• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: De Sims 4 StrangerVille

21 Feb 2019, 21:19

Online verschijnen er al artikelen die spoilers bevatten over de geheimen van StrangerVille. Houd er rekening mee dat er simmers zijn die dit misschien zelf willen ontdekken en er niet onverwachts mee willen worden geconfronteerd in dit topic.

Wil jij er toch iets van delen / er iets over zeggen? Gebruik dan de spoiler-feature.

Spoiler!
Dit doe je door (bij het tekstvlak om een nieuwe reactie te schrijven) op het zwarte vierkantje met witte streepjes te drukken. Je tekstvlak wordt dan zwart (met witte letters). De spoiler-feature staat niet in de menu opties, maar moet je zelf typen. Een spoilercode open je met [spoi.ler] en sluit je met [/spoi.ler]. Dit is uiteraard zonder het puntje er in. Die heb ik er nu in gezet zodat de code leesbaar is in plaats van dat het forum de spoiler feature activeert ;) Let op: Je kunt maar 1 spoiler per post toepassen!

Ik wil het namelijk zelf ontdekken :spring:

Jur_Simmer
De Driewieler
Badges: 6
:
Kusje erop? De Gulle Gever
De 21e Eeuw Middelbare Scholier
Man De Bonsai

22 Feb 2019, 10:54

Hey iedereen, in deze post laat ik jullie meer weten over de Sims 4 StrangerVille. Sommige dingen zullen spoilers zijn, ik zal ze afdekken. De mensen die ze toch willen zien kunnen er dan op klikken om het alsnog te zien! 
Sommige onderdelen komen van: Sims Community 

We hadden gisteren al de nieuwe kaart besproken, maar nu is ook het logo van de nieuwe wereld beschikbaar. Hieronder zie je hem:
Afbeelding
Hieronder staat de tekst die je krijgt te zien als je je game voor het eerst opstart als je StrangerVille hebt geïnstalleerd, daaronder staan de tips die in ladingschermen worden getoond tijdens het spelen.  (Dit is vertaalt vanuit het Engels, kan in het Nederlands anders zijn)
Spoiler!
Het intro scherm
Welkom bij StrangerVille! - "Een schijnbaar normale wereld gehuld in geheimhouding. Kijk hoe de wereld voor je verandert terwijl je dieper en dieper in het mysterie graaft. Ontrafel zijn geheimen voor de wereld, word verliefd op zijn charme. "
Begrepen - "Word lid van de geheel nieuwe militaire carrière, waar je Sim een Grand Marshall kan worden. Of neem misschien het pad van een geheime operator om gaten te houden in verdachte (of misschien niet die verdachte * wink *) Sims in de wereld. "
Laat geen steen on omgedraaid - "Met de nieuwe StrangerVille Mystery levensdoel staan je Sims voor het onderzoek. Kunnen je Sims onthullen wat er werkelijk achter de stad aan de hand is? "
Geheim Lab - "Plaatselijke bewoners zeggen dat sinds het Secret Lab werd gebouwd, de stad ... raar deed. Maar de enige manier om erachter te komen is om het te onderzoeken! Doorkruis de laagste niveaus van het geheime lab en zie wat zich achter het gordijn verschuilt. "

De tips
De Curio Shop heeft veel moeilijk te vinden items die nuttig kunnen zijn in uw onderzoek.
Verloren voelen? Chat met de inwoners van StrangerVille en zie wat ze weten!
In StrangerVille was het niet meer hetzelfde sinds het geheime lab in de krater werd gebouwd ...
Je Sim moet misschien vrienden worden met de StrangerVille-inwoners voordat ze hun geheimen prijsgeven.
Gebruik het luisterapparaat om uw buren te bespioneren en om belangrijke informatie te verzamelen.
De inheemse planten van StrangerVille kunnen heerlijk smaken, maar ze hebben enkele ... bijwerkingen.
Sommige informatie is beperkt tot militair personeel en overheidsfunctionarissen.
¥ØU ŞĦØUŁĐ ŇØŦ ĦΔV€ ĆØΜ€ Ħ€Ř€ ¥ØU ĆΔŇŇØŦ ŞŦØP Μ€ - Jij zou hier niet moeten komen, je kan mij niet stoppen.
Soldaten en wetenschappers zijn vaak te vinden bij het nemen van een drankje aan de plaatselijke bar. 

Dit waren mijn nieuwtjes voor deze keer. Wanneer er meer te delen is ben ik er weer!
Afbeelding

joeymax1
De Nachtbraker
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

22 Feb 2019, 19:30

Wie informatie wil over het nieuwe pakket kan naar origin gaan daar staat informatie  :} 
(Ik spoil niks voor degenen die het zelf willen ontdekken 
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

22 Feb 2019, 19:35

SimGuruHouts schreef op het officiële forum van De Sims 4 over hoe het was om een verhaal in een sanbox-game zoals de Sims te integreren.

SimGuruHouts schreef:
Het was een interessante uitdaging om het verhaal voor StrangerVille te ontwikkelen. Zoals je aangeeft, kunnen spelers veranderen wie er woont en zelfs wat het kaveltype is. We kunnen er ook niet van uitgaan dat niemand dat zal doen.

We hebben een paar dingen toegevoegd die gekoppeld zijn aan de bestaande huishoudens en hun huizen, maar het verhaal zal gewoon door kunnen gaan ook al zou je ze (op wat voor wijze dan ook :devil: ) uit je spel laten verdwijnen. De bedoeling van de Sims is immers om jullie te laten doen wat jullie willen. Het zou tegen de kracht van deze spellen in zijn als we dat zouden vergeten.

Hetzelfde geldt voor openbare kavels. Er zijn twee standaard openbare kavels in deze wereld die een speciale functionaliteit hebben. Deze functionaliteit is gekoppeld aan het kaveltype en niet aan de specifieke kavel waar het gebouw staat, dus als je jouw openbare kavels wilt bewerken, zal de speciale functionaliteit blijven werken als je de kaveleigenschappen hetzelfde laat. (Het lijkt erop alsof de kaveleigenschap ergens in de wereld actief moet zijn om zo effect te hebben op de hele wereld..?). Als je ervoor kiest om deze openbare kavels te verwijderen, kan het zijn dat je wat ervaringen misloopt die daar anders zouden plaatsvinden, maar dit heeft geen invloed op het verhaal/onderzoek.

Ons doel was/is om een verhaal te creëren dat de 'sandbox' natuur van De Sims omarmt en niet om simmers een op voorhand vastgestelde lineaire ervaring op te dringen. Het ideaalbeeld is dat je het verhaal van jouw sim zal kunnen vertellen binnen de situaties die wij voor je gecreëerd hebben, zonder dat jouw eigen verhalen en de persoonlijkheid van jouw sims naar de achtergrond verdwijnen. Het is niet perfect (het is de eerste keer dat we zoiets als dit uitproberen), maar ik ben er trots op en hoop dat het iets is dat we kunnen doorontwikkelen in toekomstige uitbreidingen.

Vertaald door @
Matcha

Kympulse
Admin
:

22 Feb 2019, 20:42

@
joeymax1
diezelfde informatie is ook al verspreid over dit topic te vinden, waaronder de openingspost. Daar is dit topic ook voor bedoeld. Verzamelen van info over het pakket en er met zijn allen over kletsen ;)

De mededeling die ik eerder deed over het spoilen van informatie gaat over het verhaal dat er te spelen valt en het geheim wat er te ontdekken valt. Die graag onder de spoiler doen. ;) De spoiler van Jur was een beetje overbodig want dat is standaard info :P

Gebruik de spoiler dus waar nodig: Het verhaal wat te spelen valt in StrangerVille waarmee je het geheim kunt gaan ontdekken.

joeymax1
De Nachtbraker
:
1 Jaar Lid

22 Feb 2019, 22:13

Ok ik dacht dat dat niet onder spoiler viel omdat ik mensen zelf de keuze gaf om op origin te gaan maar geen probleem hoor  ;D zal voortaan spoiler functies gebruiken 
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Kympulse
Admin
:

22 Feb 2019, 22:27

@
joeymax1
, het valt ook niet onder spoilers want de informatie van Origin is al te lezen in dit topic. Daarnaast is het ook leuker om de informatie hier te delen in plaats van leden ergens anders naartoe te sturen. Daar is dit topic juist voor.

Het ENIGE uit StrangerVille wat onder spoilers valt is het verhaal wat je kunt spelen in het spel zelf, en het geheim die je er mee gaat oplossen. De rest niet.

Nu terug on-topic: De Sims 4 StrangerVille.

Waar kijk jij het meest naar uit bij dit nieuwe pakket? Creëer een Sim, Koop/Bouwmodus, de nieuwe wereld, het verhaal met het geheim of iets anders?

Denise
Illustere Illustrator
Badges: 10
:
1 Jaar Lid De Simmaking Expert
De Verzamelaar Kusje erop?
TOPper van 2019 Team Mystic

22 Feb 2019, 23:26

Persoonlijk lijkt het mij niet zo'n leuke gamepack en ik ga hem daarom dus ook niet meteen aanschaffen. Het is natuurlijk wel altijd leuk om nieuwe items te krijgen in zowel creëer een Sim als de koop en bouwmodus.
Hetgeen waar ik nu eigenlijk het meest naar uit kijk zijn Let's Play series op YouTube :LOL:
Dan kan ik toch een beetje zien wat het nou precies is ;)
Life is more fun if you play games~

MissDiwy
Moderator
Badges: 12
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

23 Feb 2019, 09:03

Ik kijk meestal uit naar alles alleen moet ik meestal gaan sparen voordat ik hem kan kopen. Nu kan ik hem ook niet gelijk aanschaffen als hij uitkomst maar ik ben volgende maand jarig dus kan ik hem iets sneller kopen als normaal het geval zou zijn.

Ik vind het altijd leuk om nieuwe items te krijgen. Ook zit er naar wat ik kan zien zover een mooie nieuwe wereld bij, altijd tof! Ikzelf ga nog geen gameplay video's kijken want ik wil het mysterie natuurlijk wel zelf oplossen. Ikzelf vind dit echt wel een tof pakket, ik hou van mysteries :D

joeymax1
De Nachtbraker
:
1 Jaar Lid

23 Feb 2019, 09:50

Ik kijk uit naar het verhaal en de nieuwe gameplay  :D tja.. alles eigenlijk 

ThePaperSim
Grafisch Moderator
:
De 365 De Fotograaf
De Wandelende Encyclopedie 2 Jaar Lid
1 Jaar Lid I Brought a Friend

23 Feb 2019, 10:30

Ik ben vooral benieuwd naar hoe het gaat zijn om met dit verhaal te spelen. Normaal zorg ik zelf voor een verhaallijn in de gameplay, dus het lijkt me grappig om dat nu eens andersom te ervaren. :P Plus, ik word altijd wel vrolijk van nieuwe spulletjes. :F 
Afbeelding
>> TIJDELIJK NIET BESCHIKBAAR! Bij vragen en/of mod-zaken: zie 'TEAMLEDEN' << >> PAPER 365 - Een 365 dagen project <<

MissDiwy
Moderator
:
2 Jaar Lid De Wandelende Encyclopedie
De Organisator TOPper van 2018
Coole Creator 1 Jaar Lid

23 Feb 2019, 10:48

Kwam weer wat nieuwe informatie tegen dat SimGuruKate getweet heeft dus dacht deel het even:
- Er is één nieuw doel
- Er is één nieuwe eigenschap
- Er zijn geen nieuwe kaveleigenschappen
- Koop/bouw catalogus komt qua grootte overheen met GP1/GP5 (in de natuur/ouderschap)

joeymax1
De Nachtbraker
:
1 Jaar Lid

23 Feb 2019, 11:06

:DOw leuk ben ook benieuwd naar het verhaal erachter 

XxRockyyxX
Chips en Cola
Badges: 7
:
1 Jaar Lid Kusje erop?
TOPper van 2019 Middelbare Scholier
De 21e Eeuw Vrouw

23 Feb 2019, 23:04

Ik ben zelf het meest benieuwd naar de gameplay. Ik ben ook heel benieuwd naar CAS, want ik vind de haar stylen van de trailer heel leuk.
Ik probeer zo actief mogelijk te zijn op het forum

Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

24 Feb 2019, 17:01

CAS items uit De Sims 4 StrangerVille!

• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6