Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Vampieren

02 Dec 2016, 15:34

Afbeelding

De Sims 4: Vampieren
Game Pack

Release: 24 januari 2017
Adviesprijs: €19,99

Maak vampieren.
Met gloednieuwe Creëer-een-Sim opties kun je vampier-Sims maken die zowel charmant als angstaanjagend zijn. Kies hun slagtanden, voeg mysterieuze gloeiende ogen toe, en creëer een uniek Duister Karakter om in te transformeren wanneer je kwaad bent of andere Sims bang maakt.

Ontketen bovennatuurlijke krachten.
Verdien en gebruik tal van unieke krachten die vampieren de mogelijkheid geven om de gedachten van Sims te besturen en spirituele energie op te roepen. Balanceer je vaardigheden door je op zwakheden te richten en ontgrendel nieuwe krachten door epische duels te winnen om in rang te stijgen.

Ontsnap naar Forgotten Hollow.
Het duistere, met mist bedekte land van Forgotten Hollow is de perfecte plek voor vampieren om gezellig samen te komen. Bezoek de verlaten villa om zijn geheimen te ontrafelen, verzamel ingrediënten voor gruwelijke nieuwe recepten of trek in om je eigen onderkomen te bouwen.

Leef een onsterfelijk leven.
Ervaar het leven van een vampier en kies hoe jij wilt leven. Drink je het bloed van Sims of eet je plasmafruit om je dorst te lessen? Omarm je het kwaad en zorg je voor problemen of pas jij je aan om je eigen vampiergezin te starten? Wat je ook kiest, vermijd zonlicht en blijf uit de buurt van knoflook.

Meer informatie?

↬ Sinds 2 december waren er al geruchten over deze gamepack:

Gamepack 4 komt eraan!

Afbeelding

In de patchupdate van 1 december zijn er tussen de bestanden sporen gevonden van een 4e gamepack en sporen over vampieren. Zo is er al een plaats ingenomen voor de hoes van het 4e gamepack, waardoor de kans groot is dat we deze het volgende kwartaal gaan krijgen. Daarnaast zijn er ook een icoontjes gevonden wat doet vermoeden dat vampierbaby's en meer eraan zitten te komen.

Afbeelding

Daarnaast is modder Zerbu Tabek diep in de bestanden gedoken en heeft het een en ander ontdekt:

• Vampieren hebben alternatieve verschijningsvormen wat doet vermoeden dat hun vermomming hetzelfde werkt als die van aliens.
    • Vampieren hebben hun eigen gebit. Anders dan die van sims.
  • Er is een kans dat vampieren een bepaald talent hebben, maar dit kan ook een technische manier zijn om te refereren aan basiselementen van vampieren zoals plasma drinken.
  • Kans is aanwezig dat sims pas volledig het vampirisme kunnen benutten vanaf tiener zijnde.
  • Er komt een puntensysteem, vergelijkbaar met het verdienen van punten in restaurants, winkels en clubs. Met deze punten kun je in het Occult Krachtenpaneel, primaire en secundaire krachten kopen. Een daarvan is dat vampieren in de zon kun lopen. Maar dit kan ook een erfelijke eigenschap zijn.
    • De primaire krachten bestaan uit 5 categorieën met 5 krachten per categorie. Dus totaal 25 krachten.
    • De secundaire krachten hebben ook 5 categorieën. Een met drie krachten en de andere vier categorieën met 2 krachten. Dus totaal 11 krachten.
      • Het kan zijn dat sommige krachten een vergrotende trap zijn dan andere. Dit is bijvoorbeeld te vergelijken met het aannemen van een extra personeelslid in winkels en restaurants.
  • Vampieren doen op een of andere manier ervaringen op, een verborgen vaardigheid. Dit komt misschien in de vorm van een ranking systeem.
  • Als een vampier en een sim samen een kind krijgen, is het mogelijk dat dit kind deels vampier, deels sim is, net zoals het bij aliens kan gaan.
  • Vampieren hebben hun eigen grafsteen.
  • Er komt een knuffel in de vorm van een vleermuis.
  • Er is een "world.region" code gevonden die doet vermoeden dat dit pakket met een nieuwe wereld komt.
    • Deze wereld wordt of even groot als Magnolia Promenade, of even groot als Granite Falls.

Wat vind jij hiervan? Laat het weten in de reacties!

Bron: Simscommunity

Meepraten over deze gamepack? Log in of maak een gratis account aan door rechtsboven te klikken op registreren!

