Town of Plumbobs
TOP Admin
Auteur

TOP beoordeelt.. Wellnessdag

10 Apr 2016, 23:28

Afbeelding

Wellnessdag

Het tweede GamePack van De Sims 4.
Dit pakket staat in het teken van het nemen van een relaxte massage, yogales of meditatieoefening.
Laat je sims verwennen in de wellnesscentra.

Maar, wat vind jij van dit pakket? Waarom vind je dat? En geef het een rapportcijfer van 1 - 10!

7,75
15,5 punten gegeven door 2 personen. Laatste update 19-04-2019, 10.20 uur, joeymax1.

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

Re: TOP beoordeelt.. Wellnessdag

30 Apr 2016, 23:41

Het staat ook in de wellnessdag review, maar ik wil ook hier even zeggen dat ik het een geslaagde gamepack vind. ^^ Niet alleen is het thema leuk bedacht, maar ook de inhoud van de gamepack matcht goed met het thema. Dit zie je terug in de stijl van de voorwerpen en kledingstukken tot aan de nieuwe openbare locaties en de muziek die ze daar afspelen. Ik ben erg blij met de nieuwe sportieve kledingstukken. Toch een kledingstijl waar vaak weinig aandacht naartoe gaat. Verder vind ik de yoga gameplay erg geslaagd. Het is niet alleen leuk voor mij om naar te kijken, maar het zit ook nog eens realistisch in elkaar en daar houd ik van.

De vier nieuwe locaties vind ik iets te veel van het goede. Ook vind ik het jammer dat je sim niet een extra zakcentje kan verdienen als masseur of yoga-instructeur op deze nieuwe locaties. Je sim kan immers ook naar een willekeurige kroeg en daar een paar uurtjes achter de bar staan.    :-

Al met al vind ik De Sims 4 Wellnessdag vind ik een geslaag pakket en geef ik het een 8,5! :love:

joeymax1
De Nachtbraker
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

18 Apr 2019, 21:57

Ik zou het een 7 geven het is een heel leuk pack met leuke yoga matten en het teleporteren is ook vet maar gaat snel vervelen vind ik omdat het vaak hetzelfde is en je het pack een beetje vergeet  wel leuk voor eens wat anders  :D
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier

Kympulse
Admin
Badges: 22
:
De Verzamelaar De Simmaking Expert
2 Jaar Lid De Magnifieke Simmaker
De Fanatieke Filmer Coole Creator

18 Apr 2019, 21:59

@
joeymax1
kan je de reden van jouw 7 verder aanvullen? Wat vind je leuk aan het pakket. Wat maakt het dat het jou snel gaat vervelen. Je vertelt nu in jouw reden niet echt iets over Wellnessdag specifiek.

joeymax1
De Nachtbraker
Badges: 1
:
1 Jaar Lid

19 Apr 2019, 10:20

Heb het aangepast vond het inderdaad wat leeg bedankt voor de reminder  :D
ik ben net een nieuw spannend verhaal gestart "party all night " wil je hem lezen? Klik dan hier