joeymax1
De Nachtbraker
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

Re: De Sims 4 'Realm Of Magic'

20 Aug 2019, 17:05

Omg heksen aaah en de 10de september aah :F
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

20 Aug 2019, 17:28

Afbeelding

De Sims 4 Magisch Rijk komt eraan

ToverSim klinkt betoverend.

Houd jij van magie? En toveren? Neem je het graag op tegen vrienden om te kijken wie de meeste kunstjes kan? Of heb je ooit met een toverstokje gezwaaid, maar pakte dat niet helemaal uit zoals verwacht?

Dan hebben we wat nieuws voor je, Simmer. Of beter gezegd, we hebben wat nieuws voor je Sims! Deze brouwt al een tijdje en we hopen dat je betoverd zult worden door De Sims™ 4 Magisch Rijk*, dat vanaf 10 september te spelen is op PC en Mac en vanaf 15 oktober 2019 op consoles. Lees verder om alles te weten te komen over dit bovennatuurlijke pack.

Welkom in Glimmerbrook
Het is een rustig plaatsje. Met vriendelijke gezinshuizen. Plekken om te chillen. Een dik bos met een geheimzinnig pad. Wacht, wat is daar nou, Simmer? Waar zou dit niet-zo-heel-geheime pad heen kunnen leiden? Als je Sim een beetje avontuurlijk is aangelegd, moét dit natuurlijk onderzocht worden. En wat je Sim zal ontdekken is een wereld die je nog nooit eerder bent tegengekomen in De Sims 4. Maar eerst even een waarschuwing: zodra je Sims door het portaal gaan, kunnen ze deze betoverende wereld niet meer ongezien maken. En zullen ze ook zeker niet weggaan voordat ze een paar spreuken hebben geleerd!

Toverkunstig
Over spreuken gesproken, van wie kun je die nu beter leren dan de allerbeste? Eenmaal door het portaal kunnen je Sims tovenaars ontmoeten die ze het een en ander bij kunnen brengen. Daarnaast kunnen je Sims experimenteren met een enorme ketel, spullen verzamelen om interessante drankjes te brouwen en hun vaardigheden zelfs meten tegen die van andere aspirerende toverSims. Dit wordt leuk. Tover-tastisch leuk!

Betoverende outfits
Het verzinnen van spreuken is best leuk, maar daar hoort wel een bijpassende look bij. Zo kunnen je Sim mantels aantrekken, nachtelijke gewaden, accessoires en meer om bij de andere toverSims te passen, of zich juist te onderscheiden. Wat zullen jouw Sims dragen als ze het recept voor een liefdesdrankje onder de knie hebben, of die ene uitdagende missie hebben voltooid? De keuze is aan jou!

MissDiwy
Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

20 Aug 2019, 21:01

Dit ziet er echt heel tof uit!
Dit is echt in mijn straatje magie, magische poort, bezems, toverstokjes en een gigantische ketel :hart:

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

20 Aug 2019, 21:33

Oooh! Ooooooh! Dit is exciting! :love: Het ziet er in ieder geval super fancy en cool uit! :F 
Ik ben heel erg benieuwd naar de eerste livestream om het toch wat meer in 'echte' actie te zien.
Maar ik ben heel erg enthousiast! :D 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Thebajandutch12
Luie Lama
Badges: 5
:
Team Instinct De Bonsai
Middelbare Scholier De 21e Eeuw
Man

20 Aug 2019, 22:28

omg jaaaaaa! ik zat echt te stuiteren op mn stoel! :spring: normaal ben ik een familie speler maar dit was echt fantastisch ik had echt harry potter feelings! ik ben dan ook een super erge harry potter fan, maar kan niet wachten! :party:
Afbeelding

Froos
Wie is er online?
Badges: 5
:
1 Jaar Lid Coole Creator
TOPper van 2019 De Fotograaf
TOPper van 2018

20 Aug 2019, 23:22

Ik ben heel erg benieuwd naar deze gamepack. Na het zien van de trailer heeft EA zo te zien het beste voor het laatst bewaard :spring:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