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: Gamepack #4

02 Dec 2016, 15:54

Oeh, ik ben wel heel erg benieuwd! Ben wel toe aan wat variatie qua levensvormen.
Al moet ik zeggen dat ik ook nog niet met aliëns heb gespeeld. :LOL:

Ach, the more the merrier? Ik hoop in ieder geval dat ze een beetje goed uitgevoerd zijn.
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

02 Dec 2016, 16:23

Ik ben ook erg benieuwd. Ik moet zeggen dat deze informatie wel erg goed klinkt, dus ik hoop dat het echt is en geen fabel. Vooral het feit dat ook vampieren zich kunnen vermommen vind ik leuk en het kunnen kopen van krachten. Ik hoop alleen wel dat door verhaalvoortgang dan niet mijn hele stad veranderd in vampieren! :O

Wat ik in ieder geval top vind is dat je nu bewust kunt kiezen of je wel of geen vampieren in je spel wilt hebben. De Sims 3 Bovennatuurlijk is een leuk uitbreidingspakket, maar je zat wel meteen vast aan een hele hoop nieuwe levensvormen, en smaken verschillen...

Info in openingspost is trouwens aangevuld met wat extra weetjes.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

02 Dec 2016, 16:58

Kympulse schreef:
De Sims 3 Bovennatuurlijk is een leuk uitbreidingspakket, maar je zat wel meteen vast aan een hele hoop nieuwe levensvormen (...)

Je kon bepaalde wezens (en de paparazzi!) uitzetten in de instellingen geloof ik, though! =O

EDIT: Zie hier
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

04 Dec 2016, 18:44

The Sims 4 Studio is een softwareprogramma waarmee CC en mods gemaakt worden zoals kleding, kapsels en poses. Daar zijn nieuwe sporen gevonden van vampiers, namelijk vampierposes. Dit versterkt natuurlijk de geruchten die al rondgaan over gamepack nummer 4!

Afbeelding

Bron: Twitteraccount van @DerShayan

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

07 Dec 2016, 18:56

Afbeelding

Er is een nieuwe dood gevonden, namelijk dood door zonlicht.

Bron: GiannisK13 - Tumblr, via Sims Community

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

07 Dec 2016, 18:57

Altijd leuk, nieuwe martelmanieren!  :devil:

Ik hoop écht dat dit een ding is, klinkt in ieder geval super in theorie. (:
Afbeelding

Kympulse
Admin
:

07 Dec 2016, 19:02

Ja met elk nieuwtje wat naar buiten komt klinkt het meer en meer geloofwaardiger.
Ik ben wel heel benieuwd naar de animatie van deze dood! ;P :devil:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

10 Dec 2016, 23:55

Afbeelding

Er zijn weer diverse nieuwe dingen ontdekt over het aankomende gamepack.
Nieuwe iconen, een nieuwe rode oogkleur en onderstaande 'oud en creepy' loopje.

Afbeelding

Bron: Max20, The Sims Studio

Edit 11 december:
Update over de icoontjes!
Het paard, het hart, en de giftige appel zijn geen nieuwe iconen. Deze zijn van vorige pakketten of het basisspel. Alleen de zombiehand en het kikkerhoofd hebben wij nog niet in onze bestanden kunnen vinden. Deze zijn mogelijk dus wel nieuw!

ZoraisKoekoek
De Feestmeester
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

11 Dec 2016, 12:53

Ik vind dit leuk!

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

14 Dec 2016, 17:34

Er zijn diverse vampier animaties gevonden en afgespeeld in het spel met een jongvolwassen sim. Het 'oud en creepy' loopje die eerder ook in GIF vorm te zien was. Daarnaast zie je het verjaren van een kind naar tiener vampier en dood door zonlicht.

Let op! Dit zijn kale animaties. Visuele effecten zoals de glinstering rond jarige sims en het vuur die de vampiersim ervaart bij deze nieuwe dood zijn niet te zien!

Bron: Simsfriend, YouTube

Kympulse
Admin
:

14 Dec 2016, 17:39

Die verjaardagsanimatie ziet er niet bijzonder uit ofso. Volgens mij is die hetzelfde zoals we nu al in het spel hebben of kijk ik niet goed? :$

Die dood door zonlicht animatie vind ik erg interessant. Ik ben nu wel extra nieuwsgierig om te zien hoe het eruit ziet als de visuele effecten zoals de vlammen zijn toegevoegd. Volgens mij ziet dat er spectaculair uit! :LOL: :zon:

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

14 Dec 2016, 17:59

Nou begint het toch echt wel concreet te worden hoor.. =O

Het klinkt inderdaad alsof ze in de hens staat (01:04) :LOL:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

25 Dec 2016, 16:19

Afbeelding

Er zijn vampiertanden gevonden in de game files. En de vinder vermoed dat de manier waarop het gebit in elkaar gezet is, het mogelijk is om de scherpe hoektanden terug te trekken. Dit vermoeden versterkt onderstaande feature:

Vampieren hebben alternatieve verschijningsvormen wat doet vermoeden dat hun vermomming hetzelfde werkt als die van aliens.

Bron: Dreagon1, Officiële forum V.S.

Kympulse
Admin
:

25 Dec 2016, 17:52

Jaa! De vampiertanden. Die kunnen natuurlijk niet ontbreken! :vamp: