Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466
GeregistreerdCOLON 29 Februari 2016

Onthulling van De Sims 4 Kits

02 Mrt 2021, 19:40

De Sims 4 komt met een nieuw soort pakket type. Naast de grote uitbreidingspakketten, de medium gamepacks en de kleine accessoirespakketten, krijgen we nu de mini Kits.

Vandaag is de onthullingstrailer van de eerste paar online gekomen!

Gebruikers-avatar
ThePaperSim
Oprichter
BerichtenCOLON 2846
MedalsCOLON 14

Re: Onthulling van De Sims 4 Kits

03 Mrt 2021, 11:26

Ik hield de leaks op twitter sinds de 21e verjaardag update continu in de gaten, en toen wist ik nog niet zo wat ik er van moest vinden.
Nu dat ze daadwerkelijk uit zijn, en er een goed overzicht in de inhoud -en niet te vergeten, de prijs- is weet ik het nog steeds niet zo. :LOL:

Qua concept; mini sets met specifieke thema's, prima! Ik ben benieuwd wat ze er nog meer mee gaan doen!
Maar qua prijs had ik ze eerder op €4,- geschat / gehoopt.  :sad: Oh well, het blijft EA. :') 

Deze drie eerste kits zijn wel interessant tho, dus misschien dat ik toch zwicht. :opl: 
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

03 Mrt 2021, 15:06

Ja, toen ik er eerst over hoorde dacht ik meteen aan €5.. maar ik had 3 of 4 gehoopt. Het concept van die mini sets vind ik oprecht een leuk idee, maar EA verpest het nu zelf met de prijs. De meeste reacties die ik online zie gaan daarover. Als het €3 was geweest, was het toppie!

Ik vind ook de prijs vooral erg duur voor de eerste 2 packs. Eentje met alleen CAS spullen en eentje met alleen Koopmodus spullen. Tja, die kan je ook gratis als custom content fixen. Gameplay vind ik meer mijn geld waard!

Gebruikers-avatar
MissDiwy
Moderator
BerichtenCOLON 2076
GeregistreerdCOLON 17 Maart 2017
MedalsCOLON 15

04 Mrt 2021, 08:07

Het is een leuk idee, maar ik vind het ook aan de dure kant 
Het herinnert mij een beetje aan de Sims 3 manier alleen heten het nu kits en kun je niets los kopen.

Het ziet er wel leuk uit en de items zien er goed uit, maar ik hoop dat deze dan ook ooit in de uitverkoop komen.

Gebruikers-avatar
Myrthe
De Strever
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 12 April 2016
MedalsCOLON 7

04 Apr 2021, 21:40

Mrrrrm. Ik weet niet hoor. Ik vind het stofzuiger-verhaal wel grappig (al las ik op internet dat het weer niet helemaal goed werkt). De andere twee vind ik ook wel mooi maar niet interessant genoeg om nog extra voor te betalen, dan wil ik echt wel gameplay hebben.
Maar m'n grootste issue hiermee is: hebben we nu serieus, 6 jaar na de onthulling van dit spel, nog meer nieuwe manieren nodig om het spel uit te breiden? Ik had ook wel zonder het idee van "kits" gekund. 
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Matcha
Hoofd Moderator
BerichtenCOLON 3860
MedalsCOLON 15

05 Apr 2021, 01:25

Ik heb een tijdje nodig gehad om er een mening over te vormen, maar ja... Meer woorden dan "jammer" heb ik er eigenlijk niet voor. :mask:
Zou liever meer focus zien op het oplossen van problemen en het verdiepen van de gameplay in plaats van het uitbrengen van naar mijn mening niet zo interessante of essentiële content... Maar ja, het een levert geld op en het ander niet (direct). Wat doe je eraan.. :P

Ben wel benieuwd of en met hoeveel deze kits bij een sale eventueel afgeprijsd zouden worden.
Lees ≡HORIZON≡ | Matcha's Bouwsels | Daily Cup of Matcha - [365 - 3.0] |

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

05 Apr 2021, 01:38

Ik vrees voor een sale bij deze pakkettype. De accessoirespakketten komen al zo weinig in de sale vergeleken met de andere soorten packs.