Kympulse
Admin
Auteur
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

De Sims 4 Kinderkamer Accessoires

25 Mei 2016, 22:06

Afbeelding

De Sims 4: Kinderkamer accessoires
Accessoires Pakket

Release: 28 juni 2016
Adviesprijs: €9,99

Pas kinderkamers aan.
Zet de kamers van je kinderen vol stijlvolle spullen! Laat de fantasie van je Sims tot leven komen met kleurrijke nieuwe meubels en decoraties variërend van ruimterobots tot grappige bloemen.

Neem het op tegen monsters.
Verzamel en ruil monsterkaarten van de favoriete magische wezens van je Sim. Gebruik de kaarten in het elektronische strijdstation om ze tot leven te brengen en daag vrienden voor een spannend monsterduel uit.

Voer een poppenkastverhaal op.
Met de gloednieuwe poppenkast en een beetje fantasie kunnen Sims de mooiste verhalen vertellen om hun familie en vrienden bezig te houden.

Stijl in overvloed.
Koop trendy, speelse kleding en kapsels om hun individuele stijl te onderstrepen of om de aandacht van die ene heel speciale Sim te trekken!

Meer informatie?

↬ Sinds 25 mei wisten we al over dit accessoirespakket vanwege de lenteteaser:

Afbeelding

Bron: The Sims youtubekanaal

Afbeelding

Bron: Twitteraccount SimGuruGraham

In de lente teaser hebben we al kunnen zien dat we deze zomer een accessoirespakket voor simskids kunnen verwachten.
Na een tweet vandaag weten we dat deze uitkomt in Juni.
Officieel begint de zomer op 21 Juni... dus betekend dit dat we het pakket dan tussen 21 en 30 juni kunnen verwachten?

Adviesprijs: €9,99

En daarna kunnen we meteen de zomer teaser verwachten! :D

Hier nog eens de lente teaser:

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Accessoirespakket Thema Kinderen

27 Mei 2016, 21:49

Haha, ik vind die oranje knuffel echt helemaal geweldig :LOL:
Leuk dat ze dit thema doen, zal hem zelf alleen niet voor de volle prijs aanschaffen.
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
Auteur
:

27 Mei 2016, 22:09

Ja, ik vind het ook een leuk thema.
Hoop ook wel op wat meer wiegjes, want deze ben ik nu wel op uitgekeken.   :irri:
Maar zo dringend nodig heb ik het pakket ook niet en zal ik ook met deze weer wachten op een leuke origin-sale! :P

Kympulse
Admin
Auteur
:

08 Jun 2016, 14:54

Zoals bij Nieuwtjes al te lezen was, gaat accessoirespakket 7, met het thema kinderen, waarschijnlijk 'The Sims 4 Kids Room Stuff' heten.
Nederlandse naam is nog niet bekend.

Afbeelding

De naam is ook teruggevonden op ESRB!

Bron: SimsVIP & ESRB

Kympulse
Admin
Auteur
:

Re: De Sims 4 'Kids Room Stuff'

10 Jun 2016, 19:38

Kympulse schreef:
dus betekend dit dat we het pakket dan tussen 21 en 30 juni kunnen verwachten?

Mijn voorspelling als releasedatum voor De Sims 4 'Kids Room Stuff' is...

28 juni!

Waarom?
  • Het pakket komt in Juni en in de zomer. Dat wil zeggen tussen 21 en 30 juni.
  • De releasedagen in Amerika qua Sims 4 pakketten zijn vaak tot altijd op dinsdagen, dan houdt je 21 en 28 juni over.
  • De Oneindig Gamen - Sale eindigt om 28 juni 19.00 uur. Hoewel accessoirespakketten niet een onderdeel zijn van deze sale, gebeurd het vaker dat voor er nieuwe content uitgebracht wordt er een sale is. Daarnaast is 19.00 uur het tijdstip dat nieuwe content online wordt gezet, zoals laatst nog met Uit Eten.

Dit blijft trouwens een gok/gedachtegang/voorspelling! Pin me er niet op vast! :LOL: :zweet: :$

Wat denk jij? :3

iemand1
De Schaduwagent
Badges: 6
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
"Ik was erbij!" Meeting
TOPper van 2016 Hier vanaf het begin

21 Jun 2016, 15:29

Phew, ik zou het niet kunnen voorspellen :lol:

Hoewel, ik wil voor ijsje op een eventueel efteling-uitje wel wedden dat het 21 Juni word  :chill:

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

21 Jun 2016, 17:32

Het is in ieder geval wel een goed onderbouwde gok :LOL: Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben!
Hopelijk wordt er snel meer bekend gemaakt over het pakket, want naast de grote oranje knuffel heb ik nog niet zo heel veel gezien waar ik enthousiast van word :lezen:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Town of Plumbobs
TOP Admin

21 Jun 2016, 18:49

Ben je een kind in hart en nieren? Zorg dat je De Sims 4 Kinderkamer Accessoires niet mist!

Kinderachtige Sims en Simmers kunnen hun hart ophalen aan De Sims 4 Kinderkamer Accessoires, dat op 28 juni gelanceerd wordt.
Hier kun je jouw kleine schavuiten wel even zoet mee houden.

KinderSims kunnen optreden in het Poppentheater om zo hun sociale ontwikkeling te bevorderen, de strijd met elkaar aangaan door vrienden uit te dagen in het Leegtewezen Strijdstation en de wijde wereld intrekken om de nieuwe Leegtewezencollectie te ontdekken en bemachtigen.

…wacht eens even, Leegte-wat? Leegtewezens! Het verhaal gaat dat deze schattige en soms ondeugende monsters op mysterieuze wijze tevoorschijn kunnen komen in de wereld van jouw Sims en het is aan de kinderen binnen jouw gezin om ze te vangen, verzamelen, ruilen en trainen. De Leegtewezens vormen een gloednieuwe collectie van twintig verzamelbare (jep!) kaarten, waarmee kinderen het tegen elkaar op kunnen nemen in het Leegtewezen Strijdstation. Iedere deelnemer stopt zijn of haar wezenkaart in deze elektronische arena en het digitale scherm springt tevoorschijn terwijl kinderen op de knoppen rammen om de strijd te winnen. Deze collectie met verzamelkaarten is niet te vergelijken met andere elementen die je in De Sims voorbij hebt zien komen.

Afbeelding

Kinderen kunnen ook met het Poppentheater spelen, mochten ze zin hebben om gezellig met anderen samen te spelen. Voor de allereerste keer kunnen vrienden en familie samendrommen om te zien hoe jouw kinderSim zich helemaal laat gaan tijdens zijn of haar eigen voorstelling. Wanneer het gordijn omhoog gaat, kunnen er allerlei verhalen tevoorschijn komen... Kunnen twee vrienden die verdwaald zijn in het bos weer veilig de weg terug vinden? Zal een monster met vlijmscherpe tanden intrekken bij een doorsnee gezin in een rustige buitenwijk? Zal de gemene dief die een notitieblok heeft gestolen op het matje worden geroepen door de schoolrechercheur? Kinderen kunnen in totaal vijf verschillende toneelstukken ontgrendelen terwijl ze hun sociale vaardigheden ontwikkelen en ze zijn stuk voor stuk enorm leuk om te bekijken terwijl ze opgevoerd worden.

Om de ervaring compleet te maken, wil je vast de kinderkamer flink renoveren en een nieuwe garderobe aanschaffen. Je zult zien dat de voorwerpen en verfijnder uitzien dan de primaire vormen en kleuren van de bestaande kindercollectie. Met de spullen in dit accessoirespakket kunnen kinderen echt hun eigen ruimte inrichten. De kleding is al even expressief en uniek, met patronen, logo's, kleuren en mode waarmee kinderen hun eigen identiteit kunnen vormgeven. En hoe kinderen tot slot zich nou beter vermaken dan op hun eigen kamer naar de nieuwe radiozender Tienerpop te luisteren of naar de nieuwe zender Tiener-TV kijken.

Afbeelding

Jonge Sims of Sims die gewoon lekker jong van geest zijn, zullen vanaf 28 juni helemaal in hun nopjes zijn met De Sims 4 Kinderkamer Accessoires.

Kympulse
Admin
Auteur
:

21 Jun 2016, 19:14

Ik had gelijk! Het accessoirespakket komt uit op 28 Juni!
De openingspost is aangepast!

Ik moet zeggen dat ik het accessoirespakket er leuker uit vind zien dan ik van tevoren had verwacht! :$

Later deze week krijgen we nog een blog over de monsters onder het bed die beschikbaar zullen zijn voor iedere Sims 4 speler via een patchupdate!
Houd deze week het Patchberichten sub-forum in de gaten voor meer informatie.

Afbeelding

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

Re: De Sims 4 Kinderkamer Accessoires

23 Jun 2016, 07:04

Leuk dat je het precies goed geraden hebt. :chill:
Ik ben wel redelijk enthousiast. Ik merk dat met het inrichten van kinderkamers altijd wat problemen zijn wegens te weinig/te kinderlijke spullen.
Ook vind ik de gameplayvoorwerpen heel leuk - het pokémon achtige spel is super! :F

Al zou ik hem niet meteen aanschaffen wegens de prijs, staat deze toch op mijn 'wil ik' lijst.
(En ik ben benieuwd naar de monsters onder het bed! :alien: )
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Lenaflux
Oprichter
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin
De Oprichters

23 Jun 2016, 10:40

Ohhhh, dit ziet er cool uit! Dat strijdstation ding wil ik in het echt. Gimme that stuff.

Anyway, ik ben een sucker voor decoraties waarmee je huizen en kamers meer bij je sim kan doen passen, dus dit ziet er wel goed uit :)
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Town of Plumbobs
TOP Admin

23 Jun 2016, 13:43

De simguru's hebben op twitter vragen over De Sims 4 Kinderkamer accessoires beantwoord!
Dit is wat we daarvan nu weten:

• Voor de release van Kinderkamer accessoires kunnen we nog een patchupdate verwachten.
  • De content van dit accessoirespakket zal iets volwassener overkomen dan de huidige kinderspullen uit het basisspel.
  • Het nieuwe bed voor kinderen komt in 12 verschillende varianten.
  • De meeste meubelstukken komen in een naturel patroon en een kinderstijl patroon.
  • Geen nieuwe vloertegels in Kinderkamer accessoires. Nieuwe vloer- en muren passen beter in grotere pakketten.
  • Helaas geen stapelbedden in dit accessoirespakket.
  • De nieuwe foto-decoratie komt in een aantal varianten. Je kunt geen eigen foto's eraan toevoegen.
  • Nieuwe kapsels voor jongens.
  • Het t-shirt met een sim erop is een boyband-fanshirt. Je kunt geen eigen foto's aan het shirt toevoegen. De Boyband zal ook op het nieuwe TV kanaal te zien zijn.
  • Dit accessoirespakket komt met eigen, nieuwe muziek.
  • De oranje monsterknuffel heet Coolala.
  • Er zijn 20 monsterkaarten te verzamelen. Elk monster onderscheidt zichzelf in traditionele kennis en plezier.
  • De verzamelkaarten zijn verkoopbaar voor sims met een eigen winkel. Zeldzame kaarten zijn meer geld waard. Ook kunnen kinderen de kaarten ruilen met andere kinderen uit de buurt.
  • Ook volwassenen kunnen de kaarten sparen, maar het spelen van het spel is alleen voor de kinderen. Ook de poppenkast is alleen door kinderen te gebruiken. Volwassenen kunnen wel naar de show kijken. Deze twee nieuwe activiteiten kunnen ook worden toegevoegd aan de 'Beleef het Samen' clubregels.
  • De poppenkast heeft 5 verschillende shows beschikbaar met verschillende poppen en achtergronden. Daarnaast werken kinderen aan hun sociale vaardigheid als ze een show opvoeren.
  • Fans van MySims zullen de agenten herkennen op het nieuwe Tv-kanaal en een aantal MySims duiken ook op in de Leegmonsters cartoon op TV.

Bron: Twitter accounts van: @SimGuruGraham ~ @SimGuruRuskii ~ @_Kayla133 ~ @_SofiaMia ~ @cinderellimouse ~ @daniel_willyan ~ @hernameispekka ~ @Howdy_Simmer ~ @ItsCallumBowyer ~ @johnnybraav0s ~ @Mattrio23 ~ @pascalio5 ~ @PatonKieran ~ @Sim_Cookie ~ @Sims_Online ~ @SimsWorld_IT ~ @Squikkette ~ @Sweet_Italy3 ~ @thesimlover01 ~ @Weealbet

Ondertussen is er ook een nieuwe livestream aangekondigd. Lees er hier meer over!

Town of Plumbobs
TOP Admin

23 Jun 2016, 18:58

Er zit een monster onder je bed in De Sims 4! Nee, echt waar!

Na de update van vandaag voor De Sims 4 moet je er niet van staan te kijken als er iets... monsterlijks... onder je bed ligt. Nadat we de patch samen hadden gesteld, hoorden we verschillende verhalen over kinderen die 's nachts wakker werden omdat ze enge, monsterlijke geluiden onder hun bed vandaan hoorden komen.

Ouders bewerend dat ze geen idee hebben waar hun kinderen het over hebben, maar spelen het spelletje mee door een 'afweermiddel tegen monsters' rond het bed te spuiten. Blijkbaar werkt dit goedje prima en houdt het griezelige monsters met tentakels op afstand en uit de buurt van de kleintjes!

Afbeelding

'Het is echt waar,' zeggen de kinderen! 'Sommige enge engerds houden zich schuil onder onze bedden!' Blijkbaar is deze griezel alleen 's nachts en voor kinderen zichtbaar. De doodsbange kinderen hebben er echter geen enkele moeite mee om gezinsleden te vragen om te helpen bij het verdrijven van de monster.

Maar sommige dappere koters hebben geprobeerd om met de griezelige griezel te communiceren. Want je weet maar nooit of je na een gezellig gesprekje wellicht vrienden kunt worden met het maniakale monster. Misschien is jouw nageslacht daar niet dapper genoeg voor... In dag geval kan je kleine spruit de 'Koolala de Verdediger Muurlamp' aan de muur hangen. Daar moeten enge monsters helemaal niets van hebben!

Welterusten... slaap lekker... en vergeet niet dat monsters flink balen van felle zonnestralen.

Brom: Thesims.com

Lenaflux
Oprichter
Badges: 5
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Meeting Hier vanaf het begin
De Oprichters

23 Jun 2016, 19:36

Ahhh, neeee, ik hou zo van stapelbedden D: Oh well, zo te zien zullen er wel genoeg positieve dingen zijn om mij tevreden te houden. Die verzamelkaarten lijken mij de max.
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Town of Plumbobs
TOP Admin

24 Jun 2016, 23:21

Afbeelding

De livestream is voorbij! Zo snel mogelijk zullen we informatie uit de livestream in dit topic plaatsen.
Maar, wil je de livestream terugkijken? Dat kan! Klik dan hier!