Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466
GeregistreerdCOLON 29 Februari 2016

De Sims 4 Paranormaal Accessoires

05 Jan 2021, 19:48

De Sims 4: Paranormaal
Accessoires Pakket

Release: 26 januari 2021
Adviesprijs: €9,99

Ontmoet griezelige huisgenoten
Je gloednieuwe huis kan ook van iemand anders zijn als het een van de nieuwe spookhuiskavels is! Behaag de ondeugende geestjes om in alle vredigheid te relaxen, of laat ze herrie schoppen om de boel dag en nacht op stang te jagen.

Reinig je huis
Geen zin in je nieuwe kamergenoten? Guidry het spook geeft je graag advies. Verwijder vervloekte voorwerpen, voer een seance uit, praat met de doden en ontvang geschenken van geestjes! Je kunt zelf Bothilde de skeletassistent oproepen.

Kalmeer de geesten
Beheers de mediumvaardigheid en maak indruk op Guidry om een licentie als paranormaal onderzoeker te krijgen! Zodra je er klaar voor bent, kun je wat freelance klussen aannemen om ongewenste gasten voor andere Sims te verwijderen. Met alle toenemende mysterieuze activiteiten, is het aan jouw Sim om daar een einde aan te maken.

↬ Van De Sims 4 Paranormaal accessoires kwamen er op 5 januari teaserpuzzels online op Twitter:
Vandaag hebben negen SimGuru's op twitter een deel van een teaser gepost. Het gaat om deze Guru's: SimGuruRusskii, SimGuruPopcorn, SimGuruGraham, SimGuruBluru, SimGuruRomeo, SimGuruBat, SimGuruSalo, SimGuruFelix en SimGuruFrost.

Zij hadden allemaal een post met een gifje en samen vormen deze gifjes de teaser. Wij hebben voor jullie screenshots gemaakt van de teasers en deze in elkaar geknutseld. Dit is wat eruit komt:
Afbeelding

Wij hebben nog geen idee wat dit te betekenen heeft. Hebben jullie al wel een idee?

Deze openingspost is aangepast op 12 januari 2021 na de aankondigingstrailer.

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

Re: Teaser van de SimGuru's

05 Jan 2021, 22:28

Ik vraag me echt af wat het thema is en ook wat voor soort pakket het gaat worden. De groene kleur geeft mij accessoirespakketvibes  :err:

Gebruikers-avatar
MissDiwy
Moderator
BerichtenCOLON 2076
GeregistreerdCOLON 17 Maart 2017
MedalsCOLON 15

06 Jan 2021, 15:14

Het heeft spookjes dus misschien iets in de richting van een bovennatuurlijk pakket en het reveal is inderdaad wel de kleur van een accrssoirespakket

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

06 Jan 2021, 22:41

Het is inmiddels bekend dat het om een accessoirespakket gaat, en omdat die meestal een week na bekendmaking worden uitgebracht doe ik een gokje op dinsdag 19 januari. :P

Het topic is van De Sims 4 Algemeen naar het juiste subforum verplaatst!

Gebruikers-avatar
Froos
Sociaal Konijn
BerichtenCOLON 1299
GeregistreerdCOLON 20 Juni 2018
MedalsCOLON 8

07 Jan 2021, 00:50

Zit ik op spoken te wachten? Nee. Maar er zullen vast vele sims spelers zijn die hier dol enthousiast over zijn. Ik ben meer van de familie-gameplay ;) Sneeuwpret vond ik heel tof, maar dit...pfff :hmph:
Denk een soort ghostbusters ofzo. Niet mijn ding :sad:

Gebruikers-avatar
ThePaperSim
Oprichter
BerichtenCOLON 2846
MedalsCOLON 14

10 Jan 2021, 11:30

Op Twitter wordt vooral veel gespeculeerd over o.a. 'Happy Haunts', een van de mogelijke thema's van het afgelopen communitypakket.
Die is toen als tweede geëindigd, en ze hebben eerder gezegd dat ze concepten die niet gewonnen hebben later alsnog kunnen gebruiken.
Gameplay-opties voor Happy Haunts waren bijvoorbeeld een spokenjager carrière, een spookhuis kaveleigenschap en een "séance table & spirit board".
Dat is tot nu toe vooral speculatie, tho.

