangezien Stedelijk leven er niet op staat en wordt één van de bestaande pakketten bedoeld? :/ Maar ja, waar zijn dan inderdaad alle accessoirepakketten op de lijst?
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |