Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

De Sims 4 Magisch Rijk

08 Jun 2019, 21:35

Afbeelding

De Sims 4: Magisch Rijk
Game Pack

Release: 10 september 2019 computer | 15 oktober 2019 console
Adviesprijs: €19,99

Ontdek de buurt
Er wacht een bovennatuurlijke wereld op je Sims en als ze eenmaal op het geheime portaal stuiten, wordt de ware magie pas onthuld. Voer acties uit met totemdieren, spreek spreuken over de Sims om je heen uit en brouw drankjes voor vrienden en vijanden.

Leer toveren
Lees klassieke werken, zorg dat toverexperts je Sim trainen en word een toverSim door een missie te voltooien. Verzamel en spreek spreuken uit om Sims te laten vechten, eten te maken of zelfs anderen in voorwerpen te veranderen. Maak drankjes om Sims verliefd te laten worden, ongewenste vloeken te verwijderen of voor eeuwig en altijd te leven!

Kies jouw totemdier
Een etherisch wezen, of beschermer, zal jouw Sim helpen om de toverSim te worden die hij of zij wil zijn. Roep als persoonlijke beschermer een draak, fee of totemdier op die het beste bij de persoonlijkheid van je Sim past en bedenk een creatieve naam.

Kies voor een betoverende look
Zwaai je toverstokje in de meest bijzondere outfits. Zo zijn er overdreven ensembles voor het roeren in de ketel en iets subtielere versies voor het uitspreken van nieuwe spreuken. Verzamel toverstokjes en bezemstelen om de look helemaal af te maken en richt ruimtes in met betoverende voorwerpen.

Meer informatie?

↬ De Sims 4 Magisch Rijk werd op 8 juni aangekondigd op EA Play:
Tijdens de EA Play livestream bekend gemaakt dat er deze herfst een gamepack gaat komen met de Engelstalige naam 'Realm of Magic'. Vrij vertaald: Rijk van Magie / Magisch Rijk. Deze gamepack komt in de herfst van 2019 uit. De herfst gaat officieel van start op 23 september.

Matcha
Hoofd Moderator
Badges: 14
:
De Auteur 2 Jaar Lid
De 365 De Plumbob
De Fotograaf De Gulle Gever

Re: De Sims 4 'Realm Of Magic'

08 Jun 2019, 22:05

Njaaaa! Ik ben hier toch blijer mee dan verwacht! En we weten alleen nog maar de naam.. :LOL:
Ik vraag me af wat voor wezens er in zitten, áls het er überhaupt al meer zijn dan heksen/tovenaars...
Afbeelding
Lees Horizon | Matcha's Bouwsels | Matcha's Expo |

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

08 Jun 2019, 22:14

Ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan dat dit pakket heksen en tovenaars zal hebben, anders komt EA op de Twitter brandstapel :LOL:

Ik hoop dat ze in ieder geval dat toffe systeem krijgen wat vampieren ook hebben. Dat je verschillende soorten krachten kunt kiezen en daardoor verschillende type heksen en tovenaars kunt maken. Of er eventueel nog andere levensvormen in gaan zitten. Ik twijfel. Het is een gamepack en geen uitbreidingspakket.

Dit lijkt mij, ook al weten we inderdaad alleen de naam :P een leuke gamepack. Maar dit is wel het type gamepack voor mij waar ik een tijdje helemaal in kan verdiepen.. en dan heb ik het wel weer gezien. Ik ben toch meer een realistische speler. Maar ik laat me graag verrassen met meer info. Al moeten we daar denk ik nog enkele maanden op wachten.

ThePaperSim
Grafisch Moderator
Badges: 12
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

08 Jun 2019, 23:05

Yaaaass! Dit is nou goed nieuws! :F 

Ik heb eigenlijk nooit veel gespeeld met de tovenaars (of überhaupt bovennatuurlijkheden) in De Sims 3 (of überhaupt veel van de pakketten van De Sims 3), maar conceptueel vind ik ze super interessant. Magie en toveren en die dingen zijn sowieso al leuk, dus ik ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen! Realm of Magic klinkt in ieder geval wel een stuk uitgebreider dan 'Vampires', dus ik vraag me af of hoe de focus van het pakket gaat liggen. Ach, genoeg speculatietijd tot de herfst. :LOL: ;( 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

MissDiwy
Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

09 Jun 2019, 09:19

Dit lijkt me echt superleuk, wat meer magie kun je altijd gebruiken in je leven toch? ;)
Ben benieuwd wat er allemaal in dit pack gaat zitten, wacht nu ongeduldig op meer informatie

XxRockyyxX
Chips en Cola
Badges: 7
:
1 Jaar Lid Kusje erop?
TOPper van 2019 Middelbare Scholier
De 21e Eeuw Vrouw

09 Jun 2019, 10:28

Deze pack lijkt me echt leuk. Ik hoop echt dat er tovenaar enzo komen. Ben echt heel benieuwt.
Ik probeer zo actief mogelijk te zijn op het forum

Kimmetje
Altijd Online
Badges: 4
:
De Wisseltrofee 1 Jaar Lid
Middelbare Scholier Vrouw

09 Jun 2019, 20:24

Mij lijkt dit pakket ook erg leuk! Ik hoop echt op tovenaar en heksen en ook wel weerwolven (dat hoop ik meer dan dat ik echt denk als je naar de titel kijkt). Ik hou heel erg van de magische dingen, dus ik ben erg benieuwd wat voor magische wezens er inkomen!

joeymax1
De Nachtbraker
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

26 Jun 2019, 08:26

Ik weet niet of iemand al op Twitter heeft gekeken er is een plaatje op de simgurus hun Twitter dat verwijst naar het pakket 

(Kan foto niet vinden) 
Maar op die foto is te zien dat 2 sims bang zijn van een andere sim en die andere sim is geblurd maar als je in de 2 sims hun denk wolkjes kijkt ziet het eruit als een weerwolf  maar is slechte kwaliteit dus kan niet Zeker zijn
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

mipjip
De Tragische Clown

10 Jul 2019, 15:06

het zou dan wel leuk zijn dat het beetje op sims 3 bovennatuurlijk lijkt met meer verschillende wezens in het spel
maar we wachten af 

Myrthe
De Schaduwagent
Badges: 7
:
Kusje erop? 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid TOPper van 2016
De Bonsai De Wandelende Encyclopedie

10 Jul 2019, 15:42

Ik ben benieuwd hoe dit pack eruit komt te zien! Bovennatuurlijk was wel één van mijn meest gebruikte uitbreidingen in de Sims 3... maar dit is een game pack dus ik kan me niet voorstellen dat het net zo uitgebreid gaat worden. Ben benieuwd naar meer info  :idee:

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

19 Aug 2019, 18:21

Er is een teaser verschenen op de twitter van De Sims (klik). Daarin staat een link naar een video die morgen 20 augustus om 17:00 uur in première gaat.
De titel van de video is MAGICAL NEWS COMING SOON, oftewel er komt magisch nieuwe aan!
Afbeelding

Thebajandutch12
Luie Lama
Badges: 5
:
Team Instinct De Bonsai
Middelbare Scholier De 21e Eeuw
Man

19 Aug 2019, 18:43

woow zo snel na meeeeeehchino ben erg benieuwd en heb wel hoogte verwachtingen.
Afbeelding

MissDiwy
Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

19 Aug 2019, 18:54

Ik ben erg benieuwd naar dit pakket, ik hou namelijk van magie en magische dingen
Ik ben ook erg benieuwd waar deze poort naartoe gaat, zou het een nieuwe wereld zijn?

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

19 Aug 2019, 20:10

Snel Realm of Magic erachteraan knallen zodat men weer enthousiast wordt na Mehhhschino? :P Ik ben heel benieuwd! 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

19 Aug 2019, 22:49

Wow.. Ik had dit niet zo snel na Moschino al verwacht. Eerlijk gezegd had ik pas begin / midden september iets verwacht van dit pakket te horen met een release in oktober. Maar nu zou het zomaar eens een september release kunnen zijn.

Oké, ik ga weer een gok wagen naar de releasedatum :LOL:

De herfst begint op 23 september, dit pakket werd op EA Play aangekondigd als herfst release en de enige herfstige dinsdag in september is de 24e. 1 Oktober zou misschien ook nog wel kunnen maar dan zit er wel heel veel tijd tussen de aankondiging en release voor een gamepack zijnde.. Dus ik gok 24 sep. :P

Dit is trouwens geen Game Changer voorkennis, maar echt een eigen gok ^^