Ik weet niet zo goed wat ik van een spook-pakket moet vinden, tho...  :hmph: Ach, wie weet is het hartstikke leuk. Of iets compleet anders :opl:
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

10 Jan 2021, 22:26

Spookjager zijn en spookhuis is dan niet mijn ding. Misschien leuk om in oktober te gebruiken met Halloween. Seance tafel en spirit board lijkt me wel interessant om eens uit te proberen in gameplay.

Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466

Het De Sims 4 Paranormaal Accessoirespakket openbaart zich binnenkort!

12 Jan 2021, 19:26

Zet je schrap voor griezel-tastische tijden.

Opgelet Simmers, want er verschijnt iets gloednieuws voor jullie ogen: het De Sims™ 4 Paranormaal Accessoirespakket* is verkrijgbaar vanaf 26 januari, 2021!

Welkom in het nieuwe huis van je Sim! Tuurlijk, de vermelding zei ‘spookachtig’, maar iedereen weet dat het gewoon een mythe is. Toch?
En ’s nachts, ach… De lampjes flikkeren en werpen een schaduw over de voeten van je Sim. In een andere ruimte wordt een deur dichtgesmeten, ook al is er niemand anders thuis. En wat was dat voor geluid? Waar komt het vandaan? Dit wordt steeds raarder.
Oké, dus het blijkt dat sommige geruchten toch echt waar zijn. Deze spookachtige geestjes hebben als eerste hun intrek hier genomen en dat laten ze niemand vergeten.

Afbeelding

Mysterieuze runen en kleihanden verschijnen willekeurig terwijl er in de tuin tal van kruipende wijnstokken ontspruiten. De heilige kaars die je Sim ter bescherming heeft aangestoken, waait uit met nauwelijks een sliertje rook. Niemand weet waar die angstaanjagende pop vandaan kwam. Terwijl het huis vreemder en vreemder wordt, worden Sims steeds angstiger en raken ze in paniek.
Gelukkig hoeft jouw Sim dit niet alleen te doen! Er is een handige vriend die graag helpt: Claude René Duplantier Guidy (het spook). Deze ietwat flirtende verschijning biedt het geheim naar wederkerende rust aan. Onder zijn leiding leer je hoe je de spoken die een goede nachtrust verpesten kunt behagen.
Sommige spoken zijn speels, andere ondeugend, en een paar zijn ronduit nors. Als ze vervloekte voorwerpen achterlaten, probeer ze dan op te ruimen en te verwijderen. Bied geestjes cadeaus aan of probeer met ze te praten om ze te behagen. Als ze tevreden zijn, krijgen Sims misschien een cadeau en pakken de geestjes hun biezen. En anders is het tijd om de seancetafel in te schakelen.

Afbeelding

Seances dienen als een manier om te communiceren met het hiernamaals. Voer een seance uit om het humeur van de geestjes te bepalen, praat met de doden of voltooi een afschuwelijk ritueel. Daarnaast kunnen Sims Guidry oproepen voor extra hulp of Bothilde de skeletassistent opdragen om schoon te maken! Als je dit doet, bouw je de mediumvaardigheid van een Sim op. (Maar wees voorzichtig dat je zelf niet verdwijnt.)
Zodra een Sim diens angst overwint, de balans van het huis herstelt en het paranormale volledig beheerst, geeft Guidry het spook je de felbegeerde paranormaal onderzoeker-licentie. In principe kan je Sim een spookjager worden. Nee, spookvolger. Spookvernietiger? Jij bent toch niet bang voor spoken? Neem klussen aan als freelance paranormaal onderzoeker om andere Sims te helpen die met spookachtige verschijnselen te maken hebben en tegelijkertijd wat Simdollars te verdienen!

Koop het Det Sims 4 Paranormaal Accessoirespakket op 26 januari 2021 via Origin (voor Mac en pc), Steam, Xbox One en Playstation® 4 om aan een spooktastisch avontuur te beginnen!

*OM TE SPELEN HEB JE DE GAME DE SIMS 4 (LOS VERKRIJGBAAR) EN ALLE UPDATES NODIG. VOOR PC ZIE MINIMALE SYSTEEMVEREISTEN VOOR DIT PAKKET

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

Re: De Sims 4 Paranormaal Accessoires

13 Jan 2021, 03:12

Ik ben positief verrast! Ik ben erg benieuwd. De trailer komt ook op mij over alsof dit accessoirespakket een tientje waard is. Dat heb ik niet vaak bij accessoirespakketten.

Gebruikers-avatar
ThePaperSim
Oprichter
BerichtenCOLON 2846
MedalsCOLON 14

13 Jan 2021, 11:17

Ik ben ook wel positief verrast! :F Ik had niet de hoogste verrassingen, maar het ziet er heel uitgebreid uit voor een stuff pack.
Al denk ik niet dat ik dit pakket zo snel aan mijn collectie zal toevoegen. De stijl en gameplay zijn leuk, maar niet per se mijn ding.
Ben wel benieuwd naar de livestream, tho. :P 
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466

14 Jan 2021, 04:20

Afbeelding

Informatie van de SimGuru's

• Er is geen nieuw radiostation, maar er is waarschijnlijk wel nieuwe muziek toegevoegd aan het basisspel.
  • Er is een nieuwe emotie die je sims kunnen ervaren; bang/angstig, de inmiddels bekende term in het engels is scared. Sims krijgen nu deze emotie bij onweersbuien.
  • Er is een nieuwe beloningseigenschap die de bange emotie beïnvloed.
  • De nieuwe kaveltype kun je overal gebruiken waar je maar wilt.
    • Waarschijnlijk niet in Batuu.
  • De flikkerende lichten en de reactie van de sim daarop is niet alleen voor de trailer, maar zit in het pakket.
  • Toversims hebben een klein voordeel met dit pakket. Zij ontwikkelen de mediumvaardigheid sneller dan andere sims.
  • De geesten kunnen luchtig en grappig zijn, maar er kunnen ook momenten van gevaar zijn als je niet voorzichtig bent.
  • De paranormale onderzoeker is een actieve carrière en geen rabbithole. De taken bij de familie 'Pannenkoek' en 'van de Kerkhof' uit de trailer zijn voorbeelden.

Gebruikers-avatar
Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur
BerichtenCOLON 1466

22 Jan 2021, 19:25

Zometeen, om 20:00, gaan de dapperste SimGuru's (Conor, Rad, Frost & Ninja) op spokenjacht in De Sims 4 Paranormaal Accessoires!

Deze spullen komen naar Creëer een Sim met De Sims 4 Paranormaal Accessoires!

En ook een overzicht van de koop- en bouwmodus!

Gebruikers-avatar
ThePaperSim
Oprichter
BerichtenCOLON 2846
MedalsCOLON 14

23 Jan 2021, 21:52

Ik moet bekennen dat de livestream me een soort van bekeerd heeft... :mask: 

Naar wat ik heb gezien is de gameplay toch behoorlijk interessant en zijn de nieuwe meubels en kleding toch best wel leuk.
En ik weet al welke Sim perfect is voor dit pakket! ...niet dat ik daar echt tijd voor heb, atm. :opl: 

Sowieso is dit pakket er in ieder geveel weer eentje in de stijgende lijn qua stuff pack kwaliteit, zo lijkt het. :F 
Afbeelding

Gebruikers-avatar
Kympulse
Admin
BerichtenCOLON 5531
MedalsCOLON 24

23 Jan 2021, 22:24

Dit is zeker een pakket met kwaliteit. Normaal vind ik bijna ieder accessoirespakket de prijs van tien euro niet waard, dit is een van de weinige accessoirespakketten waarvan ik dat wel vind. :D

Gebruikers-avatar
Denise