Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: Laat weten wat jij in het nieuwste De Sims 4 Accessoirespakket zou willen zien.

17 Jan 2020, 12:17

Hmmm, ik had zelf op 'granny chic' gestemd omdat ik die set spullen wat gezelliger vond en wat meer anders dan wat we al hebben in het spel, maar op zich hebben alle stijlen wel spullen waar ik blij van word. Bolletjes wol, kasten met vakjes en een comfortabele stoel. :F
De gordijnen van Hobbyhemel zijn dan wel weer verreweg het leukst. Er is een dramatisch gebrek aan mooie gordijnen, dus yay! :spring:

Ik ben benieuwd naar de CAS-items!
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

XxRockyyxX
Hilarisch
Badges: 8
:
De Verzamelaar 1 Jaar Lid
Kusje erop? TOPper van 2019
Middelbare Scholier De 21e Eeuw

Re: Laat weten wat jij in het nieuwste De Sims 4 Accessoirespakket zou willen zien.

26 Jan 2020, 13:09

Simguru Ninja heeft iets gedeeld over het nieuwe pakket!
Afbeelding
Mijn favorieten zijn 1 en 12.
Ik probeer zo actief mogelijk te zijn op het forum

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

26 Jan 2020, 13:50

Ik huil een beetje want er zitten zoveel leuke tussen, maar ze kunnen natuurlijk niet het halve pakket vullen met mutsen. ;(
Persoonlijke favorieten zijn 7, 8, 12 en 20. Vooral 20. (Stem op 20, iedereen.)
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
Badges: 23
:
Meeting Manager De Verzamelaar
De Simmaking Expert 2 Jaar Lid
De Magnifieke Simmaker De Fanatieke Filmer

26 Jan 2020, 15:53

Ik vind 17 en 20 de leukste, maar net zoals Patrick zegt; je wilt niet alleen op de mutsen stemmen met deze pack. Ik twijfel of ik op beide wil stemmen of er slechts één uitkies.. Want ik gebruik echt weinig hoofddeksels en dan is het zonde om teveel stemmen daar aan te besteden.

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

27 Jan 2020, 19:40

De derde stemronde is nu open!

In deze stemronde kies je jouw favoriete Creëer-een-Sim concepten op basis van de grafische stijl van Hobbyhemel. De populairste items worden over verschillende categorieën verspreid voor een uitgebreide selectie binnen de Creëer-een-Sim opties.

Klik hier om naar de enquete te gaan en jouw stem uit te brengen!

Je hebt 15 stemmen en heel veel opties om uit te kiezen, verdeel je stemmen dus goed

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

27 Jan 2020, 19:46

Oef, ik blijf het toch lastig vinden om op deze manier op individuele items te stemmen. Maar ik heb een aantal leuke weten te kiezen. :F
Hopelijk gaat de CC-community er creatief mee aan de haal, en zal een deel van de concepten die niet gekozen wordt als CC gemaakt worden. :P 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
:

28 Jan 2020, 01:19

Ik vond het ook lastig. Wel eventjes bezig mee geweest. Ik heb wel geprobeerd om bij bijna alle "categorieën" iets te kiezen, al zijn mijn meeste stemmen naar de volwassen dames gegaan. Bij mannen vond ik veel dingen niet leuk of vernieuwend genoeg.

De items voor honden en katten heb ik geen enkele stem gegeven. Een accessoirespakket is te klein om mijn stem aan iets te geven waarvoor je...
1. een andere pack nodig hebt om er überhaupt gebruik van te kunnen maken
2. ik echt maar 1 of 2 keer heb gebruikt.

Ik ben benieuwd wat er uit gaat komen straks als alle stemmen binnen zijn! :O

Francesca Van Reek
De Dreuzel
Badges: 1

28 Jan 2020, 16:09

Ik ga voor Happy Haunt  en ik hoop dat ik daneen echt Halloweenfeest kan organiseren in mn game want dat mis ik echt 

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

28 Jan 2020, 17:39

Ik heb op geen enkele muts gestemd, (sorry not sorry @
ThePaperSim
:mask: ). Best wel erg eigenlijk, want een muts is natuurlijk bij uitstek iets om te breien, maar persoonlijk gebruik ik ze nooit. En ik ben ervan overtuigd dat er al heel veel mensen stemmen op mutsen, dus ik ben voor wat leuke kledingstukken gegaan waarvan ik hoop dat ze er in komen. :love:
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Jur_Simmer
Altijd Online
Badges: 9
:
"Ik was erbij!" Meeting
1 Jaar Lid Kusje erop?
De Gulle Gever De 21e Eeuw

28 Jan 2020, 19:07

Francesca we zijn nu al bij ronde 3. Happy Haunts is al afgevallen. Het thema is Knutselen en Kunst geworden met als gamplay feature: breien.

Je kan trouwens met de Sims 4 griezelige accessoires en/of de Sims 4 jaargetijden Halloween al vieren!
Eat
Sleep
Play Sims
Repeat

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

14 Feb 2020, 23:40

De resultaten van de derde stemronde onthullen dat breisels hartstikke hip zijn
Ga er lekker voor zitten met deze nieuwe CES-voorwerpen

Op dit moment zijn we volop bezig met het verwerken van de stemresultaten van De Sims™ 4 Community voor het nieuwe Accessoirespakket. Als community hebben jullie je favoriete spelonderdeel (Breien!) en een grafische stijl (Hobbyhemel!) voor het pakket gekozen. In de derde stemronde keken we echter naar de specifieke onderdelen die jullie terug zouden willen zien bij de kledingkeuzes van Creëer-een-Sim.

Ondertussen hebben we de gegevens verwerkt, de selecties afgerond en hebben we een informeel intern goedkeuringsproces doorlopen om te zorgen dat het aanbod van het pakket in balans is. Uit de indrukwekkende 92 stuks CES-voorwerpen die we jullie ten keuze hebben gesteld, hebben we de beste vijftien stukken geselecteerd die je hieronder ziet. (Sommige zijn zelfs in de game te bewerken!)

Tromgeroffel... en dit zijn dan de kledingopties die op worden genomen in het nieuwe Accessoirespakket:

Afbeelding

In de komende weken zullen onze conceptuele vormgevers meer grafische stijlen creëren voor de volgende stemronde, die begin maart van start gaat. In deze ronde kun je ons helpen met de voorwerpen waarmee we verder gaan. Tot die tijd kun je beginnen met het plannen van de perfecte outfits voor je Sims om in te knutselen!

Bezoek de forums van De Sims, volg ons op Twitter en Instagram, like ons op Facebook, abonneer je op ons YouTube-kanaal en schrijf je in voor De Sims 4-nieuwsbrief om op de hoogte te blijven en te speculeren over de voorwerpen die in de volgende ronde aan bod komen.

Tot ziens in maart bij de vierde stemronde!

Kympulse
Admin
:

15 Feb 2020, 13:43

Ik weet niet precies meer waar ik allemaal op had gestemd maar herken niet heel veel dingen ervan terug. Degene die ik zeker weet en terug herken van waar ik op gestemd heb zijn 41, 70 en 80.

Het ziet er uit als een leuke en gevarieerde collectie aan items. Ik mis alleen een bepaalde rok die bij de dames zat en die het dus blijkbaar niet heeft gehaald. Daarvan vind ik het wel jammer.

Kimmetje
De Basisspeler
Badges: 3
:
1 Jaar Lid Middelbare Scholier
Vrouw

16 Feb 2020, 13:35

Heel veel kledingstukken waar ik op had gestemd zitten er bij dus ik ben erg blij! Er zitten maar 2 dingen bij die ik echt niet mooi vind en dat is positief want vaak is dat veel meer :LOL:. Ik ben erg benieuwd hoe de kleding er uiteindelijk uit gaat zien in het spel.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf

16 Feb 2020, 16:11

Hmmmm... Ik vind de uiteindelijke selectie niet heel denderend. Er zaten hele leuke ontwerpen bij die het niet hebben gered, zoals een paar rokjes en superleuke mutsen, en dat is erg jammer. Nu zag ik toevallig op Tumblr een initiatief voorbijkomen dat mensen aanspoorde om de niet gekozen items als CC te maken, en hopelijk gebeurt dat ook.
Al moet ik ook zeggen dat er in deze selectie wel wat leuke items zitten. 

Ik ben in ieder geval heel benieuwd naar de meubel-stemronde! :F 
Afbeelding

ZoraisKoekoek
De Nachtbraker
Badges: 3
:
2 Jaar Lid 1 Jaar Lid
Hier vanaf het begin

20 Feb 2020, 13:51

Ik heb het niet erg gevolgd allemaal, maar wat mij nu opvalt is dat het mutjes dat is gekozen, niet erg spectaculair nieuw is. Tot nu toe heb je al een paar van dit soort mutjes met oortjes en/of dieren. Ze hadden beter een heel nieuw iets exemplaar kunnen kiezen (zoals 18 OMG VIKING JA!)