Re: De Sims 4 Magisch Rijk

21 Aug 2019, 13:03

Afbeelding

De Sims 4 Magisch Rijk: SimGuru Q&A

Algemeen
  • Deze gamepack komt met twee nieuwe doelen voor jouw sim.
    • Er is een doel die zich richt op alchemie / toverdrankjes.
    • Er is een doel die zich richt op spreuken en energie.
  • Er is een eigenschap genaamd 'De Magische Bloedlijn'.
    • Je sim krijgt dit als een van je ouders een toversim is.
    • Je kunt dan op latere leeftijd een toversim worden.
  • Er zijn twee nieuwe werelden.
    • De eerste wereld is een woonwereld genaamd Glimmerbrook.
      • Deze wereld is met 5 kavels qua formaat te vergelijken met Forgotten Hollow uit De Sims 4 Vampieren.
    • De tweede heet Magisch Rijk.
      • Deze wereld staat niet in het overzicht van werelden. Deze wereld is te bereiken via het portaal, een spreuk of een Glimmersteen die iedere toversim krijgt.
      • Je kunt niet wonen in Magisch Rijk. Maar plaats gerust een bed op de kavel. Met de 'bb.enablefreebuild' cheat is het mogelijk te bouwen op de kavel.
      • Er is een aangepaste dag en nacht cyclus.
      • Het Magische Rijk is omgeven door een wervelende draaikolk van magie. Jaargetijden kunnen hier niet doorheen komen.

Afbeelding

Creëer een Sim items
  • Nieuwe kapsels.
  • Divers aantal aan nieuwe accessoires speciaal voor toversims.
  • Geen nieuwe gezichtsbeharing.
  • Geen nieuwe hoofddeksels.
  • Geen capes of mantels.

Magie
  • Magie is een geheime kunst die toversims alleen uitoefenen in het Magische Rijk. Met jouw eigen sim kun je overal magie laten uitoefenen.
    • Pas wel op waar je magie uitoefent. Niet elke sim zal hier goed op reageren.
  • Er zijn 24 spreuken, 15 toverdrankjes en verscheidene vloeken.
    • Een van de spreuken is een transformatie spreuk.
    • Een van de spreuken is een 'Copypasto' spreuk om items te kopiëren zoals toverdrankjes.
    • Een van de spreuken is een 'Inferniate' spreuk om brand te stichten.
    • Een van de toverdrankjes is om onsterfelijk te worden.
  • Spreuken kunnen invloed hebben op het reputatie systeem.
  • Magie komt in vier stijlen.
    • Praktisch, Ondeugend en ongetemd. Dit zijn de stijlen die de drie wijzen hebben.
    • De vierde stijl is alchemie. Dit is de kunst van het maken van toverdrankjes.
  • Jouw sim kan elementen uit diverse stijlen hebben, of volledig voor één stijl gaan. De keuze is aan jou!

Afbeelding

Magische Items
  • De glimmersteen die iedere toversim krijgt ziet eruit als een kristallen en is alleen te vinden in de inventaris van jouw toversim.
  • Vliegende bezems werken ook buiten het Magische Rijk. Zodra een bezem in het inventaris van jouw sim is kun je de bezem instellen als jouw voorkeur reismethode.
    • De bezems werken hetzelfde als vleermuizen uit De Sims 4 Vampieren. Je vliegt uit beeld van de vertrekkende plek en vliegt in beeld op de plek waar je naartoe wilt.
  • Er zit geen magische kwaliteitsverschil tussen de verschillende bezems en totemdieren. Kies gerust wat je het leukste vind voor jouw sim.
  • Alleen toversims kunnen de ketel gebruiken om drankjes te brouwen. Maar alle sims kunnen de ketel gebruiken voor het bereiden van onder andere macaroni met kaas of chili.
    • De ketel komt in twee vormen. Een normale met normaal vuur en een magische met magisch vuur. Beide ketels werken met het 'Buiten het Netwerk' kaveleigenschap.
    • Je kunt geen toverdrankjes maken op het fornuis.

ToverSim
  • Je kunt een toversim maken in 'Creëer een Sim' of vraag het één van de drie wijzen voor "The Right of Ascension". (Google Translate: Het recht op Hemelvaart)
  • Jouw sim zou via de persoonlijke quiz in Creëer een Sim een toversim kunnen worden.
  • Een toversim heeft maar één vorm. Dus geen menselijke en occult vorm zoals we gewend zijn bij de aliens van 'Aan het Werk', vampiers van 'Vampieren' en zeemeersims uit 'Eiland Leven'.
  • Toversims verouderen net zo snel als reguliere sims.
  • Alleen toversims kunnen magie leren.
  • Je kunt geen toversim zijn en tegelijktijd een andere occult zijn.
  • De progressie van toversims werkt hetzelfde als die van vampiers.
    • Net als vampieren is er een krachten en vloeken systeem.
      • Een toversim kan maximaal drie vloeken bij zich dragen.
    • Er is ook een spreukenboek die spreuken en toverdrankjes bijhoudt die je sim geleerd heeft.
  • Als je de limiet van jouw toversim opzoekt, kan Magere Hein zomaar op de stoep staan.
  • Als toversim kun je diverse toverstokken, bezems, spreuken en totemdieren kiezen. Je kunt er zelfs voor kiezen om magie uit te oefenen zonder toverstok.
  • Kinderen kunnen de Magische bloedlijn in zich hebben, maar ze zijn te jong om volledig de Magische kunst uit te kunnen voeren. Zodra ze tiener worden realiseren ze zich hun volledige magische potentie.
  • De grafsteen en urns van toversims zien er anders uit.

Afbeelding

Totemdieren
  • Als toversim kun je diverse totemdieren hebben, maar je kunt er maar één tegelijkertijd oproepen.
  • Totemdieren nemen niet een van de acht plekken in die een huishouden mag hebben.
  • Je kunt totemdieren een naam geven.
  • Er zijn diverse totemdieren om uit te kiezen.
    • Je kunt kiezen voor een uil of een kraai.
    • Het Bubalus leegtewezen uit De Sims 4 Kinderkamer Accessoires kwam terug als knaagdier in De Sims 4 Mijn Eerste Huisdier Accessoires. Een aantal andere leegtewezens zullen als totemdier verschijnen in deze gamepack.
    • Als je De Sims 4 Honden en Katten hebt, kun je jouw huisdier totemdier laten worden.
  • Op honden en katten na kunnen totemdieren niet gecreëerd worden in CAS, maar zijn ze te vinden en verzamelen in de wereld.
  • Een totemdier met een coole fonkeling, zweeft achter jouw sim aan. Je kunt dit vergelijken met de drone uit De Sims 4 Word Beroemd.
  • Totemdieren helpen om de Magische energie van jouw toversim te conserveren.
  • Een totemdier beschermt jouw toversim tegen de dood.
  • Je kunt totemdieren eropuit sturen om magische ingrediënten te verzamelen.
  • De kristallen bollen die je ziet in de trailer zijn voor de totemdieren. Je kunt ze vergelijken met Pokeballs van Pokémon.

Nog meer informatie
  • Er zijn geen nieuwe vaardigheden.
  • Er zijn geen nieuwe maaltijdrecepten.
  • De kas is geen kavel, maar een gebied waar je verzamelobjecten kunt vinden, zoals nieuwe planten die gebruikt kunnen worden bij het brouwen van toverdrankjes.
  • Er zijn twee nieuwe plantjes genaamd Valeriaanwortel en Mandragorawortel.
  • Als jouw sim niet door de magische portaal gaat, zal jouw sim niet zijn of haar magie ontketenen.
    • Iedere sim kan door de portaal.
  • Simmers die De Sims 4 Aan het Werk hebben kunnen de nieuwe magische items verkopen in winkels.

Opvallend
Op de vraag of er nieuwe soorten trappen komen, zoals de wenteltrap was het antwoord van SimGuruRomeo:
"Hmmm ... dat is een bijzondere vraag. Waarom zou je zoiets vragen .........?"

Livestream
Op vrijdag 6 september zullen SimGuru's live gaan op het Twitch kanaal van The Sims om De Sims 4 Magisch Leven aan iedereen te laten zien.

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

21 Aug 2019, 15:30

Ooooh.. Ik ben echt enthousiast over deze gamepack. In het algemeen ben ik een realistische gameplay speler, maar zo nu en dan een uitstapje maken naar iets anders heb ik absoluut geen problemen mee :P Helemaal niet met magie :love:

Ik ben erg nieuwsgierig naar het krachten en vloeken systeem. Ik zat hier al op te hopen, want ik vind dat zo'n toffe toevoeging aan Vampieren, dat je allerlei soorten vampiers kunt maken. Nu kun je dus ook allerlei soorten toversims maken met hun eigen mixje aan krachten en vloeken.

En die magische bloedlijn... Klink erg interessant! :O :!:

joeymax1
De Nachtbraker
:
1 Jaar Lid

21 Aug 2019, 15:40

Hoe meer ik er over lees hoe leuker hoe ik het pakket lijk te vinden echt cool
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

21 Aug 2019, 17:15

Ik ben hyped! Alle informatie laat het alleen maar beter klinken. :F Ik ben wel benieuwd naar het item-overzicht.
Voor zover ik kan zien zijn de nieuwe CAS-items en meubelstukken erg... speciaal. Kom maar op met die stream, dan!
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kimmetje
Altijd Online
Badges: 4
:
De Wisseltrofee 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

23 Aug 2019, 11:41

Met het zien van de trailer was ik niet super enthousiast, omdat ik iets totaal aders in mijn hoofd had voor dit pack :/. Ik dacht dat het ook weerwolven, feeën etc zouden hebben. Toen de reactievideo’s kwamen werd ik het al wel wat enthousiaster, maar ik had nogal veel vraagtekens. Dus ik dacht nou ik zal het wel zien hoe het er echt uit ziet als er video’s over worden gemaakt wanneer hij uit is. Maar nu ik hier wat meer dingen heb gelezen en net het stukje van de Q&A door heb gelezen heb ik minder vraagtekens (maar nog steeds wel genoeg :LOL:) en ben ik een stuk enthousiaster! 
Ik vind het erg jammer dat je niet in de magische wereld kan wonen, want dat doe ik altijd met mijn vampieren en dat vind ik altijd super leuk. De wereld vind ik er wel al mooi uitzien (beide). En dat je geen last van de heksen hebt in de andere werelden vind ik ook erg handig. 
Dat het het zelfde systeem heeft als de vampieren vind ik ook erg tof. En ik ben erg benieuwd naar hoe de 4 stijlen van magie gaan zijn en zich ontwikkelen (als ze dat doen). 
Naar de meubels en kleding ben ik erg benieuwd, ik hoop dat er ook wat neutrale kleding en meubels bij zitten, dus niet zoals bij het vampieren uitbereidingspakket
Dus kortom ben ik nog een beetje afwachtend, maar vind ik het wel leuk.

joeymax1
De Nachtbraker
:
1 Jaar Lid

23 Aug 2019, 13:10

Je moet rekening houden met het feit dat dit een game pack is en ze daarom maar één  ding kunnen doen als het een uitbreiding pack was dan was ik ook teleurgesteld geweest 

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

23 Aug 2019, 14:05

Ik ben juist blij dat dit een gamepack is. :D Uitbreidingspakketten zijn inderdaad groter met meerdere onderwerpen onder één thema. Maar die onderwerpen zijn niet zo gedetailleerd als één onderwerp uit een gamepack. Deze toversims en ook de vampiers van De Sims 4 waren nooit zo uitgebreid geweest als ze in een uitbreidingspakket hadden gezeten.

XxRockyyxX
Chips en Cola
Badges: 7
:
1 Jaar Lid Kusje erop?
TOPper van 2019 Middelbare Scholier
De 21e Eeuw Vrouw

26 Aug 2019, 14:10

Omdat ik op vakantie was heb ik het niet echt gevolgd, maar nu ik dit zie heb ik er echt zin in.
Dit word wel een pakket die ik niet vaak ga gebruiken..
Ik probeer zo actief mogelijk te zijn op het forum

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

05 Sep 2019, 20:52

Het wereldicoon en een afbeelding van de kaart van Glimmerbrook zijn gevonden tussen de bestanden van de patchupdate van vandaag. Wat vinden jullie van deze afbeeldingen?

Afbeelding

Afbeelding

Bron: SimsCommunity
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |